Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Noen som bor i Hamar her? Jeg skal begynne på Høyskolen i Hedmark til høsten(men bor i Oslo nå). Og vil ikke være helt forever alone når jeg flytter til et helt nytt sted. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente på 20 fra Lier, men studerer i Oslo. Ønsker flere vennskap, da flere har flyttet og etablert seg. Er ei gladjente som eier litt selvironi, og kan le litt av meg selv. Elsker mennesker med humor, selvom jeg selv har en sær og dårlig en😆. Elsker også å oppleve nye ting, reise og ha det gøy.

Send meg gjerne en pm ved interesse!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som bor i Hamar her? Jeg skal begynne på Høyskolen i Hedmark til høsten(men bor i Oslo nå). Og vil ikke være helt forever alone når jeg flytter til et helt nytt sted. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert! :D

Sendt deg en pm:) Andre som bor på hamar her og har lyst på nye bekjentskaper, kontakt meg gjerne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest extra

Skriver litt jeg også :)

Noen i Namsos og omegn som ønsker nye venner/bekjentskaper? Jeg er en 33 år gammel mann som liker det meste innenfor fritid. Send PM så snakker vi mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen rundt 30 +/- i Oslo som vil bli kjent med sosial og oppegående gutt?

Er samboer (med gutt), er blid og utadvendt, rolig og morsom. er med på alt av aktiviteter, glad i uteliv, kultur og reise

:-) send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på :)

Noen som har fått noen nye bekjentskaper gjennom denne tråden? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Jente på 21 år her :) Er fra litt utenfor Oslo men søker venner som jeg gjerne bare kan prate med over nett også :) Koser meg når jeg leser bøker, går tur, driver med ridning og dans. Har stor lidenskap for dyr. Ellers er jeg også veldig glad i å gå på byen/fest og er veldig allsidig mtp. interesser :) Bare send PM om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Nattogdag

Så bra initiativ :)

24år gammel jente, bosatt på sørlandet.. Send pm da vell, hvis du trenger noen å snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli noens venn :) Er 27 år og bor på Sørlandet. Send meg gjerne en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg å, meg å :goodbye:

Jeg er en dame på 26 i Trondheim, beware of geek-jokes og filmreferanser:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minpin

Meg å, meg å :goodbye:

Jeg er en dame på 26 i Trondheim, beware of geek-jokes og filmreferanser:P

Kom tilbake til Tromsø og bli min venn igjen! :D Min venn som befinner seg i samme by, that is. :lol: Det er jo softis-sesong og greier! D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilbake til Tromsø og bli min venn igjen! :D Min venn som befinner seg i samme by, that is. :lol: Det er jo softis-sesong og greier! D:

Haha, ble lei kebab-måsen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Mann 34 år ,bor på Toten i oppland ikke langt fra mjøsa. fisking, sport, glad i god mat og drikke. holde seg i form er viktig... musikk. åpen for det meste av hobbyer...

 innboksen er åpen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...