Gå til innhold

Beste sydensted!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste nettopp igjennom tråden ¨Hvor vil du ikke reise tilbake¨ ... Da lurer jeg på en litt annen ting, hvilket SYDENSTED vil du HELST reise tilbake til?! :)

Anonym poster: a5d2dea2374b4c8412abb17b28c0719d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bobler

Budva i Montenegro. Vært der 8 ganger de siste 10årene.

Forelsket meg helt i stedet. Fantastisk by, fantastiske folk, fantastisk mat, fantastisk temperatur.

Endret av Bobler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om Thailand kvalifiserer som sydensted men det er iallefall dit jeg helst vil tilbake til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnikenSi

Må si Kroatia her også. Her vært der mange ganger, litt rundt om kring. Skal tilbake dit om en uke med venninnegjengen. Et fantastisk land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Sainte Raphaël i Sør-Frankrike. Helt fantastisk sted! Likte meg også i Sitges utenfor Barcelona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Side, Tyrkia

* Albufeira, Portugal

* Mallorca og Marbella, Spania

* Fig Tree Bay, Kypros

* Sozopol, Bulgaria

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker "sydensted" så tenker jeg på varme strøk som ikke har mer enn 4-5 timers flyreise (fra Oslo).

Jeg ville dratt tilbake til

- Dubrovnik i Kroatia (hit man kan dra både for bading og avslapping, men også for opplevelsen av en sjarmerende havnby med mange koselige kafeer og god mat). Men jeg ville tatt med badesko! :-)

- Hellas fordi her er veldig klart vann både i kykladene og Samos, + at de har nydelig mat, og interessant arkitektur.

- Mallorca er det stedet jeg helst ville dratt tilbake til (hvis jeg ikke kan velge å dra lenger). Nydelig mat, klare og mange strender (både grunne og dype), og veldig mye å finne på! Det er bra bussforbindelse så det er lett å komme seg rundt, både om man skal et kort eller langt stykke.

Sa Coma hadde imponerende klart blågrønt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreta <3

Anonym poster: 6fae71571f079ffeb342f8081f68e45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...