Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Tusen takk for tilbakemelding jenter! :hjerte:

Bursdagsselskapet gikk veldig bra igår, det er tydelig at de begynner å bli store for de ordnet seg mye selv vi var der bare og satte frem mat (pizzasnurrer, jentene slukte dem!) Og slikt. Siden det var I sentrum gikk Husets Herre og kjøpte pizza til oss voksne så vi slapp og sulte ihjel. Det var hakket før... 

Så ble det ingen bra matdag I går. Etter PTtime ble det en boks fanta og to knekkebrød med nutella. Det ble take-away pizza og smågodt på bursdagen. Pizzarester og brus før vi rundet av dagen med en liten Dooleys. Da jeg stod opp nå klarte jeg å trøkke I meg 3 muffins fra igår. Men det er nok nå. Jeg har ikke dårlig samvittighet.

Helga består av håndballcup utendørs så vi får håpe at regnværet vi har hatt denne uka holder seg borte slik yr lover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på Body Shop og kjøpt meg belønning for de 15 kiloene. Det ble en neglelakk og en Virgin Mojito Fresh Body Sorbet (også kjent som body lotion). 

Tilbakemeldinger jeg får om dagen gjør meg så glad. Alle komplimenter, alle klapp på skulderen og tommel opp. Det betyr mer enn dere og resten av verden forstår.

Jeg husker ikke sist jeg veide det jeg gjør nå. Det var ihvertfall før jeg ble gravid for da vet jeg at jeg veide 5 kilo mer enn nå. Det er en skremmende tanke. At jeg har vært SÅ stor SÅ lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på videre! Du har virkelig fortjent den premien :klem:

Det er en herlig følelse å lykkes med vektnedgang :hoppe:

Og du gjør riktig i å ikke ha dårlig samvittighet for å skeie ut en dag. Tenk på alt du har oppnådd hittil og jeg er helt sikker på at det inspirerer deg til å fortsette :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for deg! :danser:
:klappe:

I dag var det min tur til å lage pizzasnurrer og muffins. 16-åringer her da, allerede er alle snurrene borte og Noen og jeg vet ikke hva vi skal spise. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal dere se meg nå... Litt for stor pyjamas, smågodt og en boks brus. Da hadde dere ikke vært så imponert tenker jeg. 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda du har lov til å skeie ut litt. Jeg er ihvertfall slik at om jeg er HELT nazi på ting så sprekker jeg mye fortere. 

Kos deg du :klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mia83 skrev:

Joda du har lov til å skeie ut litt. Jeg er ihvertfall slik at om jeg er HELT nazi på ting så sprekker jeg mye fortere. 

Kos deg du :klem:

 

Vet du, det er helt sant. Jeg må ha noe godt å kose meg med en gang i blant hvis ikke så sprekker jeg totalt og før jeg vet ordet av det spiser jeg med begge hender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2017 den 12.14, mia83 skrev:

Ikke sant. Så ikke ha dårlig samvittighet. Du er superflink! :klem:

 

Ja... Vi spiste hjemmelaget firkløveris igår. To porsjoner. :sjenert:

Og det er klart, jeg går ned og kan tydeligvis senke skuldrene litt. Men jeg inngår ved hver veiing en avtale med PT om hvor mye jeg skal gå ned frem til neste måling. Om jeg ikke går ned 100% av avtalen går det bra men det er deilig å kunne stå der og se at jeg klarte det! Det er heller ikke noe særlig å stå der og se at jeg klarte ikke å gå ned så mye som jeg håpet. Vel vitende om at jeg har spist og drukket ting jeg ikke burde. Da føles ikke de utskeielsene så verdt det allikevel. Litt sånn søt klør og sur svie. Også vet jeg at om det går feil vei på tallene altså at fettprosent har økt så må jeg forklare hvorfor. Og det føles ihvertfall ikke bra!

Også vet jeg at jeg skal ikke ha mer enn 500 kcal ekstra pr dag før jeg er i trøbbel. Og 500 kcal er ikke mye.

Men nå... frokost! Knekkebrød med egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstillingen din sier meg iallefall at du ikke er ute å kjøre ift vektoppgang. Men ja det er noe med det der å klare å holde seg unna ting og begrense seg. :sjenert:

Knekkebrød med egg er supergodt!

Her blir det knekkebrød med baconleverpostei :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på heiagjengen: Fy søren så flink du er! :duskedame: Blir skikkelig motivert av deg jeg!
Fortsett å stå på, som man sier på engelsk: slow and steady wins the race.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fininger! 😙

Jada...  I tre mnd nå har jeg hatt så lyst på pasta. Idag gav jeg tacosalaten er pause og det ble pasta. Med masse bacon og ost oppi. Jeg spiste så mye mer enn både nødvendig og planlagt. Jeg er mett og pastalykkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PT time og siden PT synes det er kjempe fint å få til en måling av meg før han går ut I ferie. Jeg finnes ikke positiv og stålsetter meg. Like skeptisk som vanlig før måling. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble måling før spinning siden man vist ikke skal trene 24 timer før måling. Resultatet... vel... det positive er at jeg har mistet halvannen kilo rent fett og verdien for viceral fett (det fettet rundt indre organer) har gått ned med en verdi siden forrige måling. VCR har vært oppe I 16, lå leeeenge på 15. Forrige måling viste 14 og er nå på 13. 

Muskelmasse har økt med litt men det er ikke bra. Når jeg ligger I kaloriunderskudd så skal det ta av muskelmassen slik at den synker. Men, jeg har hatt to helger på rad med mye kcal og det har ødelagt totalt sett. Alt i alt viste ny vekt 250 gram ned. Det er greit, men jeg trenger å skjerpe litt. PT sitt mål for sommeren er at jeg skal ligge der jeg ligger nå. Mitt mål... -3 kilo i juli. Så får vi se når han er tilbake fra ferie: Hvem hadde rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom oss opp denne gangen og. Leggene verket og jeg var nær krampe de siste bakkene men vi kom oss opp til 500 meter over bakken. Det beste er at vi brukte 15 min kortere tid enn da vi gikk turen I fjor. 

Nå skal jeg dusje, sove, lage middag og så er det 6 timer på jobb på nattåpent. Jobbe fra 18 til midnatt. 

Har store planer om å ikke gjøre så mye I morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebook ligger det et bilde av meg tatt I juni I fjor. Ved siden av er et bilde tatt igår. Jeg ble sittende og bare gape av den store forskjellen! Har lagret bildet på tlf min og sett på det igjen og igjen. Bildet skal brukes når det minsker med motivasjon og pågangsmot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:  Oppdatert på oppturer og nedturer de siste månedene. :opplyser: 

På 23.6.2017 den 21.59, MarianneE skrev:

På facebook ligger det et bilde av meg tatt I juni I fjor. Ved siden av er et bilde tatt igår. Jeg ble sittende og bare gape av den store forskjellen! Har lagret bildet på tlf min og sett på det igjen og igjen. Bildet skal brukes når det minsker med motivasjon og pågangsmot. 

Jeg så de bildene. Jeg er mektig imponert over det du har fått til. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...