Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?


nurse07

Anbefalte innlegg

Ganske teit å opprette en sånn tråd...kjenner at jeg nesten blir flau. Men jeg er bare så nysgjerrig på å finne ut dette. Hvordan i all verden har Annette Haga råd til å shoppe så sinnsykt mye dyre ting, og reise på alle de fantastiske feriene?

Har fulgt bloggen en stund, og hun har jo hatt svært mange luksuriøse ferier sammen med familien og kjæreste. Noen som vet hva foreldrene jobber med?

Aaah....ser ut som et fint liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrene har MYE penger. 50 mill i formue eller no.

Men.. faren er jo revisor har hun sagt. Tjener virkelig revisorer SÅ mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok arv eller andre inntekter inne i bildet. Man klarer ikke å legge seg opp 50 millioner med en vanlig revisorlønn.

Endret av Presis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok arv eller andre inntekter inne i bildet. Man klarer ikke å legge seg opp 50 millioner med en vanlig revisorlønn.

Hun skrev at det var pga bloggen. :)

Anonym poster: 14bad8ad44aef008dd2a38d1c0909bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som håver inn mest penger på blogging i norge idag sitter igjen med rundt 500 000 i året etter skatter og avgifter. En bra lønn men ikke noe eksepsjonelt. Klær og turer og slikt får hun nok gjennom avtaler med firma/leverandører. Ikke noe spesielt i det heller. Du får jo lyst på klærne og turene - og hun får gratis ting. Vinn-vinn for begge parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hele familien reiser jo også på turer relativt ofte, ikke bare hun og kjæresten. Ut i fra bloggen virker det som hele familien er på ferie ca 3 ganger pr år, gjerne til steder som USA og øyer som Bahamas ol.. Hun la jo også ut bilde når hele familien reiste buisness til USA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren er medeier i et firma. Ernst & Young hvis jeg ikke husker helt feil? Hun har snakket om dette før. Moren tror jeg hadde arv eller noe. Det er snakk om en veldig stor formue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har alltid vært ganske åpen om at hun kommer fra en rik familie. Men hunt tjener nok "shoppepengene" sine på bloggen. Hun jobbet jo også i butikk og sånn før, men sluttet når hun begynte å studere.

Anonym poster: b0bb4ff07d08fe7cc6aa19fe9cf2bedb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge skattelistene er faren hennes ganske rik ja:

http://skattelister....-haga-41691127/

Anonym poster: 7c99ecaf36afb55bfae9d427238d935d

Haha, jeg har skype innstallert, og skype markerer formuesummene som tlf nummere :skratte:

Anonym poster: 67d48846e8011be04be7cf1a3a751c3c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok arv eller andre inntekter inne i bildet. Man klarer ikke å legge seg opp 50 millioner med en vanlig revisorlønn.

Det er mulig å tjene store summer som revisor hvis man er partner.

Dessuten, formue er ikke ensbetydende med cash! Hvorfor er det så mange som tror at man har 50 mill. på konto om man har 50 mill. i formue? *rive seg i håret*

Endret av Lista
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig å tjene store summer som revisor hvis man er partner.

Dessuten, formue er ikke ensbetydende med cash! Hvorfor er det så mange som tror at man har 50 mill. på konto om man har 50 mill. i formue? *rive seg i håret*

Sant, kommer selv i fra en familie med mye i formue. Betyr ikke at man kan flagre rundt med pengene og ta helt av. Formue kan være så mangt...

Anonym poster: 14bad8ad44aef008dd2a38d1c0909bec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å tjene store summer som revisor hvis man er partner.

Merk deg at jeg skrev vanlig revisorlønn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. faren er jo revisor har hun sagt. Tjener virkelig revisorer SÅ mye?

Ja, det kan de gjøre. Varierer veldig.

Anonym poster: 39c210bd8518ca8d449c5587dfd38e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jeg har skype innstallert, og skype markerer formuesummene som tlf nummere :skratte:

Anonym poster: 67d48846e8011be04be7cf1a3a751c3c

Du vet du er rik når du kan ringe formuesummene dine på skype.

Anonym poster: b40e0ee41c2a103043488b34aa66df1a

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. faren er jo revisor har hun sagt. Tjener virkelig revisorer SÅ mye?

Jeg tjener 1,5 mill i året som revisor. Var nyutdannet for 6 år siden.

Man må være statsautorisert, jobbe i en stor by og i et stort firma, og ha litt guts. Om under ti år er jeg partner, og tjener et tosifret millionbeløp.

Anonym poster: c4367bd41fdfbaf1d09d199306e08f66

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at han er utdannet siviløkonom.

Anonym poster: fb694b19ebdf44ea2ed913c6f5aa733b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...