Gå til innhold

Slemmeste du har gjort?


Thalassos

Anbefalte innlegg

For noen dager siden var det en langbein på badet, jeg er LIVREDD dem, og jeg kan ikke sette meg på dass, ta en dusj eller pusse tenna om jeg vet at sjansen for at den plutselig flakser opp i trynet mitt er til stedet, så jeg gjorde eneste jeg kunne gjøre, jeg sprayet den med hårspray til den døde...

Han hang fast i benken, og prøvde å ta opp "armene" Uff...det stakk faktisk i hjertet mitt...

I dag så skulle jeg drepe en mordersnegl, jeg vil alltid gjøre det kjapt og enkelt, så det blir som regel enten å klippe de i to (æsj) eller putte de i en bøtte med vann og salt...da jeg fant denne i dag hadde jeg ingen av de tingene tilgjengelig, men en liten kam ( haha, jeg har nesten alltid med en børste eller kam hvor enn jeg er jo ) også tenkte jeg at jeg skulle skjære den i to, men så var den tydligvis ikke så skarp, så jeg kom ikke igjennom...Uff, jeg fikk så dårlig samvittighet, var redd for at den hadde vondt.

Fant noe skarpere etter vært altså, og JA kammen gikk i søpla. Haha

Hei.

Huff - ser den. Jeg gjorde nesten det samme med et stankelbein som flakset rundt på rommet mitt kl halv 6 om morgenen. Den satt på veggen og jeg tok en diiger pute og denga den et par ganger, før jeg dro den nedover veggen. Huff.. stakkars. Fikk veldig dårlig samvittighet etter det. Men den forsvant, så jeg tror den overlevde. But still.. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tegnet hakekors i panna til ei i klassen min med markeringspenn og kulepenn.. hun ble nesten utvist..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegnet hakekors i panna til ei i klassen min med markeringspenn og kulepenn.. hun ble nesten utvist..

Da ble hun nok pen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble hun nok pen

ja, hun var ikke så pen fra før.. vi stakk fra timen bare for å tegne det.. noe så dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hun var ikke så pen fra før.. vi stakk fra timen bare for å tegne det.. noe så dumt

Hva hadde hun gjort for å fortjene det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde hun gjort for å fortjene det?

Det var hun som ba meg om å tegne det.. akkurat der og da virka det som en veldig god ide å stikke fra timen bare for å tegne det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var hun som ba meg om å tegne det.. akkurat der og da virka det som en veldig god ide å stikke fra timen bare for å tegne det..

Men da var det vel egentlig ikke en så slem ting å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da var det vel egentlig ikke en så slem ting å gjøre?

nei, men det var unødvendig av oss å gjøre.. og spesielt av meg siden det var jeg som tegna det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto på ski med en kompis av meg en gang. Og så var det en jente på alder med meg som slengte noe dritt til oss. Hun sto btw på snowboard og var tydelig nybegynner. Så for å ta hevn skrenset med og min kompis mye snø opp foran henne nedover den bratteste bakken, vi så hun falt og følte det var fortjent. På slutten av dagen så vi at hun snakket med sin mor (som sikkert hadde kjørt en time for å hente henne). Plutselig så vi at hun også hadde fått bandasje på hånden, og overhørte at hun sa hun hadde knukket den. Fikk litt dårlig samvittighet, og det var vel litt slemt gjort..

Utenom dette er det ikke mye jeg kan klandres for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men det var unødvendig av oss å gjøre.. og spesielt av meg siden det var jeg som tegna det

Unødvendig var det, så litt slemt kanskje. Noe annet slemt du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig var det, så litt slemt kanskje. Noe annet slemt du har gjort?

knakk tanna til søstera mi.. men det var et uhell.. men hun var en drittunge som ikke ville dele brus med meg.. så jeg slo til colaboksen så tanna knakk.. ups

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knakk tanna til søstera mi.. men det var et uhell.. men hun var en drittunge som ikke ville dele brus med meg.. så jeg slo til colaboksen så tanna knakk.. ups

Auda! Må ha gjort vondt.

En liten ramp du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ga en mobber juling en gang.

Løsnet toppen til en venninne på stranda.

Ellers ganske snill tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier egentlig bare å være tilskuer når noen gjør slemme ting. Men alle har vel sine hemmeligheter. Løy til politiet fordi jeg ikke ville at vennene mine skulle bli sure på meg (egentlig kom jeg først etter at ulykken hadde skjedd, så jeg så jo ikke hva som faktisk skjedde. - fikk bare høre det etterpå) men politiet ville ikke snakke med meg, og da så.. :glare:

Og så løy jeg i en rettssak en gang. Ikke med vilje, men det var første og eneste gang jeg har vært i en rettssak, og var vettskremt! Jeg hadde litt hjernteppe, så når hun på "vår side" stilte meg et spørsmål svarte jeg ja på refleks, men så kom jeg (og alle andre) på at jeg hadde svart nei under avhøret et halvt år i forveien. Advokaten til dritten som prøvde å drepe venninna mi grilla meg skikkelig, og jeg holdt på å svime av av skrekk for å huske feil igjen..

Og så har jeg fått noen andre til å være utro.. Før jeg visste at han var i et forhold, riktig nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler meg som tidenes dust nå, når jeg bare må kommentere at jeg reagerer mer på at du har fått 13 plusser på den enn på at du faktisk gjorde det. Tydeligvis er det ganske mange som synes det er kjempemorsomt å ikke respektere andres tro og livssyn, tilogmed i deres eget hjem.

Enig med deg, bare at nå er det 25 plusser :overrasket: !

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Jeg var på sydentur med min daværende kjæreste. Vi hadde vært sammen noen mnd, og jeg hadde begynt å bli skikkelig lei av hele fyren. En 2 ukers tur bare meg og han fikk glasset til å renne over.

Vi dro ut, jeg ble full, han enda fullere så han dro hjem på hotell rommet vårt. Jeg ble igjen, drakk enda litt mer og ble enda litt fullere. Så lite empatisk som jeg var, flørtet jeg rundt. Fant en jeg syntes var sabla kjekk, og fikk han med på nakenbading på stranda. Det ene førte til det andre og før jeg visste ordet av det gjorde vi det vi ikke skulle gjøre....i havet.

Jeg kledde på meg, han var en gentleman og fulgte meg hjem til hotellrommet. Klokka var så mye som 7 på morgenen, og kjæresten hadde voknet like før, og begynt å lete febrilsk etter meg, da han hadde starva av På natta og ikke husket en skit selv. Jeg ramla inn i resepsjonen dritings og truseløs, men sa ikke noe om det jeg hadde gjort.

Det verste er at jeg ikke hadde et snev av dårlig samvittighet etterpå. Kunne sikkert gjort det igjen. (den gangen)

Har det enda ikke dårlig samvittight den dag i dag....

Jeg har også rota med typen til en bekjent av meg. Men DET har jeg dårlig samvittighet for.....jeg er nok ikke helt riktig skrudd sammen oppi lokket.

Endret av Muff.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sydentur med min daværende kjæreste. Vi hadde vært sammen noen mnd, og jeg hadde begynt å bli skikkelig lei av hele fyren. En 2 ukers tur bare meg og han fikk glasset til å renne over.

Vi dro ut, jeg ble full, han enda fullere så han dro hjem på hotell rommet vårt. Jeg ble igjen, drakk enda litt mer og ble enda litt fullere. Så lite empatisk som jeg var, flørtet jeg rundt. Fant en jeg syntes var sabla kjekk, og fikk han med på nakenbading på stranda. Det ene førte til det andre og før jeg visste ordet av det gjorde vi det vi ikke skulle gjøre....i havet.

Jeg kledde på meg, han var en gentleman og fulgte meg hjem til hotellrommet. Klokka var så mye som 7 på morgenen, og kjæresten hadde voknet like før, og begynt å lete febrilsk etter meg, da han hadde starva av På natta og ikke husket en skit selv. Jeg ramla inn i resepsjonen dritings og truseløs, men sa ikke noe om det jeg hadde gjort.

Det verste er at jeg ikke hadde et snev av dårlig samvittighet etterpå. Kunne sikkert gjort det igjen. (den gangen)

Har det enda ikke dårlig samvittight den dag i dag....

Jeg har også rota med typen til en bekjent av meg. Men DET har jeg dårlig samvittighet for.....jeg er nok ikke helt riktig skrudd sammen oppi lokket.

oida :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cessie

Om det var så slemt vet jeg ikke, men i hvert fall meget effektivt. Her goes:

Jeg skulle passe babyen til ei venninne mens hun var hos tannlegen. Hun leverte babyen hjemme hos meg og dro til tannlegen. Like etterpå ringer eksen min (som jeg ikke har sett på litt over et år, viktig informasjon). Han er i byen (bor i en annen by) og lurer på om han kan stikke innom. Viser seg at han står utenfor blokka og ringer. Jeg sier at han selvfølgelig kan komme opp. Jeg legger på, og babyen begynner å gråte. Jeg tar opp babyen og går litt rundt på gulvet med den. Det ringer på, og jeg går for å åpne døra, fremdeles med babyen på armen. Eksen ser babyen, ser vogna som står i gangen, og snur seg og løper. Har ikke sett ham siden, men vet at han har flyttet og fått seg postboks-adresse...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...