Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker jenter som er betydelig yngre enn meg selv. Gjerne 8-10 år yngre. Jeg er 29. Noen vil kanskje dømme meg, men er det egentlig umoralsk å ha en slik preferanse?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det er kanskje litt rart, bare? Hva er det som gjør de mer tiltrekkende enn damer på din egen alder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil jo dømme deg ja. Man begynner jo å tenke når en mann på 29 kun løper etter 18åringene. Jeg sier ikke at jeg ville dømt deg, men er lett å tenke at du er litt umoden når du kun er sammen med jenter som omtrent ikke er ferdig med VGS.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er kanskje litt rart, bare? Hva er det som gjør de mer tiltrekkende enn damer på din egen alder?

De er ikke så fryktelig erfarne i forhold, noe jeg heller ikke er. Og så er de litt gjerne litt mer lekne og har lyst til å oppleve verden, og ikke slå seg til ro og få barn med det første.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt en normalt smart mann som går etter unge damer for et forhold, så jeg tenker mitt også går jeg videre uten å gruble mer på det.

Anonym poster: d7d4bf6f6ef5f06d3c51a0dab194c8ab

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke så fryktelig erfarne i forhold, noe jeg heller ikke er. Og så er de litt gjerne litt mer lekne og har lyst til å oppleve verden, og ikke slå seg til ro og få barn med det første.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det høres jo hvert fall ut som om vettet ditt er i behold. Ikke glem at det finnes mange fine uerfarne og lekne jenter nærmere din alder. Det finnes jo seriøse 20-åringer også.

Problemet er jo dessverre at dessto eldre du blir, dessto større blir gapet mellom deg og jentene du finner tiltrekkende.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Det høres jo hvert fall ut som om vettet ditt er i behold. Ikke glem at det finnes mange fine uerfarne og lekne jenter nærmere din alder. Det finnes jo seriøse 20-åringer også.

Problemet er jo dessverre at dessto eldre du blir, dessto større blir gapet mellom deg og jentene du finner tiltrekkende.

Og han blir en av de som de unge jentene klager på går og legger an på dem, en av de der stygge innpåslitne gamle fyren..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da lekne 29 åringer også da Ts :) Men så lenge de er over 16 har du forsåvidt ditt på det rene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo hvert fall ut som om vettet ditt er i behold. Ikke glem at det finnes mange fine uerfarne og lekne jenter nærmere din alder.

Jo, men de er sjelden attraktive. De fleste attraktive jenter på 25-30 har gjerne mange forhold bak seg, eller har pult vilt rundt (noe jeg ikke finner så attraktivt, btw).

Det finnes jo seriøse 20-åringer også.

Ja, jeg har ikke noe problem med at de er seriøse. Ønsker et seriøst forhold, men ikke volvo og barn med det første.

Problemet er jo dessverre at dessto eldre du blir, dessto større blir gapet mellom deg og jentene du finner tiltrekkende.

Joda, men forhåpentligvis finner jeg en før jeg blir 40 :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker mannfolk som er 8-13 pr eldre enn meg. jeg er 22 selv :)

Anonym poster: 7890155726f99a83298dabeac06310f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jo, men de er sjelden attraktive. De fleste attraktive jenter på 25-30 har gjerne mange forhold bak seg, eller har pult vilt rundt (noe jeg ikke finner så attraktivt, btw).

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Men det har da mange 19-årige jenter også, tro meg.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg finner deg overhode ikke umoralsk, man liker de man liker og ser ikke noe grunn til å stusse over dette. Selv liker jeg eldre menn, mer enn 8- 10 år eldre enn meg, ser ikke noe som helst problem med alder og kjærlighet.

Folk som har problemer med det og ditt valg av damer er de som alltid har problemer med noen eller noe

Anonym poster: 029d5f022eb554e47d746dd2bfffb2eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg foretrekker mannfolk som er 8-13 pr eldre enn meg. jeg er 22 selv :)

Anonym poster: 7890155726f99a83298dabeac06310f4

Da er jeg litt for ung for deg :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har da mange 19-årige jenter også, tro meg.

Ja, men det sier seg selv at det er flere uerfarne blant de unge. Man blir ikke mindre erfaren med årene.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du får gå etter religiøst moralske jenter da, TS.

Hvis de på 25-30 har hatt for mange partnere, så lurer man jo på hvor få du har hatt siden "det er et problem" med damer over 25 år. Du virker litt ulidelig prippen og moralistisk for å si det mildt ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis en på 29 kikker etter småjenter på 19-20 år, så tenker jeg at denne 29-åringen er svært barnsling og umoden. Jeg har også hatt tanker i hodet noen ganger om at de går på småjentene fordi de ikke får seg noen på sin egen alder (nettopp fordi at de er for barnslige). At de ikke er modne for forhold der man gir og tar, tenker på familie, hus, barn, felles økonomi, giftemål.

At de er mer ute etter et løst forhold der de kan ha sex og ikke tenke så mye framover, men heller leve litt i nuet, siden 19-åringer fortsatt er for unge til å ville slå seg til ro og virkelig ha tenkt over hva de er ute etter i livet.

At det jeg tenker er sant, er noe helt annet. Men det er nå den "fordommen" jeg har :P

Anonym poster: a958c3a44fee4f43f5bc05f21688ffd5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå etter religiøst moralske jenter da, TS.

Er ikke religiøs heller, hehe. Synes det er viktig at man har samme verdier.

Hvis de på 25-30 har hatt for mange partnere, så lurer man jo på hvor få du har hatt siden "det er et problem" med damer over 25 år. Du virker litt ulidelig prippen og moralistisk for å si det mildt ...

Har bare hatt en kjæreste, og det varte ikke så lenge. Ser ikke noe problem med at folk har hatt mange kjærester, men jeg vil ha en som har noenlunde samme utgangspunkt.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en på 29 kikker etter småjenter på 19-20 år, så tenker jeg at denne 29-åringen er svært barnsling og umoden. Jeg har også hatt tanker i hodet noen ganger om at de går på småjentene fordi de ikke får seg noen på sin egen alder (nettopp fordi at de er for barnslige). At de ikke er modne for forhold der man gir og tar, tenker på familie, hus, barn, felles økonomi, giftemål.

Jeg er ikke klar for volvo og barn. Om det gjør meg umoden, then so be it.

At de er mer ute etter et løst forhold der de kan ha sex og ikke tenke så mye framover

Absolutt ikke. Men jeg mener at et forhold uten volvo og barn ikke nødvendigvis fortjener å bli kalt et "løst" forhold.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ja, men det sier seg selv at det er flere uerfarne blant de unge. Man blir ikke mindre erfaren med årene.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Ok, så det er uerfarenhet som tenner deg altså...

Det gjør den her ungpikelysten din litt tvilsom i mine øyne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...