Gå til innhold

Kvinner som har hatt ons, kan ikke forvente at menn er villig til å vente...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg ikke forstår. Kan gi en rask beskrivelse av hva som frembringte dette og høre litt om hvorfor kvinne gjør dette.

Møtte en jente for noen uker siden. Fant tonen bra og hun ville møtes igjen. Vi møttes et par ganger, men hun ville vente med sex til vi ble bedre kjent sa hun. Irriterende, men greit nok da hun virket som en bra dame. Uansett, vi møttes ute forrige helg. Da kom det frem at hun tidligere hadde hatt one night stands. Jeg holdt på å eksplodere. Hun mener altså at jeg må vente, mens andre har sluppet til etter kun noen timer.

Hva er det som får jenter til å tro at gutter aksepterer dette? Jeg gikk der og da. Hun har i ettertid ringt og sendt meldinger konstant, men dette er noe jeg overhodet ikke aksepterer. Jenter, forklar hva i alle dager hun holder på med.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for ei hurpe!!! bare vær glad du er kvitt henne. det er da grenser for hva man må finne seg i!!!

Anonym poster: f88ec5873efd63607acd362069773b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er et tilbakelagt stadium, at det er lenge siden hun hadde ONS og at hun nå har bestemt seg for å roe seg ned en smule. Ikke vet jeg. Sa hun ikke noe om det da? Folk forandrer seg jo

Anonym poster: 5e4e74c9c2bc5ad70022feabb321cf32

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regine

Dust. Du altså, ikke hun.

At hun tidligere har hatt ons gir ikke deg rett til å kreve verken det ene eller det andre. Hvorfor tror du det, egentlig?

Kanskje hun rett og slett ikke vil ha ons mer, fordi det ikke gir henne noe? Kanskje hun så deg som potensielt "mer" enn bare en enn-natts-greie og derfor vil vente? Kanskje hun trodde du var verdt å vente på? (der tok hun jo åpenbart feil, men det kunne hun jo ikke vite).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal hun fortelle deg at hun har hatt noen one nights stands??

For meg virker det litt rart, med mindre du spurte om det da?

Det kan jo tenkes at hun har hatt one nights stands med gutter hun ikke har vært interessert i. Deg derimot er hun interessert i. Det er forskjell på sex uten følelser og sex med følelser. Deg er hun interessert i. Disse andre er hun ikke interessert i.

Menn har jo sex med kvinner uten følelser involvert. Kan det ikke da tenkes at kvinner gjør det samme?

Du viser deg jo å ikke være henne verdig når du blir sint når hun ikke vil lette på skjørtet for deg. Er du interessert i henne som person eller i det som er mellom beina på henne?

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun valgte å ha sex når HUN ville, ikke når det ble forventet av henne. Fornuftig dame.

Det var ikke det jeg spør om. Jeg lurte på hvorfor hun tror jeg er villig til å vente, all den tid hun tidligere har bevist at hun kan hoppe til køys umiddelbart.

Hvor fornuftig det var vet jeg heller ikke, da hun virker ganske opprørt. Siden lørdag har hun ringt meg 10-12 ganger og sendt 20-25 meldinger. Har ikke svart på noen.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel samme holdning som mange menn, da. At noen er gode nok for sex, men ikke forhold. aHun mener du er god nok for et forhold og venter fordi da betyr sexen mer. Eller noe sånt. :klo:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ONS med de hun kun vil knulle for den natta. Mens med deg vil hun ha et seriøst forhold. Derfor vil hun ta det mer seriøst og vente. Ikke verre enn det.

Saken er at hun dreit seg ut med å være for ærlig om ONS. Hun burde selvfølgelig holdt kjeft. Tipper hun nå angrer veldig på hun betrodde dette til deg. Nå er hun desperat og ringer/sender deg meldinger konstant. Antakelvis for sent.. Eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun faktisk liker deg, i motsetning til de ONSene hun hadde, som hun kun var med for sex'ens skyld og intet annet.

btw; du kan ikke forvente at fordi om hun har hatt ONS skal ha sex med deg øyeblikkelig når du ber om det.

Anonym poster: b61303e4af212b8195fbf7ae7d51c5be

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde hun hoppet i seng med deg med det samme, så hadde du sitttet her og kaklet at hun var for løs for et fast forhold... :rolleyes:

Jeg ville blitt mer skeptisk over 25 sms og telefonterror i lange tider.. Pass på kaninene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe jeg ikke forstår. Kan gi en rask beskrivelse av hva som frembringte dette og høre litt om hvorfor kvinne gjør dette.

Møtte en jente for noen uker siden. Fant tonen bra og hun ville møtes igjen. Vi møttes et par ganger, men hun ville vente med sex til vi ble bedre kjent sa hun. Irriterende, men greit nok da hun virket som en bra dame. Uansett, vi møttes ute forrige helg. Da kom det frem at hun tidligere hadde hatt one night stands. Jeg holdt på å eksplodere. Hun mener altså at jeg må vente, mens andre har sluppet til etter kun noen timer.

Hva er det som får jenter til å tro at gutter aksepterer dette? Jeg gikk der og da. Hun har i ettertid ringt og sendt meldinger konstant, men dette er noe jeg overhodet ikke aksepterer. Jenter, forklar hva i alle dager hun holder på med.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

40 åringer som bor i kjelleren hos mamma uten jobb er lavt på lista. :sleeping:

Anonym poster: 1ffbb4d80fb3decff40f845a7b03ca53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hun ønsket vel noe mer enn bare en ONS med deg da. Eller så var hun bare rett og slett ikke klar for å a sex med deg enda.

Det er i hvert fall du som har oppført deg som en idiot her, ikke hun. Syns du har en veldig merkelig holdning, nesten så du krever at hun skal ligge medd eg, fordi hun har ligget med andre før?

Hun skal vel egentlig bare være glad for å bli kvitt deg, men syns nå du skal gi henne en ordentlig forklaring på hvorfor du ikke ønsker kontakt lenger. Å bare slutte å ta kontakt er en feig måte å gjøre det slutt på!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsket vel noe mer enn bare en ONS med deg da. Eller så var hun bare rett og slett ikke klar for å a sex med deg enda.

Det er i hvert fall du som har oppført deg som en idiot her, ikke hun. Syns du har en veldig merkelig holdning, nesten så du krever at hun skal ligge medd eg, fordi hun har ligget med andre før?

Hun skal vel egentlig bare være glad for å bli kvitt deg, men syns nå du skal gi henne en ordentlig forklaring på hvorfor du ikke ønsker kontakt lenger. Å bare slutte å ta kontakt er en feig måte å gjøre det slutt på!

Greit det, men jeg skylder ikke henne noe som helst. Jeg blir ikke å svare. Videre, hun kan gjøre hva hun vil med hvem hun vil, men hvis hun tror jeg er villig til å vente til hun én dag blir klar, tar hun kraftig feil. Det er jo helt absurd hvis jenter tror gutter som er "forholdspotensial" er villig til å vente, all den tid de hopper til sengs samme natten med andre gutter.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS bør fortsette å ikke svare henne. Drive henne til vanvidd og frustrasjon. Det har hun fortjent så lett på tråden som hun er. Du har vel litt ære og selvrespekt? Finnes masse andre søte jenter der ute som ikke drar ned trusa så ukritisk.

Ved å bryte all kontakt med henne vil hun forhåpentligvis lære at det straffer seg å være "løs". At det er kun de ordentlig jentene som ender opp med de gode karene.

Bruk makten din her ts! Jenter tror de kan tvinne oss menn rundt på lillefingeren, med å være forføreriske og luremuser. At de slipper unna med alt.

La henne steke i sitt eget fett ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg spør om. Jeg lurte på hvorfor hun tror jeg er villig til å vente, all den tid hun tidligere har bevist at hun kan hoppe til køys umiddelbart.

Hvor fornuftig det var vet jeg heller ikke, da hun virker ganske opprørt. Siden lørdag har hun ringt meg 10-12 ganger og sendt 20-25 meldinger. Har ikke svart på noen.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Kanskje hun trodde du var en ålreit type som ikke bare tenkte på sex? Eller som andre her sier, kanskje hun ønsket å utvikle det dere har til noe bra og ikke ønsket å ha sex med en gang?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Greit det, men jeg skylder ikke henne noe som helst. Jeg blir ikke å svare. Videre, hun kan gjøre hva hun vil med hvem hun vil, men hvis hun tror jeg er villig til å vente til hun én dag blir klar, tar hun kraftig feil. Det er jo helt absurd hvis jenter tror gutter som er "forholdspotensial" er villig til å vente, all den tid de hopper til sengs samme natten med andre gutter.

Anonym poster: bbc72b6e679fd7a9e266136065d21fbe

Så alle jenter som har hatt ONS tidligere er pliktig til å ha sex med deg med en gang dere møtes?

Dummeste jeg har hørt.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre over her har sagt, så betydde sikkert ikke de andre noe. Hun hadde lyst på sex, og hun gjorde det - uten noen følelser. Kom deg over det - virkelig. For meg virker det som hun gjorde rett i å vente... Rasende? HAHA. Så hvis man gjør en ting, kan man aldri endre på det? Man må hoppe til sengs med den første som ber om det? Hu fant vel ut at hun ville ha noe mer, enn kun sex!

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt henne tilbake. Og regnet meg som heldig hvis hun hadde tatt telefonen. Det er hun som har rett til å være rasende her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...