Gå til innhold

Hvilke trender/produkt er du lei av?


Lovealii

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli veldig lei (Det er bare min personlige meninger og jeg

håper virkelig ikke at noen blir lei seg):

- Bloggere som overdriver stilen sin. Synes det blir for tragisk og at de

prøver for hardt! F.eks denne bloggeren: http://ftbh.blogspot.co.uk/

- Wannabe indie bloggere/stil

- Ombre hair/ eller rosa tupper (slik som Kenza har)

- Jeffrey Campbell

- Peep-toe boots (har aldri skjønt hva de er gode for).

- Zara har veldig fine sko og jeg liker de fleste av dem. Men det virker slik at hvis en blogger kjøper ett par, kjøper alle andre bloggere også det samme paret. Søk på google: Zara blue shoes, Zara pointed heels, Zara black heels (søk også orange istedet for black.

- Ray Ban! Alt fra Ray Ban!

- All tilbehør som har med bart å gjøre

- Mint eller grønn farge på neglene

Alt jeg kommer på foreløpig! Hvilke trender er du lei?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lei av for korte kjoler. Finner så mange fine kjoler, men det er så mange som er ut som en medium lang singlet. Utrolig irriterende.

Anonym poster: 7397fe32a41c443b683a2678da75e5e6

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinny jeans

Anonym poster: 296c47ddf91f0797a400350bfdca9174

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kittycat

Lei av Jeffrey Campbell jeg også.

Extensions kommer nok ikke folk til å gi seg med, men om jeg var mann ville jeg syntes det var turn. Nei, sorry, det er turn off!

Dip dye i rosa. Hvorfor har alle dip dye i rosa?! jeg vil ha i blå, ikke så mainstream håper jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei empirieliv på alt som finnes av kjoler og topper og tunikaer og gudene veit hva anna! Hvordan i BALLA er det fint å ha livet oppunder puppa?? Er som å ha buksa trukket opp under armene! *dra seg i håret*

Så er jeg lei BLOMSTERPRINT! Det er jo blomster på alt! Kunne trukket om gyngestolen til bestemor med plagg fra HM:P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min niese og ene nevø er jeg veldig lei henholdsvis prinsessekjoler og "Lynet" fra Cars/Biler som eneste gaveønsker til jul og bursdag de siste årene. Det finnes andre ting i verden!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei av Jeffrey Campbell jeg også.

Extensions kommer nok ikke folk til å gi seg med, men om jeg var mann ville jeg syntes det var turn. Nei, sorry, det er turn off!

Dip dye i rosa. Hvorfor har alle dip dye i rosa?! jeg vil ha i blå, ikke så mainstream håper jeg.

Selv om jeg er glad i mote har jeg tydeligvis ikke fulgt så mye med de siste årene, hvem/hva er Jeffrey Campbell? :sjenert:

Jeg er lei av bloggere som leker fotomodeller.

Enig, men synes ikke det er noe bedre med den klassiske bloggerposeringen pigeon-toe + se "sjenert" ned i bakken/ned på sitt eget antrekk. Det ser bare enda dummere ut, og hjelper ikke klærne med å komme bedre frem. Har aldri sett en ordentlig modell posere sånn.

Ellers er jeg lei av formløse oversize overdeler, det er greit med løst og ledig dersom det henger pent, men flesteparten ser bare ut som telt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er glad i mote har jeg tydeligvis ikke fulgt så mye med de siste årene, hvem/hva er Jeffrey Campbell? :sjenert:

Enig, men synes ikke det er noe bedre med den klassiske bloggerposeringen pigeon-toe + se "sjenert" ned i bakken/ned på sitt eget antrekk. Det ser bare enda dummere ut, og hjelper ikke klærne med å komme bedre frem. Har aldri sett en ordentlig modell posere sånn.

Ellers er jeg lei av formløse oversize overdeler, det er greit med løst og ledig dersom det henger pent, men flesteparten ser bare ut som telt.

jeffrey-campbell-lita-boots-in-all-colors.jpg

Jeffrey-Campbell-shoes-Lita-Spike-(Black-Silver)-010403.jpg

Anonym poster: 7397fe32a41c443b683a2678da75e5e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som bruker tights som bukse. Forstår liksom ikke hvorfor de tror det er greit, tights er ikke bukse! Det er litt som å gå med bare strømpebukse i stedet for bukse...

Endret av Lubbe
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _La Femme

Uff det er så mange ting jeg er lei av å se.

1. Blondekjoler, blondetopper og ellers alt av klær med masse blonder. Jeg mistenker at Nelly selger masse av dette.

2. For mye fake. Jeg blir aldri å like at jenter gjemmer seg bak tonnevis av foundation, mascara, blush, parfyme, extensions, restylane, silikon og alt annet som gjemmer personen vekk. Jeg vet omtrent ikke hvordan venninnene mine egentlig ser ut.

3. Jumpsuits

4. Jenter som bruker treningstights som vanlig tights/bukse...

Det er det jeg kommer på i farten, selv om at jeg nok kunne skrevet mye lenger :gjeiper:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Sko med nagler, jakker med nagler og generelt alt med nagler. Dette er ikke flatterende på noen!

* Herresko. Sånne herreinspirerte, flate sko som er in syns jeg er så grusomt.

* Flagg-klær. Amerikanske og britiske flagg på klær er fælt og gir meg assosiasjoner til white-trash fra sørstatene i USA.

* Klær med lange frynser. Harry, harry og harry!

Synes også det er ganske harry med jenter som har gjennomført Bik Bok eller Gina Tricot stil. Det er helt greit å kjøpe klær derfra, men jeg syns det ser så billig ut om man ser ut som man kommer rett ut fra en Bik Bok katalog.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights, skinny jeans, lårkorte kjoler og overdeler som ikke er figursydde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...