Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får lite respons fra dere. Veldig fint at folk melder seg, men har dere fått noen å snakke med?? :closedeyes:

Ikke nå lenger nei. Jeg snakker med en mengde brukere her over PM til stadighet, men de tror jeg ikke dukket opp på grunn av dette initiativet.

Dog, jeg hadde noen samtaler i dagene etter denne trådens opprettelse tror jeg, så jeg synes du bør være fornøyd av dette initiativet ditt uansett. Var ikke snakk om mer enn 2-3 stykken, men det var absolutt givende å snakke med folk som ønsker å lufte noe til et fåtall fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har lenge gått og tenkt på da jeg var liten og hadde brev venn. Det var herlig ! Dette blir jo nesten det samme ? :)

Jeg er en jente på 21 år, som kunne tenkt seg en "brev venn" igjen ! Vil gledelig snakke om alt og ingenting.

Om jeg ikke er for sen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da kjempe flott at du fikk ide å opprette sånn side. Takk for det. Har lyst til å være med på dette....Jeg er 28 år kvinne fra Akershus,gift, ingen barn. Sliter for tiden med å skape eget nettverk her og forholde meg til noen siden jeg er ny her. Det er litt uvant for meg for jeg er veldig utadvent, blid og pratsom og hadde hatt masse venner på mitt forrige bosted. Skriv meg alle som har lyst til det,om alle mulige ting om alt fra jentegreier (shopping, menn, barna osv) til noe seriøst... Håper å finne venner her og eventuelt bli venn med noen i reelt liv men ikke bare på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli noens mailevenn!

Jeg er en 25 år gammel gressenke. Jeg er heeelt nyutdannet og jobber som lærer i ungdomsskolen.

Om det er noen som er i samme situasjon som meg, (gressenke eller lærer) hadde det vært veldig interessant :)

Men jeg er selvsagt åpen for hvem som helst!

Send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i begynnelsen av 30-årene og bor i England ikke så langt fra London. Har tvillingjenter på 10 uker så jeg er mye hjemme og har masse tid til overs.

Bare å ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lenger nei. Jeg snakker med en mengde brukere her over PM til stadighet, men de tror jeg ikke dukket opp på grunn av dette initiativet.

Dog, jeg hadde noen samtaler i dagene etter denne trådens opprettelse tror jeg, så jeg synes du bør være fornøyd av dette initiativet ditt uansett. Var ikke snakk om mer enn 2-3 stykken, men det var absolutt givende å snakke med folk som ønsker å lufte noe til et fåtall fremmede.

Jeg er veldig fornøyd, men det er noe med å følge opp initiativet man tar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan sikkert slenge meg på som e-post venn.

Litt om meg.

- Bor på Sørlandet.

- 25 år.

- Mann.

- Studerer ingeniør datateknikk.

- Snakker mye når jeg er først i gang, og snakker om alt mellom himmel og gjord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 24, trondheim.

Har div. problemer, er litt livslei, kan være ganske pessimist til tider, har vært deprimert en god stund men det går litt bedre nå. Har av og til tilbakefall, så tenkte jeg kunne prøve dette brevvenn-opplegget. Men slapp av, jeg skal nok ikke legge ut og dumpe alle problemene mine på deg ;)

Tenkte kanskje å prate med en dame, siden alle vennene mine er gutter. Det er ikke ment som noe mer enn brevvennskap, men tenkte det kunne vært sundt å utvide og variere typen bekjentskaper. Dette er jo KG tross alt. Jeg er ganske reservert og sliter med å tørre å ta kontakt (vanskelig for meg å poste her til og med, hehe), men hvis noen vil utveksle meldinger så er det flott.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil har alle jeg har spurt en eller flere å snakke med, noe som jeg syntes er fantastisk! Selv har jeg noen spennende, hyggelige og fine mennesker som jeg skriver med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvordan i all verden skal man starte en eventuell samtale dersom man velger å skrive til noen?

Jeg har en diagnose innen autismespekteret, og sliter på det mellommenneskelige plan. Ikke er jeg helt stødig på sosiale koder og normer heller. Noen som har en "ABC i samtaleåpning for dummies" ?:P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan i all verden skal man starte en eventuell samtale dersom man velger å skrive til noen?

Jeg har en diagnose innen autismespekteret, og sliter på det mellommenneskelige plan. Ikke er jeg helt stødig på sosiale koder og normer heller. Noen som har en "ABC i samtaleåpning for dummies" ?:P

Dette synes jeg var vanskelig også :) Men skriv hei, også forteller du litt om deg selv. Må jo bare starte et sted!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hyggelig og varm tråd, tusen takk til deg Ts for du starta denne.. Info om meg kommer(bli ferdig på jobb) :)

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hyggelig og varm tråd, tusen takk til deg Ts for du starta denne.. Info om meg kommer(bli ferdig på jobb) :)

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...