Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

En tråd for oss som er fotball interesserte. Her inne skal det kun skrives om fotball eller øl!

Så hvilke lag holder folk med, og hvilket lag tror dere vinner EM?

Jeg holder med Spania, men tror Tyskland vinner EM i år.

Åpningskampen var spennende, hvem skulle tro at det ble 1-1. Og TO røde kort! Første gule til Papastathopoulos var ufortjent, og det ente med rødt.

Straffesparket som Karagounis burde vært spikret i nettmasken, men jeg fatter ikke hva Szczesny tenkte på når han gikk ut og felte Karagounis.

Russland har ganske godt grep over Tsjekkia.

Wuh, digger EM! :ball: :ball:

SPANIA 4 - 0 ITALIA

Endret av SemperFi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skaal:

Russland ser ikke så værst ut de heller i kveld...

Usikker på hvem jeg vil ska vinne.. men gjerne en underdog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir fantastisk å følge med :)

Mine favoritter blir Spania og Nederland. Eventuelt kan både Russland og Sverige overraske tror jeg. Håper ellers at det ikke blir for mye trøbbel med gale hooligans fra Polen.....

Det blir forøvrig mange fine kamper å se på, spesielt i gruppe B med Nederland, Danmark, Portugal og Tyskland (dødens gruppe).

Joda, mange fine fotballkvelder i juni skal det nok bli :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alyssa.

Flott å se vertsnasjonen Polen spille feiende flott angrepsfotball med Lewandowski i spissen. Ellers har Russland åpnet bra og vil trolig avansere til sluttspillet. Tyskland er på høyde med Spania hva angår enkeltspillere, og de to landslagene har inntatt favorittstemplet - men tror godt organiserte England, godt forspent bakover, kan overraske sammen med Sverige. Nederland har et fantastisk knippe med offensive spillere, og tror de vil avansere sammen med Tyskland, men ikke særlig lengre enn det.

Heia, heia! :hoppe:

Endret av Alyssa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Hellas vinner igjen som de gjorde i 2004 griner jeg!

Hva med Italia og Frankrike? De to blir kalt for tidenes fiasko lag, tror de har nådd bunnen de lagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjekk glipp av heile Polen - Hellas kampen, og 1. omgang Russland - Tsjekkia =/ dumme familiemiddag :sur:

Holder ein knapp på Russland, dei spelte god fotball forrige EM :D

Ellers så er Tyskland ein favoritt, men dei havna jo i ei ganske tøff gruppe...

Uansett, tar meg ei Corsendonk no! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på mitt andre hjemland, Danmark! Vanskelig, vanskelig gruppe, men det skal nok gå veien! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Russland bekrefter at de har noe på gang. Arsjavin er i slag og Pavlochenko fortjener mer spilletid etterhvert.....

Alltid farlig å utelukke Italia, men de har ikke spillerne som kan bidra med noe ekstra for tiden. Tror de vil slite. England har jeg overhodet ikke trua på, Sverige som sagt...spennende med Zlatan, Elmander, Kallstrøm, Elm og Wilhelmsson.

Veldig bra første dag dette :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland imponerte, og hva er d me Arshavin..? tiltider elendig i Arsenal, men på landslaget imponerer han stort.

Oh.. gleder meg til resten av EM :popcorn:

Bare satse på at sambo må jobbe litt kveld, ikke like gla i fotball kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd for oss som er fotball interesserte. Her inne skal det kun skrives om fotball eller øl!

Så hvilke lag holder folk med, og hvilket lag tror dere vinner EM?

Jeg holder med Spania, men tror Tyskland vinner EM i år.

Åpningskampen var spennende, hvem skulle tro at det ble 1-1. Og TO røde kort! Første gule til Papastathopoulos var ufortjent, og det ente med rødt.

Straffesparket som Karagounis burde vært spikret i nettmasken, men jeg fatter ikke hva Szczesny tenkte på når han gikk ut og felte Karagounis.

Russland har ganske godt grep over Tsjekkia.

Wuh, digger EM! :ball: :ball:

Jeg er spent på Hellas, og synes de viste lovende takter i dag. Russland ser sterke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arsjavin trenger mer tillit og at han burde spille i den posisjonen slik han gjør for Russland, men man vet hvordan Wenger er.

Russland spilte bra, de er i topp 4 (Russland, Nederland, Tyskland og Spania).

Gleder meg til kampene som skal spilles i dag. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid heier jeg på Nederland, de har alltid hatt en plass i mitt hjerte siden tidlig barndom.

Men jeg tror Tyskland vinner. De har vært så nærme nå i både tidligere EM og VM så føler egentlig at de fortjener seieren nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danmark imponerer, men klarer de å stå imot presset fra Nederland? Danmark har fine kontringer, men lite presisjons-spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ajajaj..... vi er røde, vi er hvide.....tipper det er fest i Køben ikveld. Danmark spilte kynisk, stod bra opp i midtforsvaret og ville ha seieren. Nederland skuffet med for dårlig presisjon i avslutningene, van Persie, Robben og van Bommert !! Nei, de må heve seg mange hakk mot Portugal og Tyskland om de skal komme seg videre. Nederland vant mesterskapet i 1988 etter å ha tapt 1-0 for Sovjet i inneldningskampen. Så det er kanskje for tidlig å avskrive helt......?

Vel, vi får benke oss ned og se nok en fin kamp, og lettere få et innblikk i hvilke lag som går videre i gruppe B. Håper Portugal gir Tyskland skikkelig match. På tide at Ronaldo viser seg skikkelig frem i et mesterskap ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Mitt ståsted: Unner verken Hellas, Italia eller Danmark noen ting.

Hellas -bedriten antifotball, mine følelser er selvsagt sterkt preget av 2004 triumfen, en skandale for sporten (elsker forøvrig Hellas som land, skal på fire ukers ferie dit i år også, for ellevte året på rad)

Italia - de har ødelagt så mye i så mange mesterskap med drama, teater og drit. I tillegg er det alt som foregår på tribunene og kampfiksing og alskens møkk i det landet.

Danmark - det er ene og alene begrunnet i nabofeiden som nå vel er 1000 år gammel. To be honest, danskene har aldri likt oss, og dermed så liker ikke jeg dem heller.

OK - det var utblåsingen :)

Jeg tror og håper på Frankrike.

Russland viste hurrafotball i første kamp, sexy som Barcelona - imponerende og gøy.

Tsjekkia skuffet voldsomt.

Jeg tror Tyskland vil være lette å like, et ungt lag med mye talent og vinnervilje.

Videre tror jeg England blir sendt hjem i skam, Irland og Kroatia er mesterskapets "nobody" lag.

Så får vi se hvor mye som må dementeres i løpet av de kommende to ukene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper inderlig at italia topper heile driten men, det er nok en litt for ambisiøs tanke å ha. Så hvis jeg skulle satt pengene mine på et lag eller to måtte det ha blitt spania eller tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og håper Nederland vinner i år, mye p.g.a at jeg mente de fortjente å vinne over Spania i VM 2010 og mye fordi vår alles kjære Dirk Kuyt er med!

Holder også en god knapp på England.

ÅÅÅÅ Dirki Dirki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog Tyskland da Seff! Neuer jo den store helten! :jepp:

Endret av She_Leiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...