Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

:daane:

GLEDER MEG!!!!

Da er du tøffere enn meg! Jeg kommer nok til å begynne med sykling etterfulgt styrke igjen. Jeg liker den komboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:daane:

GLEDER MEG!!!!

Trener på Elixia jeg også, men vet ikke om jeg tør denne timen altså. Fikk teste litt elementer av den i en annen gruppetime før sommeren, og jeg er over gjennomsnittet stiv i kroppen. Så det å ta sidespark etc fikk jeg lite sving på når det skulle litt høyde på det :fnise: Men ser jo utrolig morsomt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane:

GLEDER MEG!!!!

GLED DEG!!! :jepp:

Da jeg trente på SATS for noen år siden, så hadde de kick-puls som er det samme som i linken her, og det var utrolig slitsomt, men ååhh så utrolig gøy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du tøffere enn meg! Jeg kommer nok til å begynne med sykling etterfulgt styrke igjen. Jeg liker den komboen.

Den komboen liker jeg og.

Men jeg er litt lei spinng siden det har vært MYE av detta i sommer.

Har jeg vært på Elixia har det vært spinning.

Seinest igår.

Trener på Elixia jeg også, men vet ikke om jeg tør denne timen altså. Fikk teste litt elementer av den i en annen gruppetime før sommeren, og jeg er over gjennomsnittet stiv i kroppen. Så det å ta sidespark etc fikk jeg lite sving på når det skulle litt høyde på det :fnise: Men ser jo utrolig morsomt ut!!

Jeg er litt sånn at dette er nytt, det må jeg se om jeg klarer.

Også vet jeg at jeg er større enn de fleste, det jeg ikke klarer klarer jeg ikke- men jeg gjør så godt jeg kan og gir det jeg har.

Det er den eneste måten og få til ting på! :tommel:

:nisse: Kos dere i kveld!

Her blir det taco til en forandring..

:ler:

Jo takk- med munnen full av riskrem rester... :sjenert:

Har fått julegave av Andrè da han skulle på Jula (for en passende butikk idag) nemlig to esker Lakerol og en cola. :ler:

GLED DEG!!! :jepp:

Da jeg trente på SATS for noen år siden, så hadde de kick-puls som er det samme som i linken her, og det var utrolig slitsomt, men ååhh så utrolig gøy :jepp:

Gleder meg allerede ja.

:nigo:

****

Trøtt...

Egentlig frister det og finne senga, men tenkte og få med meg håndballkampen.

Prøve ihvertfall....

Andrè han bonda så med naboen i sommer og nå står de ute i garasjen og skravler om verktøy og bytter batteri på Hondaen.

Hyggelig det. :)

Nei, var det ikke litt pringles i skapet? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i dag! Kjempekoselig! :jepp:

:klemmer:

Ja, det var det! :klemmer:

TM holdt seg våken i bilen men var kjempe trøtt og sliten da vi kom hjem.

Jeg storkoste meg med og se på dyra og fikk fine filmen av både slanger, øgler... og Han Godeste og vannslangen.

Og geiter er og blir skumle!

:skratte:

Det frister til gjentagelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det! :klemmer:

TM holdt seg våken i bilen men var kjempe trøtt og sliten da vi kom hjem.

Jeg storkoste meg med og se på dyra og fikk fine filmen av både slanger, øgler... og Han Godeste og vannslangen.

Og geiter er og blir skumle!

:skratte:

Det frister til gjentagelse!

Det med han godeste og vannslangen fikk ikke jeg med meg, for det var mens jeg fremdeles passa bordet vårt og enda ikke hadde oppdaga at det ikke var en levende sjel i sikte... Hva skjedde?

HÆ??

Jobb igjen? Idag?

Allerede?

5 uker ferie er liksom litt lite... :sjenert:

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med han godeste og vannslangen fikk ikke jeg med meg, for det var mens jeg fremdeles passa bordet vårt og enda ikke hadde oppdaga at det ikke var en levende sjel i sikte... Hva skjedde?

:ler:

Nei, altså man kunne jo holde slangene og mens vi stod og venta på at de skulle komme med dem poserte han godeste med en slange.

Vannslangen. :ler:

Jobb idag ja.

Det var litt godt og komme tilbake.

Startet første dagen med og be om fri på onsdag, da.

Skal på ny utredning for TM siden den første diagnosen bare er midlertidig pga hun ikke var mer enn 3 år da diagnosen kom.

Uansett, da jeg kom på jobb var det skikkelig rotete på kjøkkenet som vanlig etter at jeg har vært borte, så jeg har nå hengt opp en lapp:

RYDD

ETTER

DEG!

Men nå...

Lage middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett Loffen, jeg startet akkurat ferien.

Hvor i hekkan ble de 5 ukene av?

Så... Min søster ringte igår.

Hun spurte om pappa ringte meg søndagkveld.

Jeg sa som sant var at nei, det gjorde han ikke.

Da ble min søster sur og sa det, jeg spurte hvorfor og hun svarte at; Jo, asså hun som vi kaller oldemor døde på fredag.

Jeg ble litt satt ut over at han ikke hadde ringt, men...

Det er ikke en del av familien vi har så mye kontakt med. Og med ikke så mye kontakt mener jeg egentlig ingen.

Hun er ikke min oldemor egentlig, men var stemor til min farmor.

Hvorfor ikke vi har noe kontakt med dem vet jeg ikke, det er bare blitt sånn tror jeg.

Jaja...

Begravelsen er på torsdag og jeg vet ikke omjeg skal gå.

SøsterG skal gå for huun har fri, men jeg har alt måtte ta meg fri i morra og har liten lyst til og ta meg fri på torsdag og. Pappa og søsterG skal og tenker at da stiller de for familien.

Føles ikke helt bra, men føles ikke bra og be om fri den dagen heller.

Craaaaap.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett den der nei.. M hadde det sånn når tanta hans døde. Han ville absolutt ikke dra siden det er en del av familien som har null kontakt med men han dro allikevel..

men skjønner at det kanskje ikke blir lett når du har spurt om fri allerede på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en skikkelig kjip uke, men ting er bedre nå så nå er jeg i humør til og skrive igjen.

Kort sagt har jeg fått greie på hvorfor vi ikke har kontakt med oldemor og den delen av familien, og det mamma fortalte gjorde meg sint!

Det dreier seg om enda en av pappas fylleepisoder.

Jeg kunne hatt en større familie. TM kunne hatt et forhold til en tippoldemor!

Crap&faen!

Uansett, friday sweet friday!

:nigo:

Jeg har vært på vekta og gått opp nesten 2 kilo.

MEN, fettprosenten og fettmassen har gått ned med 1,8 kilo og da er det jo bra? :klo:

Så lenge fett% og masse får ned er det jo det som er viktig tenker jeg.

Var ihvertfall på zumba først så spinning, etterpå traff jeg annaB og spiste en stooor porsjon dampede blåskjell. Nam!!

Ha en flotters dag damer!

Setter pris på hver og en av dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: Trist å få vite sånt i ettertid, når du ikke har visst noe om det tidligere. Men er det andre i slekta du evt kan ta opp igjen kontakten med nå da?

Og nedgang i fettmasse er jo uansett superbra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg! :hjerte:

Skal lage amerikanske pannekaker til middag så jeg burde egentlig ikke sitte her nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med brevet!

P.S: Si fra om du vil finne en ny dag til å møtes :goodbye: Eller prøve å møtes. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...