Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LillaGorilla

Skjedde det egentlig noe mer her inne? Og hvorfor er vi nesten bare jenter? :)

Jeg har fått meldinger av flere stykk, så jeg tror det skjer noe :)

Kanskje kvinner bryr seg mer? Eller er bare generelt skravlete?

Sikkert noen der ute som kunne tenke seg å prate med mannfolk og, så flere burde meldt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått fire nye venner - så jeg er i alle fall veldig fornøyd! :-)

Er 17 år, får bare håpe at det er noen her som vil være venn med meg som er så ung :)

Anonym poster: 747bf766e697288df157437aa28f731d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt tiltak Tammie!

Har en liten hemmelighet som gjelder forelskelse og kjærligheten. Kunne gjerne tenkt meg å snakke med noen, og gjerne fått noen råd.

Om noen selv vil snakke med en mann på noe over 30, så gjerne send meg en privat melding.

På forhånd takk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Skriv PM til de du ønsker å snakke med. Og dersom noen ønsker å snakke med Chord send henne en PM :-)

For noen fantastisk mennesker jeg skriver med. De er alle så ulike og vi snakker om så mye rart! :smilyblomst:

Endret av Tammie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Kan vel også slenge meg på denne.

Har også laget en tråd i personlige meldinger forumet,men virker ikke som det er så veldig godt besøkt der inne.Eventuelt så traff jeg kanskje ikke så mange..

Jeg kan like godt være ærlig å si at jeg ikke har noen venner lengre,og har omtrent glemt hvordan man får nye :tongue: Neida,men har slitt med sosial angst og depresjon,og det har jo drept omtrent alt som heter et sosialt liv.Nå er jeg på bedrigens vei,og vil gjerne ha en brevvenn eller e-postvenn :)

Jeg er 30 år og bor i møre og romsdal.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere vil bli noens venn ta gjerne initiativ selv, er ikke sikkert alle som trenger noen tør å sende melding selv! Så super-s - send gjerne en PM til en som vil ha en venn! =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm hadde vært gøy å snakke med det motsatte kjønn lengere enn 5 setninger. Noe jeg ikke har gjort på 10 år. :pasha:

Anonym poster: bb903826fa6062de9507c2053a62d1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arvid78

Jeg trenger en venn tror jeg, jeg sliter med selvtillitten og selv om jeg kan ignorere tvilen for det meste så kommer den alltid opp ved et tidspunkt og ødelegger for meg og mine relasjoner

Vanligvis pleier jeg bare jogge når slike tanker kommer og nå begynner jeg å bli litt tynn så burde heller snakket med noen om det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sign me up! Jente/kvinne på 27 - din alder spiller ingen rolle =) Blir sett på som snill, ærlig og omtenksom. Kjønn spiller heller forsåvidt ingen noen rolle, såfremt du ikke oppfatter det som en invitasjon til noe utover vennskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid78

Du skal selfølgelig tilby vennskap her, typisk mann å bare tenke på seg selv

Kan også tilby vennskap, mann, 33 år, kan ikke love å løse alle problemer men kan love å lytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et fantastisk tiltak! :)

Jeg vil gjerne være noens venn. Send meg en melding på innboks, så tar vi det derfra!

Er forøvrig ei blid og tålmodig trønderjente på 23 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arvid og Anonym bruker ønsker noen å snakke med. Oppfordrer dere over til å ta kontakt med dem. Dersom ingen tar steget skjer det ikk´no! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...