Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i cirka samme båt som trådstarter. Jeg har lite erfaring med damer og forhold og ønsker helst å treffe ei jente på mitt nåvi. Da blir det naturlig å gå for de på 20. I tillegg er disse damene ofte mer interessert i å oppleve verden og er lettere å få med på ting. Dette gjelder selvsagt ikke for alle, langt ifra, men det er fortsatt større sannsynlighet for å treffe slike jenter blant de som er en del yngre enn meg.

Dog, jeg sier ikke nei til ei jevnaldrende dame om jeg skulle treffe ei jeg liker.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke såååå mange da bare fordi det ser slik ut om man ser unge mødre. De hadde ikke laget det programmet om tenåringsmødre ikke var et fenomen litt utenom det vanlige.

Men jeg syns uansett det er kvalmt at en på nesten 30 vil ha en tenåring. han burde iallefall gå for ei over 19

nå ja. jeg kjenner flere som er ung mor. yngste fikk barn som 14 åring. å det er ganske mange som får barn meget tidlig.

Anonym poster: 7890155726f99a83298dabeac06310f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

nå ja. jeg kjenner flere som er ung mor. yngste fikk barn som 14 åring. å det er ganske mange som får barn meget tidlig.

Anonym poster: 7890155726f99a83298dabeac06310f4

Mulig det er vanlig der du er fra, men jevnt over er det mindre vanlig enn før. Spørs gjerne hvor i verden du bor. I småbygder der det er ingenting å gjøre florerer det jo av tenåringsmødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

At fyrer velger en fjortissfittegraviditetskjerring pga hun er ung i stedet for en sofistikert kvinne i slutten av 20-årene, blir for spesielt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Preferanser og følelser kan aldri være umoralsk, fordi man velger de ikke selv. Handlinger derimot kan være umoralsk. Selv er jeg pedofil, men velger å ikke leve det ut. Men å tenke at sine følelser er umoralske hjelper ingen.

Gjest gjest, er det flere som har det kallenavnet her eller later du som at du er mange ulike personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer fortsatt på hvorfor TS tror at 18-åringer er så skinnhellige og uerfarne?

Anonym poster: 3eebe303a57c40a74bdc8b7f5db151aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde aldri giddet å være sammen med en på din alder da jeg var 18, allerede da tenkte jeg det var noe feil med de som ikke hang med de på sin egen alder, husker noen på ca 30 som hang med de på 18 og tenkte bare at de var losers

Anonym poster: 82820749c369515c77f8976dfdc4de6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Nei. hvorfor skal man dømme deg? Jeg er 22 og liker eldre menn, altså 6-10 år eldre. Ikke mer enn det. Vi alle har forskjellige preferanser.

Endret av Purelove
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd erfarne kvinner....

Det er helt sykt latterlig.

Hvorfor må det tolkes som frykt?

Det er da mange som søker en partner med noenlunde erfaringsgrunnlag som seg selv, og jeg ser vel egentlig ikke problemet med dette så lenge begge er voksne.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker jenter som er betydelig yngre enn meg selv. Gjerne 8-10 år yngre. Jeg er 29. Noen vil kanskje dømme meg, men er det egentlig umoralsk å ha en slik preferanse?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Ts; Var det du som skrøt av å ha draget på unge jenter i en annen tråd? (Den om alder og hvor gammel man så ut?) :fnise:

Anonym poster: 47a289a548b783516c089281348f2196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hvorfor må det tolkes som frykt?

Det er da mange som søker en partner med noenlunde erfaringsgrunnlag som seg selv, og jeg ser vel egentlig ikke problemet med dette så lenge begge er voksne.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Men hvorfor skulle en tenåring være interessert i en uerfaren mann på nærmere 30 år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men hvorfor skulle en tenåring være interessert i en uerfaren mann på nærmere 30 år?

ikke sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor skulle en tenåring være interessert i en uerfaren mann på nærmere 30 år?

en "tenåring" på 19-21 er faktisk voksen, men det er mange av dem som ikke har så mye erfaring med forhold. Det er jo ikke bare forholdserfaring som er tellende for yngre jenter, mange av dem gir uttrykk for at menn på rundt 30 +/- er kjekkere og vet litt mer om hva de vil i livet i forhold til familie/ikke familie, evt. jobb/karriere, interesser etc. Erfaring er ikke bare knyttet opp mot forhold.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skulle en tenåring være interessert i en uerfaren mann på nærmere 30 år?

Erfaring er ikke det samme som modenhet. Mange kan være interessert i den eldre gutten som er voksen, vet hva han vil i livet og har levd litt.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

ikke sant

en "tenåring" på 19-21 er faktisk voksen, men det er mange av dem som ikke har så mye erfaring med forhold. Det er jo ikke bare forholdserfaring som er tellende for yngre jenter, mange av dem gir uttrykk for at menn på rundt 30 +/- er kjekkere og vet litt mer om hva de vil i livet i forhold til familie/ikke familie, evt. jobb/karriere, interesser etc. Erfaring er ikke bare knyttet opp mot forhold.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Misforstår du med vilje?

Grunnen til at tenåringsjenter fer med eldre fyrer er fordi de (skal på papiret ha) mer erfaring med sex enn jevnaldrende, har ikke den her eldre fyren det, så blir han uinteressant for henne. Hun vil gå til neste 29åring for å få sin tilfredsstilelse, for hvis hun vil ha klumsing, så puler hun bare en jevnaldrende fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Erfaring er ikke det samme som modenhet. Mange kan være interessert i den eldre gutten som er voksen, vet hva han vil i livet og har levd litt.

Anonym poster: 049a2d874e7e0e07df8aa39fa43df82b

en 30 åring som ikke har hatt kjæreste før vil lyde patetisk for en 18 åring. er jeg sikker på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

en "tenåring" på 19-21 er faktisk voksen, men det er mange av dem som ikke har så mye erfaring med forhold. Det er jo ikke bare forholdserfaring som er tellende for yngre jenter, mange av dem gir uttrykk for at menn på rundt 30 +/- er kjekkere og vet litt mer om hva de vil i livet i forhold til familie/ikke familie, evt. jobb/karriere, interesser etc. Erfaring er ikke bare knyttet opp mot forhold.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

Det spørs hva du definerer som voksen. ja de er voksne på papiret men ofte er de ikke voksne i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

en 30 åring som ikke har hatt kjæreste før vil lyde patetisk for en 18 åring. er jeg sikker på

Tror nok de blir litt irritert ja og tenke "hææææ??? Fomler han der ogsååå?`?????". :daane:

Og deretter gå sin vei og finne en ny eldre fyr. Som forhåpentligvis kan sakene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstår du med vilje?

Grunnen til at tenåringsjenter fer med eldre fyrer er fordi de (skal på papiret ha) mer erfaring med sex enn jevnaldrende, har ikke den her eldre fyren det, så blir han uinteressant for henne. Hun vil gå til neste 29åring for å få sin tilfredsstilelse, for hvis hun vil ha klumsing, så puler hun bare en jevnaldrende fyr.

Nei, jeg misforstår ikke med vilje, men det er du som er så forbanna endimensjonal som alltid.

Har du tenkt over at det finnes flere typer yngre jenter og at ikke alle ønsker å pule rundt men at det fortsatt er lov å like en litt eldre fyr?

Så selv om en fyr på 30 +/- ikke har hatt seg med et lass av jenter og har ørtiførti hakk i sengestolpen så er han fortsatt interessant for de jentene som ser seg etter en som er litt mer moden og evt. med litt mer erfaring.

Erfaring/modenhet er ikke bare knyttet til seksualitet, det er knyttet til ganske mange andre aspekter av livet som hva man ønsker å gjøre i livet, jobb/utdannelse, ønsker for fremtiden etc.

Og nei, man er ikke typisk tenåring når man er 19-20. Man er ferdig med videregående, mange har sågar begynt på høyere studier eller er i jobb. Da er man faktisk voksen.

Anonym poster: 8d5c9a227e71529b47847c97d99239bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...