Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er ferdige nå, og har begynt å gå igjennom alt som skal inn på rommet hennes igjen. Det er skremmende mye småtteri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:  Ønsker deg en god fredag og ei fin helg. :)  Og lykke til med sorteringen av alt som skal inn på barnerommet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen :kaffekopp:  Ønsker deg en god fredag og ei fin helg. :)  Og lykke til med sorteringen av alt som skal inn på barnerommet igjen...

Takk, det har blitt gjort litt annet idag men innryddingen går rett vei. Utfordringen består I å kvitte oss med 1/3 av tingene hun har der uten at hun merker det..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.7.2016 at 19.11, MarianneE skrev:

Takk, det har blitt gjort litt annet idag men innryddingen går rett vei. Utfordringen består I å kvitte oss med 1/3 av tingene hun har der uten at hun merker det..... 

Hehe...minner meg om da mine to var små og de merket at vi skulle hive noe av sakene de hadde på rommet. De stupte nede i svartsekkene og dro opp den ene tingen etter den andre og erklærte at DEN skal jeg iallefall ha, den får du ikke kaste :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp, det blir så sinnsykt mye småting! Husker med skrekk hvordan det var. Poden er 15 nå, og fremdeles er det mye som burde vært ute av huset for lengst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4.7.2016 at 1.34, loffen skrev:

Å hjelp, det blir så sinnsykt mye småting! Husker med skrekk hvordan det var. Poden er 15 nå, og fremdeles er det mye som burde vært ute av huset for lengst..

Det er helt utrolig, jeg lurte masse i en bærepose som havnet i søpla. Til sammen ble det vel en søppelsekk med søppel av ymse slag. 

Det har vært en uke med litt mange hendelser.  André sin farmor  (som jeg og kaller farmor) falt om på mandag, dagen før sin egen 90årsdag, og det var fryktet slag. Nå viser det seg at det er verre, hun har hatt dobbel hjerneinfarkt (ikke hjertet nei) og da svigers var der igår satt farmor og spurte etter sine foreldre, og beundret de fine trådene som hang I lufta. Tråder bare hun så. Så frisk og klar den ene dagen så dette. Plutselig vet hun ikke hvem vi er. Hun bor I Grimstad og var til alt hell her I Porsgrunn da det skjedde. Nå må hun på sykehjem og det er uvisst om hun noen gang blir seg selv. 😢

Jeg har ikke ferie men igår hadde jeg fri og vi reiste til Sverige for å bli kvitt litt penger. Det var vi flinke til for å si det sånn. Droppa Nordbyen og reiste til Galleri Strømstad istedenfor. Der var det befriende lite mennesker. 

Idag er det jobb, jeg er ferdig klokka 16 og da reiser vi på stranda med pølser og grill. 

Også kan jeg fortelle at både sjefen og distriktsjefen er så fornøyd med meg at jeg skal få opplæring i butikksjefarbeid så jeg kan fungere som butikksjef når sjefen er borte. Null effekt på lønna men full score på tilliten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre om farmor. :( Minner meg om min egen farmor som falt og slo hodet da hun nærmet seg 90, hun så blant annet roser i lufta og en liten gutt som kom og ville leke med henne. Ikke lett å vite hvordan man skulle respondere på det der, hun ble så lei seg og fortvilet da vi sa at det ikke var noen roser der. Hun døde få uker senere, men tror hun hadde det helt fint de siste ukene i sin egen lille verden altså, hvis det kan være noen trøst. :klem: 

Og så bra at du får opplæring som butikksjef! :hoppe: Det er jo en skikkelig selvtillitsboost. :) Og om det ikke gir noe utslag på lønna foreløpig åpner det jo nye jobbmuligheter om en stund! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre om farmoren til Andre, når man er så godt opp i årene som hun er, og det skjer noe slikt er det vel vanskelig å forbli den man var før hjerneinfarktet, men jeg tror nok hun har det bra i sin egen lille verden. Men, det må ha vært litt av et sjokk for dere. Håper farmor får det godt på sykehjemmet:hug:

Hurra for opplæring butikksjefarbeid:hoppendeglad:Du skal se at det blir noen kroner ekstra etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Foldvik igår med ei jente fra klassen til TM og jentas mor og stefar. Foldvik er en fantastisk plass for alle aldersgrupper og perfekt blanding mellom dyrepark og aktivitetspark. De 6 timene vi var der fløy avgårde. Høydepunktet for jentene var nok å få holde kaniner. 💖

Etter Foldvik kjørte vi til campingvogna til mamma for å avlevere TM som skulle overnatte der. André og jeg ble sittende en times tid for endelig var det litt skygge! Solsteik hele dagen gir deg en følelse av å bli litt kokt... 

André og jeg var en kjapp tur hjem for en kald dusj og klesskift og så gikk vi til byen for å spise middag. Bare oss to! Det er vel første gang I år (kanskje første gang på et år?) Koste oss masse! 

Tror virkelig jeg hadde en perfekt dag.

Nå sitter jeg her og vurderer å lage pannekaker til frokost til min kjære mann. Dagen med barnefri skal brukes til å småpusle hjemme. Klesvask, støvsuging, bytte sengetøy, vaske bad... Godt å få det gjort så alt er klart for en ny uke i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan går det med farmor?

Og hurra for opplæring i nye oppgaver på jobb. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...