Gå til innhold

noen som har leid kokk?


super-ida

Anbefalte innlegg

Driver å ser på selskapslokaler, og ønsket i utganspunktet et der vi kan stå for mat og drikke selv (eller ikke selv da...men ja....) Noen som har gjort dette som kan fortelle ca pris? jeg forstår jo at det kommer ann på antall gjester, type mat osv, men bare et lite overslag og hva dere hadde til mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest airam90

Vi fikk kokken vår superbillig :) Han tar 11 000 for 80 pers.

Broren til min kommende mann hadde han, og maten var kjeeempegod vist nok :D Så vi er veldig fornøyde og gleder oss.

Menyen er:

Forrett: rekesalat

Middag: lammefilet, fløtegratinerte poteter og grønnsaker med tyttebær til.

Dessert: Pannacotta med en bærblanding og saus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søsteren min leide kokk med full stab. betalte 40k for disse pluss 1500 per pers. tre retter. hadde 200 gjester. knall!

Anonym poster: 7ee793d8ec957b2d0613ef46f835d63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søsteren min leide kokk med full stab. betalte 40k for disse pluss 1500 per pers. tre retter. hadde 200 gjester. knall!

Anonym poster: 7ee793d8ec957b2d0613ef46f835d63b

men kjære AB, dette er jo 240.000 bare for mat... :/ "shit mæææææn" Jeg få¨r snoke litt rundt, ser mange cateringfirmaer som seg bra ut, men de har liksom aldri helt det jeg vil ha (selv om jeg enda ikke VET hva jeg vil ha hehe) men det går sikker ann å ha en dialog med de ang. det da :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler vår kokk 320 kr per hode. Treretters middag, kortreist mat.

Det høres jo ut som en veldig ok pris.... hva er menyen da? og hvor holder dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Det høres jo ut som en veldig ok pris.... hva er menyen da? og hvor holder dere til?

Vi er i Levanger i Nord-Trøndelag, regner med han reiser innen rimelighetens grenser. Vi skal servere suppe, and og to ulike typer dessert :)

EDIT: Dette var også av de dyrere alternativene, han lager også billigere mat.

Endret av Offensive Pie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler vår kokk 320 kr per hode. Treretters middag, kortreist mat.

Laget han maten hjemme hos dere da? Jeg vurderer å leie kokk til vårt bryllup, men skjønner ikke hvordan han skal få laget mat til 60 stykker på et vanlig familiekjøkken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søsteren min leide kokk med full stab. betalte 40k for disse pluss 1500 per pers. tre retter. hadde 200 gjester. knall!

Anonym poster: 7ee793d8ec957b2d0613ef46f835d63b

340.000 kr??? Dette kan du ikke mene. Enten har du misfortått, eller så er det tull.

De har iallefall tatt seg sterkt overprising. Så hva var menyen?

Anonym poster: 82e912bccbfac3c20b1abdd70e5a2033

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

340.000 kr??? Dette kan du ikke mene. Enten har du misfortått, eller så er det tull.

De har iallefall tatt seg sterkt overprising. Så hva var menyen?

Anonym poster: 82e912bccbfac3c20b1abdd70e5a2033

Enig med deg. Den fakturaen skulle jeg likt å sett. Må ha vært noe helt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Laget han maten hjemme hos dere da? Jeg vurderer å leie kokk til vårt bryllup, men skjønner ikke hvordan han skal få laget mat til 60 stykker på et vanlig familiekjøkken..

Vi har leid er grendehus i nærheten, og han lager maten der. Drikke og servitører står vi for selv, men vi bor nært grensen og har arbeidsvillige venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GetOverIt

340.000 kr??? Dette kan du ikke mene. Enten har du misfortått, eller så er det tull.

De har iallefall tatt seg sterkt overprising. Så hva var menyen?

Anonym poster: 82e912bccbfac3c20b1abdd70e5a2033

Tja, hvis man leier inn "The Flying Culinary Circus" f.eks, så kommer man vel lett opp i denne prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis man leier inn "The Flying Culinary Circus" f.eks, så kommer man vel lett opp i denne prisen ;)

Driver med mat selv, men kunne jeg ta den betalingen, så skulle jeg sagt opp den faste jobben min.

utrolig, hva man kan les her inne. :tommelsmil:

Ps. lurer på hva hele bryllupet egentig kom på

Anonym poster: 82e912bccbfac3c20b1abdd70e5a2033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i Levanger i Nord-Trøndelag, regner med han reiser innen rimelighetens grenser. Vi skal servere suppe, and og to ulike typer dessert :)

EDIT: Dette var også av de dyrere alternativene, han lager også billigere mat.

Navn og kontakt info?

Vi vurder catering, 3retters meny til ca 320,- pr.pers og kokk i tillegg for anrettning, 390 kr timen x3 timer ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Navn og kontakt info?

Vi vurder catering, 3retters meny til ca 320,- pr.pers og kokk i tillegg for anrettning, 390 kr timen x3 timer ca.

Jeg har send deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi betalte 280 pr kuvert, for forrett og hovedrett. hadde en vidunderlig fransk løksuppe, og brassiert oksefilet. brudens far ordnet desserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...