Gå til innhold

Romfolk er også folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare det at vi sitter her og skriver på PC viser det.

Anonym poster: 4a452277afe41551814c209dfddc7a2b

Hva er det som er normal tilværelse for deg og ikke luksus? Å bo i huler?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Norge burde heller hjelpe folk i deres hjemland eller naboland. Da kan vi hjelpe mange flere, og de svakeste som ikke har ressurser til å dra til Norge kan også få tilgang på hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du synes vanlige nordmenn har som er så luksus?

Det er klart de fleste av oss lever flott. Jeg synes det er tullete å protestere på det.

Men fra det og å påstå at vi er nasister og rasister som ikke deler alle goder i det norske samfunnet med resten av verden, er en ganske naiv tankegang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Hehehe, hva får deg til å tro at nordmenn har så sinnsykt mye luksus? Eller norske kommuner for den saks skyld.

Om du hadde sett litt mer av verden der ute (sånn utenom sydenferie med Ving) så hadde du sett at slike ting vi tar som en selvfølge ikke er en selvfølge for de fleste andre land.

F.eks så sutrer vi nordmenn over et hull i veien. Gådd dæm - vi har veier!! Det er ikke en selvfølge for mesteparten av verdens befolkning faktisk.

Man får litt mer perspektiv på ting av å reise rundt i fattige land og i krigsherjede land.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke råd til egen bolig. Regner med at alle på KG, og i Norge ellers, spytter i mitt personlige boligfond... Jeg er tross alt folk og alle dere andre er gjerrigknarker som knuger på pengene deres.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du hadde sett litt mer av verden der ute (sånn utenom sydenferie med Ving) så hadde du sett at slike ting vi tar som en selvfølge ikke er en selvfølge for de fleste andre land.

F.eks så sutrer vi nordmenn over et hull i veien. Gådd dæm - vi har veier!! Det er ikke en selvfølge for mesteparten av verdens befolkning faktisk.

Man får litt mer perspektiv på ting av å reise rundt i fattige land og i krigsherjede land.

Likevel sitter du varm og mett i leiligheten din og skriver på pc. Jeg blir kvalm av deg, din hykler.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke råd til egen bolig. Regner med at alle på KG, og i Norge ellers, spytter i mitt personlige boligfond... Jeg er tross alt folk og alle dere andre er gjerrigknarker som knuger på pengene deres.

Har du prøvd å jobbe og bidra? Ja? Da gjør du feil. Skal du lykkes må du tigge, rane, sutre og helst være av en etnisk minoritet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde sett litt mer av verden der ute (sånn utenom sydenferie med Ving) så hadde du sett at slike ting vi tar som en selvfølge ikke er en selvfølge for de fleste andre land.

F.eks så sutrer vi nordmenn over et hull i veien. Gådd dæm - vi har veier!! Det er ikke en selvfølge for mesteparten av verdens befolkning faktisk.

Man får litt mer perspektiv på ting av å reise rundt i fattige land og i krigsherjede land.

Igjen, du vet ikke noe om meg og hvor jeg har vært.

Krigsherjede land har dårlige veier....selvfølgelig, de blir gjerne bombet og greier.

Har du en løsning på hvordan vi stopper alle disse idiotiske krigene så kom med den, det er nobelprismateriale.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kan ikke sitte og spise en fet biff forran flatskjermen min og pc'n mins mens jeg ser på at små barn dør forran øynene på meg.

Det løser du nok på samme måte som oss andre - ved å bytte kanal. Hvorfor være så hyklersk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å jobbe og bidra? Ja? Da gjør du feil. Skal du lykkes må du tigge, rane, sutre og helst være av en etnisk minoritet.

Du glemte to ting. Sette opp et telt midt i en park, bæsje der og kreve en million for å fjrne deg.

Anonym poster: 557e48f51d5d595d84d816fac28e7cdc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du glemte to ting. Sette opp et telt midt i en park, bæsje der og kreve en million for å fjrne deg.

Anonym poster: 557e48f51d5d595d84d816fac28e7cdc

Du glemte to ting. Sette opp et telt midt i en park, bæsje der og kreve en million for å fjrne deg.

Anonym poster: 557e48f51d5d595d84d816fac28e7cdc

Eller gjøre som hun palestinske asylsøkeren. Nekte å spise, bli lagt inn på sykehuset, ta opp en verdifull sykehusplass i flere uker. Da kan du få hjelp til å nå dine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest was eeguic

Om du hadde sett litt mer av verden der ute (sånn utenom sydenferie med Ving) så hadde du sett at slike ting vi tar som en selvfølge ikke er en selvfølge for de fleste andre land.

F.eks så sutrer vi nordmenn over et hull i veien. Gådd dæm - vi har veier!! Det er ikke en selvfølge for mesteparten av verdens befolkning faktisk.

Man får litt mer perspektiv på ting av å reise rundt i fattige land og i krigsherjede land.

Norge har faktisk Europas dårligste veier. Dårligere enn Albania, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrP'er eller Sunnmøring? (satt på spissen). Vi går ikke under. Det skal mye til med våre ressurser. Vi har mer en nok og ennå litt til. Vi trenger ikke all den overfloden vi har. Vi kan fint dele og hjelpe andre og trenger ikke å bruke halve livene våres på å studere egen navlelo.

Men det er lov og være kritisk til den hjelpen vi gir. Men hjelpe, ja det bør vi fordi vi kan.

Hvis du er så opptatt av å dele, så gi fra deg halve lønna di til disse menneskene da!

Ikke bare moraliser over andre uten å selv vise handling som koster deg noe.

Er så lei av alle disse som krever at staten skal gjøre ditt og datt for disse.

Og til din opplysning så utgjør hele Norges økonomi rundt 0.5% av verdensøkonomien. Hadde alle nordmenn tatt seg ferie i et år fra arbeid, så hadde hele oljefondet vært tomt i løpet av et eneste år. Det er størrelsen på det såkalte gigantiske oljefondet. Vi lever av at kvinner og menn arbeider, ikke olje. Hadde vi levd av olje så hadde vi levd som folk i Emiratene eller sigøynerne, som ikke arbeider og bare lever av andre.

Anonym poster: 01787edc2bf70500bd41cca6876829bd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi ikke gir til Sveits. Irono vet du.

Her er noen andre tall til deg:

90,6 % til formålet

3,5 til administrasjon

5,9 % til å skaffe flere midler

http://www.rodekors....beid/folkerett/

Jeg har lest regnskapet deres, og jeg kan ikke med min beste vilje skjønne hvordan de får fram disse tallene. I Norge samler de inn omtrent like mye fra private givere som de bruker på administrasjon og innsamling, så uten statsstøtten hadde de knapt gått i 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som nazisme for meg. Hvorfor skal ikke romfolket få ta del i fellesskapet? Norge for nordmenn?

Anonym poster: 4a452277afe41551814c209dfddc7a2b

Norge for folk som bidrar til det norske samfunnet. Norge for folk som følger norske lover og regler.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er ikke kommunister.

Anonym poster: b1fbc3721db8ab92361ba5a2aec172d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å jobbe og bidra? Ja? Da gjør du feil. Skal du lykkes må du tigge, rane, sutre og helst være av en etnisk minoritet.

Jobbet og betalt skatt hele mitt voksne liv... Til og med tatt privat utdanning uten å belaste Lånekassen med skolepenger! Men, jeg var sykemeldt en uke for en del år siden. Jeg håpte jo at det skulle vær snylting nok til å ha krav på at alle dere andre betaler for mitt bosted! Tror jeg sier opp jobben min på mandag, det virker som det eneste riktige å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet og betalt skatt hele mitt voksne liv... Til og med tatt privat utdanning uten å belaste Lånekassen med skolepenger! Men, jeg var sykemeldt en uke for en del år siden. Jeg håpte jo at det skulle vær snylting nok til å ha krav på at alle dere andre betaler for mitt bosted! Tror jeg sier opp jobben min på mandag, det virker som det eneste riktige å gjøre.

Jepp, så kan du slå opp telt på Karl Johan, drite bak løva og rope om en million!<br /><br /> Anonym poster: fd46bb01864a0b720ed635b0c5f08e71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...