Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Jeg vil også være med! :smilbla:

23 år gammel jente fra Rogaland. Har en 5 mnd gammel datter, så det kan nok bli litt babyprat... :blush:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! :jepp:

Jeg er 22 år og bor på Østlandet! Sliter med/og mestrer over angst så om det er noe som sliter med dette vil jeg mer enn gjerne høre og dele erfaringer med deg! Jeg har et åpent sinn og er veldig åpen for nye mennesker!

:smilyblomst:

edit: skriveleif! x)

Endret av Khaosick
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snip*

Bra initiativ, TS. Jeg hadde en tilsvarende person på et annet forum som jeg jevnlig hadde kontakt med i en ensom periode av livet mitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tidlig 20-årene, student, og sliter med sosial angst i hverdagen.

Bor for øvrig i England, så hvis du er redd for å bli kjent igjen utenfor KG, er sjansen liten med meg. :tongue:

Jeg går bra overens med folk eldre enn meg, så ikke utelukk meg bare fordi jeg er blant de yngste i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfirefly91

så koselig! jeg vil også være med!

jeg er ei jente på 21 år i Rogaland. har sosial angst, men fungerer i dagliglivet, har en partner som er x-misbruker og har Adhd/Add, har hatt en litt tung ungdomstid(vondt hjemme pga stemor,brukt litt narkotika i mine teen-år), har opplevd vold psykisk og fysisk. hvis noen kjenner seg igjen eller vil prate send PM happy.png jeg holder et åpent sinn og vil ikke dømme noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussilago

Jeg har allerede en sånn nettvenn fra før på KG som jeg fikk for en liten stund siden... Det var litt tilfeldig at vi kom i kontakt. Tenkte vel opprinnelig at vi skulle gå på en date, men så viste det seg at det var litt for stor aldersforskjell, så nå har vi bare skrevet litt frem og tilbake og utvekslet tanker og erfaringer, og det er jo helt fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig og bra tiltak!

Jeg har masse tid og er mer enn gjerne åpen for å ta inn flere venner - i alle aldre.

Har til tross for min alder opplevd mye rart, men vet at man aldri blir utlært og gleder meg til forhåpentligvis å få noen nye bekjente.

Bare å sende meg en PM.

Jeg er 28 år og holder til på Østlandet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 19 år, Rogaland her med ADHD, slitt mye med mobbing, og psykiske problemer knyttet til en sen adhd diagnosering. Er skravlete, liker å diskutere, bli kjent med nye mennesker. :) Slter litt om andre er for snille mot meg, men jeg jobber med saken.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente i slutten av 20åra med småbarn i Akershus. Sleng en pm til meg om noen vil bli venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, supert tiltak! Jeg er selv en mann på 45 som har lavt selvbilde og få venner. Har familie, to barn og bor i Oslo. Kunne godt tenke meg noen å snakke med om livets gleder og sorger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selv i begynnelsen av 30-åra og bor i Trondheim. Veldig sosial, pratsom og spontan :) Vet selv fra da jeg var yngre hvordan det kan være å sitte ensom om dagene så om noen vil slå av en prat eller noe så skrik ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra tiltak!!! Man har alltid plass til venner. Bare å sende meg pm og kanskje sender jeg også noen av gårde til en eller flere av dere her i tråden.

Nattergalen er også i begynnelsen av 30-åra og for tiden gjør jeg mitt beste for å fokusere på alt det positive i livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg er i midten av 20årene, holder til på østlandet, har 1barn, samboer og er student :)

Dette var en fin tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke svart enda. Har vært dødsfall her, så det har tatt litt tid. Kommer på banen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt på 18 år, er som regel den minst pratsomme i gjengen, med mindre jeg er veldig godt kjent med alle. Hadde vært fint med en ny venn å snakke med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...