Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi jobbet til klokka 16 begge to idag. Mann og barn plukket meg opp 20 min etterpå og vi reiste og handlet litt grillmat og oppdaget at grillen var tom for gass. Så da ble det laging av middag inne men spising ute.

Ettermiddagen har vært rene idyllen. André har sittet med lydbok, TM har ligget I hengekøya med NintendoDS og jeg har lest og farget. Nesten ingen av oss har sagt mer enn nødvendig. Bare nytt sol, egen aktivitet og roen. Til og med pus har ligget "strødd" I gården og sovet på bakken. 

Sommeren er på vei ❤

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... DER ble det helg! Fri frem til kl 15 på tirsdag nå. Det er jaggu helt greit. Innleder helga med Rosenborg - Molde som nå går til pause med 3-1 ledelse til Rosenborg. 

På treningsfronten går det fremover, igår gikk jeg på tredemølla og to ganger løp jeg, først 35 sekunder og så 1 minutt. Ikke akkurat de største tallene, men pokker så mye bedre enn det jeg hadde prestert for tre måneder siden! :tommel:

Straks litt sein middag; Svineburger og marinerte poteter stekt i ovnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra resultater på tredemølla! Jeg har også løpt idag! :D Greide ett minutt to ganger :D Jeg har som mål å greie å løpe fem minutter sammenhengende innen første september, vil du joine?

 

Endret av Auri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Auri skrev:

Så bra resultater på tredemølla! Jeg har også løpt idag! :D Greide ett minutt to ganger :D Jeg har som mål å greie å løpe fem minutter sammenhengende innen første september, vil du joine?

 

Jeg er med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Nótt skrev:

Dere imponerer begge to. Gleder meg til jeg kan trene sånn igjen.....

Hvis du med "trene sånn" mener å svette som en gris mens du gisper etter pusten og desperat prøver å ikke falle av tredemølla er seg ikke helt hva du gleder deg til :ler:

3 minutter siden, MarianneE skrev:

Jeg er med! 

Awesome! Da må vi møtes (jeg trener jo i samme kjede) og show off når vi kommer så langt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det og ting styrketrening er nøyaktig det jeg mener ja. :sjenert: Men er nok fordi jeg ikke får lov å trene sånn nå pgasvangerskapet og bekkenproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok vi legger litt forskjellige ting i det, jeg gisper etter pusten og faller nesten av tredemølla fordi jeg er i så dårlig form at det er pinlig :ler: Men! Jobber med saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Auri skrev:

Jeg tror nok vi legger litt forskjellige ting i det, jeg gisper etter pusten og faller nesten av tredemølla fordi jeg er i så dårlig form at det er pinlig :ler: Men! Jobber med saken!

Det der er min måte å gjøre det på også! :ler:

Neste helg går TelemarkTours, 5 mil på sykkel fra Bø til Skien. Går og vurderer om jeg skal bli med NESTE ÅR (med capslock så ingen tror jeg mener neste helg!)  Det hadde vært en utrolig bra ting og fått til! 

Vi har tenkt oss en tur på hytta til svigers idag, en utrolig deilig plass å være. Vurderer å ta med en bok og sette meg på brygga, bare bok og bølger.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PTtime klokka 9 idag. Har mest lyst til å ligge på sofaen og halvsove istedenfor. Then again... Det kan jeg gjøre etterpå - med god samvittighet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har dagen jeg har ventet så lenge på kommet: Lønningsdag! Jeg fikk jo penger fra lønnsgarantifondet for et par uker siden, men nå er vi inn I rutine igjen  med lønn hver 4. Uke. Herregud så deilig! 

Ikke fullt så deilig: Såre og ømme muskler etter nye øvelser på Stamina igår. B.la knebøy med vektstang på skuldra (som viste seg å være litt annerledes enn med kettlebell) og benkpress. Såre muskler er ihvertfall et tegn på at kroppen er brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Marianne.

Gammel bruker som skriver noen ord igjen:tongue:, har ikke vært her inne på veeeeldig lenge. Har deg på FB så følger med deg der.:) Godt å se at du er i jobb igjen, ble selv arbeidsløs for noen år siden (oppsigelser på jobb pga sammenslåing av avdelinger)og det å begynne å skrive søknader etter mange år hos samme firma var "noe herk", men lærte utrolig mye av det da. Heldigvis gikk jeg ikke så veldig lenge ledig før jeg fikk en fast 80% stilling. Så flink du er til å trene :danse:jeg er imponert! Har selv begynt å trene på Impulse Treningssenter her jeg bor og det er utrolig gøy når man kan legge på vekter. Litt stiv og støl til å begynne med, men sjelden jeg blir det nå. Jeg har som deg og Auri planer om å klare å springe i 5 min på tredemølla uten stopp. Men når det skjer er en annen sak:laugh:, men kanskje jeg skal joine dere og prøve å klare det til 1 september:Nikke:

Ha en flott dag Marianne, i bartebyen skinner sola og det er for øyeblikket 22 grader:sol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å joine kospia! Og du er hjertlig velkommen til å komme og skravle i treningsdagboka mi om fremgang :nigo:

Fikk du kost deg i "godværet" i dag MarianneE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med løpe-mål! Det sier jeg fordi at jeg selv har hatt et "løpeprosjekt" det siste året og har sett at alt er mulig. Jeg kunne virkelig ikke løpe, det var vondt, det var herk og æsj - men jeg holdt ut og plutselig så løsnet det. Jeg kan love dere, det er ikke like tungt å gå fra å klare 5 til 10 minutter som det er å klare 5 min sammenhengende for første gang. You can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, kospia skrev:

Hei Marianne.

Gammel bruker som skriver noen ord igjen:tongue:, har ikke vært her inne på veeeeldig lenge. Har deg på FB så følger med deg der.:) Godt å se at du er i jobb igjen, ble selv arbeidsløs for noen år siden (oppsigelser på jobb pga sammenslåing av avdelinger)og det å begynne å skrive søknader etter mange år hos samme firma var "noe herk", men lærte utrolig mye av det da. Heldigvis gikk jeg ikke så veldig lenge ledig før jeg fikk en fast 80% stilling. Så flink du er til å trene :danse:jeg er imponert! Har selv begynt å trene på Impulse Treningssenter her jeg bor og det er utrolig gøy når man kan legge på vekter. Litt stiv og støl til å begynne med, men sjelden jeg blir det nå. Jeg har som deg og Auri planer om å klare å springe i 5 min på tredemølla uten stopp. Men når det skjer er en annen sak:laugh:, men kanskje jeg skal joine dere og prøve å klare det til 1 september:Nikke:

Ha en flott dag Marianne, i bartebyen skinner sola og det er for øyeblikket 22 grader:sol:

 

Klart æ huske på dæ, Kospia! Det va no bra trivelig å sjå dæ igjæn! :hug:

Dagens plan om Stamina forsvant til fordel for 4 kilometer på sykkelen. Det var godt med sykling, sol, lukta av sjø.... Men jeg hadde fått mer ut av det om jeg hadde gått på Stamina. Jeg skal liksom trene 4 ganger I uka, men det har jeg ikke fått til de to siste ukene og.. Det er Måledag om to uker og jeg er bekymret. Tror jeg må sette opp intensiteten her. 

Men, fri idag og jeg skal på kaffe-og shoppedate med søsteren min. Må bare finne noe og ha på meg først. Et laken med innebygd vifte frister mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:Så koselig at du husket meg, MarianneE. Trønderdialekta sitter ennå sjer æ, bra!

Ble ny pers på tredemølla i går, klarte å springe i 1 1/2 minutt uten stopp, det går fremover:laugh:

Ha en fin dag Marianne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg besvimer av dagen idag. Spinning kl 10, lunchdate med Ida og søsterG før jeg begynte på jobb klokka 14. Da jeg gikk fra lunchdaten var det 28 grader ute og jeg gruet meg for jobb. Det er nemlig temmelig varmt inne I butikken og dagen idag var virkelig intet unntak. Det var et par øyeblikk jeg stod der og lurte på hvordan jeg skulle holde ut. Da jeg gikk hjem kl 20 var det 25 grader ute og det mer enn varmt nok.

Mann på jobb. Varm, trøtt og sliten meg sammen med trøtt, varm og sutrete TM.... Ingen god kombinasjon. 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...