Gå til innhold

hvilket service skal man ønske seg?


AnonymBruker

valg av service  

37 stemmer

  1. 1. hvilket servise skal vi ønske oss?

    • http://www.havens.co.uk/tableware/dinner-services/wedgwood/vera-wang-lace-platinum/plates/product15110.html
    • http://shop.villeroy-boch.com/no_nb/borddekking/serviser/classic/gray-pearl.html
    • http://www.tilbords.no/klassisk-og-romantisk-med-angelina-7068.html
    • https://www.kitchn.no/nettbutikk/dekketoy/glass-krus/kopper-og-krus/20461/


Anbefalte innlegg

Ååå, jeg blir så lei sånne folk som prøver å fremstå så forbanna mye bedre enn de er ved å komme med sure oppgulp om at man bør gi til veldedighet og ikke ønske seg gaver etc. Hva er i veien med dere? Hvor perfekte er dere da?

Og på dette formumet er jo ALT feil, man skal ikke ønske seg penger, men når man ønsker seg et tradisjonelt servise er det feil også! Milde himmel altså.

Anonym poster: 99bfba49c1c07a190daf3364aba25b35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt Grand Cru som hverdagsservice i snart tre år, og er veldig fornøyd. Enkelt og pent, har heller aldri opplevd riker, hakk eller sprekker. En grunn til at dette er overrepresentert på statestikken kan jo være at det er veldig populært, og noe mange har.

Syns Grey Pearl er det fineste service du spør om over, enkelt og nøytralt som passer til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Grand Cru som hverdagsservice i snart tre år, og er veldig fornøyd. Enkelt og pent, har heller aldri opplevd riker, hakk eller sprekker. En grunn til at dette er overrepresentert på statestikken kan jo være at det er veldig populært, og noe mange har.

Syns Grey Pearl er det fineste service du spør om over, enkelt og nøytralt som passer til det meste.

Det ble diskutert både her og i en annen tråd, og selv når man justerer for at flere kjøper Grand Cru, er reklamasjonsfrekvensen høyere. Såvidt jeg vet er problemet at de ikke brenner glasuren på høy nok varme.

Anonym poster: 627a5c521cc8e122ad68f800ef9b3beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble diskutert både her og i en annen tråd, og selv når man justerer for at flere kjøper Grand Cru, er reklamasjonsfrekvensen høyere. Såvidt jeg vet er problemet at de ikke brenner glasuren på høy nok varme.

Anonym poster: 627a5c521cc8e122ad68f800ef9b3beb

Thank you! Jeg når tydeligvis ikke inn selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsket oss Wera Wang, og er veldig fornyde. Synes det er det mest tidløse av de som du foreslår her.

Grand cru synes jeg er veldig hverdagslig, og noe an heller kan kjøpe selv. Det er ikke et servise man har hele livet, og som kan gå i arv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ville bare si at jeg har Grey Pearl, jeg og samboern begynte å samle for noen år siden fordi jeg fikk så mye rare gaver fra familiemedlemmer og ville heller ha noe "brukbart". Ja, tilbake til poenget, det er fantastisk, og alle gjestene mine kommenterer hvor fint det er. VI er kjempe fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

091574170060_lg.jpgØnsker oss dette fra Vera Wang vi :)

dette var jo fint :-) kansje vurdere det vi da . hva heter det?

ts her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startbox serviset jeg har fra Ikea syns jeg faktisk er penere enn noen av de alternativene. :sjenert: Og det koster 800 kr for 60 deler.

Anonym poster: b904de40e003f28727b2d3b774f99c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi fikk store dler av Grey Pearl da vi giftet oss for snart 10 år siden og ELSKER FORTSATT servicet :)

Har fått masse skryt for det når vi holder selskap :)

Går aldri lei av det og det passer til alle farvekombinasjoner i blomster/ servietter/ duker !

Lykke til med den store dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Trailing Vines heter det.

(Vi fikk førøvrig fullt servise av det til 6 pers + masse "stæsj" og det er bare dødslekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trailing Vines heter det.

(Vi fikk førøvrig fullt servise av det til 6 pers + masse "stæsj" og det er bare dødslekkert!

hvor selger de det? jeg fant det ikke på christiania glassmagasinet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor selger de det? jeg fant det ikke på christiania glassmagasinet

De har det hos designforevig.no

Butikkene heter litt forskjellige ting rundt om i landet, men det finnes 29 butikker- så mulig det finnes en hos deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det kun ensfarget hvitt som duger. Har aldri forstått greia med veldig dyre "pentallerkner" som benyttes en sjelden gang.

Mye bedre å kjøpe fler forskjellige askjetter. Det gjør maten mer spennende ved servering. F.eksempel firkatede, avlange, ovale, runde m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...