Gå til innhold

For oss rundt 100!


LilleMy84

Anbefalte innlegg

Supert! :jepp:

Min badevekt sa i dag 114.7, som vil si 0.4 kg siden sist uke. Ikke verdens beste resultat akkurat, men har ligget på latsiden mtp trening og maten kunne vært sunnere. Så skal være mye flinkere denne uken, og satser på bedre utfall på neste veiing ;)

Har tenkt å få somlet meg til en treningsøkt i dag, men må bare vente til mannen kommer hjem fra jobb så han kan kjøre meg ettersom det høljer ned og jeg har hverken regntøy eller paraply :sjenert: Så da er ikke ut og gå noe alternativ. Litt småpinlig siden det er 5 min å gå til treningssenteret :fnise: Men vanligvis så går jeg bort altså

Endret av Krympings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min vekt sa 102,0, så da har jeg faktisk gått ned hvertfall 1 kg de siste dagene, om ikke 1,5! :hoppendeglad: Hihi.

Har vært flink og gått lange turer hver dag i det siste, og fra idag av er det jo godteristopp. Tror dette kan gå greit jeg altså :) Skal handle litt i dag, da blir det å se etter gode og enkle retter/frokost og sånt.

Lykke til med stoppen alle dere andre! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også bli med her. Er ei 27 år gammel jente som veier 99 kg og 1.62 høy. Vil ned 20-30 kg og tar meg god tid.

Begynte å trene på treningstudio 29. juni og målet er å trene 4 ganger i uken. De andre dagene er målet å gå en lang tur i rask tempo.

Ikke tatt noe mål enda, men det skal tas. Veiedagen min er mandager.

Anonym poster: 83cd020ff27d26e9b09ee6b37bc6f2c4

Jeg har gått ned 1 kg :hoppendeglad: ...Men fikk mensen i dag så vet ikke om det kan hende jeg har gått ned enda litt mer. Er vel slik at man gjerne legger litt på seg når mensen kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vekt sa 102,0, så da har jeg faktisk gått ned hvertfall 1 kg de siste dagene, om ikke 1,5! :hoppendeglad: Hihi.

Har vært flink og gått lange turer hver dag i det siste, og fra idag av er det jo godteristopp. Tror dette kan gå greit jeg altså :) Skal handle litt i dag, da blir det å se etter gode og enkle retter/frokost og sånt.

Lykke til med stoppen alle dere andre! :duskedame:

Flinka! :duskedame:

Jeg har gått ned 1 kg :hoppendeglad: ...Men fikk mensen i dag så vet ikke om det kan hende jeg har gått ned enda litt mer. Er vel slik at man gjerne legger litt på seg når mensen kommer?

Kjempebra :mrgreen:

Er nok ikke umulig at du har gått ned litt til...mange som har litt ekstra vann i kroppen rundt den tiden, jeg har hvertfall det vet jeg. Så det er veldig sannsynlig :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle har vært da!! :-D

Kjempemoro å lese!

Håper dette blir en trend ;-)

Hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :)

Må få kjöpt meg en vekt jeg også slik at jeg kanskje kan bli litt mer motivert om jeg ser tallet synke litt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! Jeg vil også melde litt interesse her. Jeg er gravid 8 uker på vei, så noen slanking blir det jo ikke. Men jeg har planer om å spise sunt, trene mer og ikke gå opp vanvittig mye under svangerskapet. Hva er realistisk? Jeg vet ikke, men har store planer om å ta en prat med jordmor om det når jeg skal dit om 4 uker, og det gleder jeg meg til! Jeg veide 117 kg og er 170 høy før jeg ble gravid. Etterpå har jeg ikke veid meg, en firbeint liten skapning tissa på badevekta :kjefte:

Så jeg håper jeg får snoke litt her selv om jeg ikke kan ha noen forventninger om å gå NED ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!!! Satser på gode resultater neste uke jeg.

Her ble det wok til middag idag og dagens trening har vært å traske rundt på shoppingsenteret, holdt meg unna godsaker da.

Ellers så hiver jeg meg med på delvis godtestopp, dvs må kose meg litt på lørdager (lærte at det varlov på Grete Roede kurs for en del år siden). Men det vil være en stor forbedring å kutte ned til en dag i uka. Starter opp på onsdagen, i morgen er det bryllupsdag og da skal jeg unne meg dessert til middagen. :)

Endret av Nattergalen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flotters tråd!

Jeg har nettopp skiftet til lavkarbo (magen blir relativt gåen av hvetemel uansett, poteter liker jeg ikke og det gir meg ekstra hodepine, sukker måtte jeg uansett kutte ut). Funker kjempebra. Har holdt på en uke, og mistet 10 cm rundt magen. Og magefettet er viktigst å få vekk! Trener på studio, går turer, svømmer og LIKER DET! Helt herlig er det, følelsen etterpå er enorm.

Har kommet over den kneika etter depresjon der du endelig begynner å ha gode dager i strekk, og energien min gikk fra sånn ca null til å orke å ha en full dag, trene, lage middag, gå tur med min kjære turglade mor (som er en av mine favoritt-samtalepartnere), og ikke slokne på sofaen etterpå. Jeg sover bedre pga treningen og livet føles... tør jeg si, ganske godt, igjen? Er ikke bra, føler jeg, men klar for å være skikkelig på vei!

Målet akkurat nå er å føle meg litt freshere til et bryllup jeg skal i. Det langsiktige målet er å få igjen år jeg "mistet" til kronisk sykdom, og å få mange flere år med min fantastiske familie og nære venner. Jeg vil rett og slett leve!

Heia alle sammen ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei hvorfor ikke kaste seg med her :)

Startet mitt "Nye og bedre liv" på Mandag jeg,så er på dag 3 nå. Har ikke spist noe godteri eller snack,trent 2 av 3 dager og regner litt kalorier så jeg har en viss oversikt. Har ikke vekt selv,men veide meg til en venninne for ca 2 uker siden,og da veide jeg hele 109,5kg!! :hakeslepp: Så nå er det slutt på alt som heter godteri og potetgull,brus,overspising og sist men ikke minst,nattspising!

Har profil inne på Roede-klubben,så får lagt inn alle måltidene mine der daglig,så har ganske god oversikt over kalori-inntak og slikt. Bør prøves om du vil se hvor mye du faktisk har i deg. Er gratis og bli medlem! :)

Skal ta mål senere ikveld og legge inn. Dette må være den mest fornuftige tråden jeg har vært innom her inne! :surprised:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal bli med her ? Veier ikke heeeelt 100 men... Starta på mellom 97 og 98 og sa til meg sjøl at jeg skulle IKKE nå tresifra . Så gikk ned til ca 95 og der har jeg blitt lenge nå . Er maten som er min" fiende" , for jeg trener ca 3 ganger i uka + at jeg går og går i 6 timer på jobb ( stuepike) . Litt for mye potetgull og kaker :(

Mitt mål er i første omgang 80 kg ... Greier jeg det da? :O

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her!

Har tidligere gått ned fra ca. 104 kg (da var det nok) til 93-94, men så har "plutselig" nesten alt sneket seg tilbake igjen etter at jeg ble litt mer slapp med trening og kosthold, så nå er jeg tilbake på 100-101 kg. Sist gang mistet jeg vekten ganske lett ved å legge om til et slags "grovkarbo"-kosthold og å gå lange turer med lydbok nesten hver dag. HVerdagen har blitt litt mer travel etter det, men det burde være mulig uansett å gå tilbake til de gode vanene. Nå har jeg dessuten blitt glad i å løpe på tredemølle og trene styrke, så det blir nok en del av det også.

Er forresten 30 år og 173 cm høy. Målet vektmessig vet jeg ikke helt, men 80-85 kg i første omgang bør være realistisk. Når jeg kommer dit, er usikkert, men så lenge jeg ser en jevn endring i vekten skal jeg være fornøyd. Viktigere er det å bli mer fornøyd med det jeg ser i speilet.

Gleder meg til å følge dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 1.6 kg :)

04.07: 96.5

13.07: 94.9

Blir alltid veldig motivert av å se tallet på vekten gå nedover! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å se at alle har en positiv nedgang ;)

Denne uka har jeg begynt på jobb igjen.

Syntes det er veldig vanskelig å følge opp med mat og trening :-/

Har fått kjøpt meg skritteller da,så bruker den på jobb og det holder

humøret og motivasjonen oppe!

Jeg forbrenner mellom 300-500 kcal hver dag:)

Blir spennende å sjekke vekta på mandag!

Håper alle får en flott helg!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan være til litt inspirasjon/motivasjon.. veide ikke 100 når jeg begynte, men var ikke langt unna.

Gikk på vekta og den viste - 89,6kg :o

jeg hadde alltid vært små lubben, men ikke i nærheten av det tallet der!

Tok meg i skinnet og manna meg opp til og begynne å trene igjen, det var da i nå i mars.

I dag viste vekta 75 kg!!! :D sakte men sikkert har kiloene ramlet av, og gud for en deilig følelse!!

Jeg ser meg i speilet nå fordi jeg digger det jeg ser, jeg digger at henget på magen er så si borte. at lårene ikke er borti hverandre hele veien ned! at jeg har fått tilbake den rompa jeg var stolt over, og jeg har fått MUSKLER!! :D

for meg var det ikke store forandringen som skulle til, jeg trener ikke på senter men i naturen. passer på hvor mange kcal som går inn og ut og holder godt sakerne til helgen.

Skal til syden i august og håper på et par kilo til i minus! Men gud hvor fantastisk jeg føler meg, stå på jenter dette klarer dere!

Anonym poster: a352053ee48c6dfb09e2dc36d474d1a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan være til litt inspirasjon/motivasjon.. veide ikke 100 når jeg begynte, men var ikke langt unna.

Gikk på vekta og den viste - 89,6kg :o

jeg hadde alltid vært små lubben, men ikke i nærheten av det tallet der!

Tok meg i skinnet og manna meg opp til og begynne å trene igjen, det var da i nå i mars.

I dag viste vekta 75 kg!!! :D sakte men sikkert har kiloene ramlet av, og gud for en deilig følelse!!

Jeg ser meg i speilet nå fordi jeg digger det jeg ser, jeg digger at henget på magen er så si borte. at lårene ikke er borti hverandre hele veien ned! at jeg har fått tilbake den rompa jeg var stolt over, og jeg har fått MUSKLER!! :D

for meg var det ikke store forandringen som skulle til, jeg trener ikke på senter men i naturen. passer på hvor mange kcal som går inn og ut og holder godt sakerne til helgen.

Skal til syden i august og håper på et par kilo til i minus! Men gud hvor fantastisk jeg føler meg, stå på jenter dette klarer dere!

Anonym poster: a352053ee48c6dfb09e2dc36d474d1a2

Hvor mye og hvor ofte trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg kan være til litt inspirasjon/motivasjon.. veide ikke 100 når jeg begynte, men var ikke langt unna.

Gikk på vekta og den viste - 89,6kg :o

jeg hadde alltid vært små lubben, men ikke i nærheten av det tallet der!

Tok meg i skinnet og manna meg opp til og begynne å trene igjen, det var da i nå i mars.

I dag viste vekta 75 kg!!! :D sakte men sikkert har kiloene ramlet av, og gud for en deilig følelse!!

Jeg ser meg i speilet nå fordi jeg digger det jeg ser, jeg digger at henget på magen er så si borte. at lårene ikke er borti hverandre hele veien ned! at jeg har fått tilbake den rompa jeg var stolt over, og jeg har fått MUSKLER!! :D

for meg var det ikke store forandringen som skulle til, jeg trener ikke på senter men i naturen. passer på hvor mange kcal som går inn og ut og holder godt sakerne til helgen.

Skal til syden i august og håper på et par kilo til i minus! Men gud hvor fantastisk jeg føler meg, stå på jenter dette klarer dere!

Anonym poster: a352053ee48c6dfb09e2dc36d474d1a2

Hvor mange kalorier spiste du ca for dagen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye og hvor ofte trener du?

Trener 5-6 dager i uken, to timer cardio 4 dager og 1time styrke 1-2 dager :)

Ligger på rundt 1500 kalorier, og da har jeg for min del økt i antall i forhold til hva jeg fikk i meg før. Jeg hadde det man fint kan kalle et messed up kosthold før, kunne spise en pose med potetgull for så og ikke spise noe annet den dagen, lå aldri på noe høyere en 1400 kcal men var heller ikke i noe særlig aktivitet så trengte jo ikke noe, men merker det godt nå at blodsukkeret er stabilt. Men har bare byttet ut deg jeg spiser, spiser nå frokost- mellom måltid 1-2- middag - mellom måltid 1-2. Spiser ikke lengre natt mat om jeg er våken lenge og spiser både før og etter trening.

Anonym poster: a352053ee48c6dfb09e2dc36d474d1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis anonym!

I dag var enda 2 cm til vekke fra min mage, jippi for forandringen! Og den ene haken er nesten vekke. Har en litt så barnslig vane med å ta tak i den fra haka og bakover, men der er ikke noe å ta i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det lørdag - unner dere dere noe ekstra i dag? :arwen:

Jeg vurderer det, men er ikke helt sikker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...