Gå til innhold

hva betyr betalingsforfall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det står at betalingsforfall er 15. August, betyr det at det må betales innen 15 august, eller får jeg regningen da?

<br /><br /> Anonym poster: d25f752c95df295492b63563af5e5c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal betales innen 15 august.

Har du ikke allerede fått regningen da? Hvordan kan du ellers vite forfallsdatoen?

Anonym poster: 0e356fadd3261d27996166e1a0a923d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal betales innen 15 august.

Har du ikke allerede fått regningen da? Hvordan kan du ellers vite forfallsdatoen?

Anonym poster: 0e356fadd3261d27996166e1a0a923d6

Nei. Det står i kontrakten til skolen jeg skal gå på. Regningen har jeg ikke fått enda.<br /><br /> Anonym poster: d25f752c95df295492b63563af5e5c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr da at skolepengene skal være betalt innen 15. august. Naturlig da jeg regner med at retten til skoleplass der er avhengig av at du har betalt skolepengene. Dersom de lar elever starte på skoleåret uten å ha betalt skolepengene, vil de kunne gå glipp av store inntekter dersom mange slutter før de betaler. I tillegg er undervisningsopplegget lagt opp etter et visst antall elever, dersom mange slutter etter kort tid, kan det være vanskelig å fylle opp med nye elever. Betalte skolepenger er en ekstra motivasjon for elevene og en forsikring for skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Nei. Det står i kontrakten til skolen jeg skal gå på. Regningen har jeg ikke fått enda.<br /><br /> Anonym poster: d25f752c95df295492b63563af5e5c30

Det er mulig informasjon om summen og kontonummeret pengene skal betales til står på skolens hjemmeside. Det er ikke sikkert du får fakturaen. Men du kan bekrefte at du har betalt ved f.eks. å skrive ut betalingen fra nettbanken din. Ring skolen og spør for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...