Gå til innhold

.


miip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det virker som han bare synes det er skikkelig praktisk å ha et tilgjengelig knull, for å si det rett ut.

Anonym poster: 1044acce216966555ecfba117236f93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er veldig koselig med en sengekamerat når man har vært ute, og det er hundre ganger enklere å ta med seg samme dame enn å måtte sjekke opp ny dame hver gang. Og så er du sikkert god i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo nesten ut som om han bare ville ha deg på gli i tilfelle han ville ha seg noe en kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg alltid kommer med alternative forklaringer her, men la gå.:P

KANSKJE har han akkurat kommet ut av et brudd, sliter litt med å gi dette slipp, og helst ikke vil la andre se dere sammen fordi han selv ikke er klar for å bekrefte/avkrefte hva dere to egentlig har på gang.

Jeg har vært der selv, nemlig. Møtte ei fantastisk jente, men har litt kaos etter mitt forrige forhold. Trengte bare litt tid. Dessverre så hun på det som at jeg ikke var interessert, og forsvant. Jeg tenker fortsatt på hvordan det kunne ha blitt, for jeg var oppriktig interessert i henne.

Bare en tanke...

Anonym poster: 66e470082e5a44798e6f592309240b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du innerst inne vet svaret selv.

Vurder handlingene hans, fremfor bare det han sier. I mine øyne er det ganske opplagt at han bare bruker deg når det passer for ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer: HVORFOR si at du er interessert når du tydeligvis ikke er det? Er det kun for å få oppmerksomhet? Altså, han kan bruke mye tid på å fortelle meg hvor godt han liker meg - hvorfor gidde legge noen innsats i det hvis det ikke er tilfelle?

Jeg har også sagt at han bare må være ærlg, at det er helt greit, men jeg foretrekker å vite hva jeg har å forholde meg til. Men han tviholder på at han er intr. For meg betyr handling mer enn ord. Altså, tror jeg egentlig ikke han er veldig intr. Kjenner bare hele fyren irriterer meg, selvmotsigende dust!

Ønsker bare tanker og meninger rundt situasjonen, noen som har vært borti noe lignende?

Hilsen oppgitt.

Jeg tenker at han sier det han sier for å rett og slett slippe ubehag og konflikter.

Han klarer altså ikke å tenke så langt at denne oppførselen ikke gjør noe bedre.

Mange merkelige folk i denne verden som det er umulig å forstå eller forklare oppførselen til. Selv om det stort sett alltid er egoisme som ligger i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :) Er enige med flertallet her; det virker som han kun er ute etter en ting, og at jeg skal være tilgjengelig kun når det passer han. Det er vel ganske tydelig, egentlig... Ble bare litt forvirret av måten han var på i starten, med middagsdate, og alle de gode samtalene osv. Men, det kan vel hende han ombestemte seg, who knows?

Kjenner jeg føler meg skikkelig ydmyket etter helgen, når han står og finner på dumme unnskyldninger for at han må stikke på en annen uteplass, når det er helt tydelig både for meg, og kompisene hans(som forresten prata ganske mye med meg) at det ikke er sant. Og snur seg og går midt i en samtale, i tillegg til at jeg ikke kunne være med han hjem(enda det var nach der), pga dumme unnskyldninger det også. Argh!

Blir i hvertfall så jeg kutter ut det der, ASAP! Jeg er vel grei å ha når han trenger litt oppmerksomhet. Men det blir det en slutt på nå, oppmerksomhetssyke dust.

Du som kom med en alternativ forklaring. Han har vært singel i godt over ett år, og jeg vet at han er over x'n sin. Så det er nok ikke der det ligger ;/ Men takk for innspill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhetssyke gutter er bare plagsomt, jeg vet. har vært der selv. finn deg en annen, du fortjener så mye bedre enn han :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann( eller en kvinne, for den saks skyld) defineres ikke av sine ord, men av sine handlinger ( veldig fritt omskrevet...)

Kjekt å ha noen å pule på, for feig til å si ting som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...