Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Halloen! :)
 

Jente 22 år. Hedmark. Har kjæreste. Bor alene. 0 barn :tongue:
Har mistet kontakten med de fleste venner/bekjente på grunn av mye flytting frem og tilbake i barndommen. Har nå bodd på samme sted i Hedmark i noen år nå, men det er litt vanskelig å bygge seg en omgangskrets.
Det er ikke så lett som man vil at det skal være hvertfall! :fnise:
Hvis du ønsker å ta kontakt, så bare pling på en epost. 
Jeg er supersnill, tror jeg! Er veldig imøtekommende og åpen for å snakke med alle rundt meg :) 

Epost: [email protected] !   

Endret av caosc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, caosc skrev:

Halloen! :)
 

Jente 22 år. Hedmark. Har kjæreste. Bor alene. 0 barn :tongue:
Har mistet kontakten med de fleste venner/bekjente på grunn av mye flytting frem og tilbake i barndommen. Har nå bodd på samme sted i Hedmark i noen år nå, men det er litt vanskelig å bygge seg en omgangskrets.
Det er ikke så lett som man vil at det skal være hvertfall! :fnise:
Hvis du ønsker å ta kontakt, så bare pling på en epost. 
Jeg er supersnill, tror jeg! Er veldig imøtekommende og åpen for å snakke med alle rundt meg :) 

Epost: [email protected] !   

Uups, noen skrivefeil :P 

Endret av caosc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
4 minutter siden, caosc skrev:

 

Du har bare vært her i 30 minutter men jeg liker deg allerede :biggrin: Jeg vil gjerne chatte med deg hvis du vil? Jeg vil bare sjekke før jeg sender mld til Mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jacklost skrev:

Du har bare vært her i 30 minutter men jeg liker deg allerede :biggrin: Jeg vil gjerne chatte med deg hvis du vil? Jeg vil bare sjekke før jeg sender mld til Mail :)

Hoho, jeg vet jeg ikke har vært medlem her inne så mange minutter! Jeg griper sjangsen og snakker med deg jeg vet du! Pling på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 33 som holder til litt utenfor Tr.heim her. Jobber som snekker,og er singel.   Hvis noen har lyst på kontakt,så si endelig ifra :) Både fra fjern og nær. PM mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12.11.2015 at 18.40, pistasjenøtt15 skrev:

Kvinne, 50, bor I Oslo. Ønsker å møte nye venner og bekjentskaper over nett, og kanskje etterhvert møtes i virkeligheten. Jobber, har en sønn på 13 år og er skilt. Synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker :)

Heisann :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trøndermann skrev:

Hei hei :)   Jonas her...

Hei :) Jeg heter Birthe. Hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 22 år. Student i Bergen :) 

ønsker å utvide vennekretsen, da jeg ikke kjenner så mange i Bergen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. november 2015 at 18.40, pistasjenøtt15 skrev:

Kvinne, 50, bor I Oslo. Ønsker å møte nye venner og bekjentskaper over nett, og kanskje etterhvert møtes i virkeligheten. Jobber, har en sønn på 13 år og er skilt. Synes det er koselig å bli kjent med nye mennesker :)

Hei, jeg bor i Bærum, kvinne på omtrent samme alder.

Alltid kjekt med nye venner😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei sta jente på 25 år. Som føler meg nerdete, men sammen med nerder blir veldig IKKE nerd. Bor i Hønefoss. Driver i blant med warhammer, liker Harry Potter svært godt og ser på alt for mange serier. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Somethingtodo skrev:

Jente 28 år- intresert i tv,film, og trening. Noen som vil melde?😊

Ja :laugh: Sender deg en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artig dette! :) 

Jeg er kvinne, 20 år, boende i Rogaland, men er opprinnelig fra Nord-Norge. Har samboer. Vi flyttet hit for ikke lenge siden og jeg har ingen bekjente her sett bort i fra samboers søster m/sin lille familie, som er naboene våre. Har veldig lyst på noen å snakke med, å bli kjent med (vennskap). De jeg jobber med er i 40-60-årene og jeg klarer ikke finne tonen med alle. 

Jeg er en åpen, glad, rar (forhåpentligvis på en god måte), snill og litt små-nerdete jente med interesse for film, spill og trening (i alle fall før, men har lyst å begynne på'n igjen). :laugh: Jeg er nok av den typen som har få, men veldig gode og nære venner. Er ærlig og trofast - folk kommer ofte til meg når de trenger å få noe ut av hjertet, virker det som. Men det har jeg ikke noe i mot. Hvis du har lyst til å bli litt mer kjent med meg, bare ta kontakt på PM eller via mail! 

epost: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 18 år, Telemark

Endret av Vickz
Fjernet mye, vil egentlig slette men finner ikke ut hvordan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mann på 42 som bor i nordre land her. Føler meg som 30. Har ikke bodd der så lenge, søker venner.   :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil gjerne bli noens venn!:)

Litt om meg: Jente 24 år som bor i Vestfold. Liker å sitte på cafe og skravle, få besøk, komme på besøk, vennindekvelder o.l og gå turer :) 
Er singel og ikke i arbeid så har mye fritid til og prate :)
 

Endret av Ompus
Rettet opp, la til mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...