Gå til innhold

Singel-psyko-fase


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Buuuuuuu!! Jeg var ikke noe flink, og snakket til min på face :((( Han logget av rett etterpå :( Han pleier av og til å bare være innom og forsvinne igjen (mulig at dette er noe mobilgreie?), så jeg håper det bare er derfor. Står ikke at han har sett det jeg sa, så da håper jeg at han svarer senere. Men nå blir det klump i magen en stund..

Også jeg som har vært flink helt siden torsdag da :/

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuuuuuu!! Jeg var ikke noe flink, og snakket til min på face :((( Han logget av rett etterpå :( Han pleier av og til å bare være innom og forsvinne igjen (mulig at dette er noe mobilgreie?), så jeg håper det bare er derfor. Står ikke at han har sett det jeg sa, så da håper jeg at han svarer senere. Men nå blir det klump i magen en stund..

Også jeg som har vært flink helt siden torsdag da :/

-Trønderpie

Oida, trønderpie! Ikke kjekk lesning. Har du hørt fra ham nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, trønderpie! Ikke kjekk lesning. Har du hørt fra ham nå?

Nope, men nå står det at han har sett det. Løpet er nok kjørt. Men skjønner bare ikke hvorfor han sier de tingene han sier, og gjør de tingene han gjør, for så å bli sånn. Forsåvidt har han aldri vært spesielt glad i facebookchatten, hendte at han ikek svarte der når ting var bra også.. så vet ikke da. Hvertfall en motivasjonsfaktor for å ikke kontakte han mer..

Vurderer å slette ham fra facebook. Kommer til å dø om det plutselig en dag står at han er i et forhold med en eller annen dame :forvirret:

Har dere andre hørt noe da? :)

-Trønderpie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

TAKK GUD, jeg trodde jeg var den eneste.. Hvordan går det ann å bli helt psyko etter å ha truffet fyren EN gang tenkte jeg, det går vist så tusen takk for det! ;) Følte meg truffet når jeg leste "skulle blitt med han hjem, da hadde jeg hvertfall fått pult han". Jeg vil jeg vil jeg vil. Han var så god på alt det andre så kan bare tenke meg hvordan en tur i senga hadde vært med han.. Åh, pokker.

Jeg traff han en lørdag, han sendte meg mld på søndag, etter det har vi snakket ca hver dag. Så har det alltid dukka opp noe så vi ikke kunne treffes. Sist var det min skyld, så jeg får vel igjen for det nå fordi jeg ikke har hørt et pip på 2 uker. Han er pålogga på facebook hver kveld uten å si en drit, å jeg sitter der å tenker SKRIV DA FOR FAEN,men neida.. Det var jeg som tok kontakt sist så da tenker jeg det er hans tur. Ååå, skyt meg nå.

Hvis jeg ikke hører noe denne uka skal jeg sende mld på fredag å høre om han vil bli med ut, hvis det ikke skjer har nok toge gått. Venter egentlig bare på at han skal skifte statusen sin på Facebook, da dør jeg inni meg. Å går ut på lørdag for å drukne meg i tequila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Trønderpia :klemmer: Håper du hører noe snart likevel. Du må hvertfall fortelle oss :)

Jeg har ikke sovet inatt. eller, jeg har svevd litt inni drømmeland av og til.

Igår kveld da jeg hadde gitt opp.(Ja, jeg skulle til å slette hele samtaleloggen vår, både på face og mobil), ja DA skriver han.(!!!!!!!!) Ikke noe sånt spesielt, men likevel. Jeg svarer og vi skriver litt. Jeg som trodde at jeg fremover måtte si god natt til meg selv.

Og så skrev vi litt om alt og ingenting, og så kalte ham meg for et "kjælenavn" som jeg ikke tør å skrive her(var ikke noe sexuelt :fnise: ) Og det har han ALDRI gjort før. så jeg er i sånn skrekkblandet sjokk-fryd-tilstand idag. Jeg skal sende ham mld om en time to tenkte jeg. Sånn mld uten spm i, sånn at han velger selv om han svarer. Han måååå svare.

Ja, nå analyserer jeg alt som går an å analysere. Jeg ble om mulig enda verre.

Dååååååååån

-Regnbue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er bortreist fram til onsdag, og da har han sagt at handikap ta kontakt. Eller, han sa vi kunne ses når han kommer tilbake, og jeg skrev "ja, selvfølgelig. Si fra, da:)" ikke få meg til å begynne å analysere om jeg skrev det riktige eller hva jeg gjorde. Jeg har vært gjennom den prosessen før, og den er kun negativ. Men har da altså lagt ballen i hans hender, og det er han som må ta kontakt når han kommer hjem. Vi får nå bare se!

TS

Onsdag nærmer seg. Å så spennende :popcorn:

-Regnbue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK GUD, jeg trodde jeg var den eneste.. Hvordan går det ann å bli helt psyko etter å ha truffet fyren EN gang tenkte jeg, det går vist så tusen takk for det! ;) Følte meg truffet når jeg leste "skulle blitt med han hjem, da hadde jeg hvertfall fått pult han". Jeg vil jeg vil jeg vil. Han var så god på alt det andre så kan bare tenke meg hvordan en tur i senga hadde vært med han.. Åh, pokker.

Jeg traff han en lørdag, han sendte meg mld på søndag, etter det har vi snakket ca hver dag. Så har det alltid dukka opp noe så vi ikke kunne treffes. Sist var det min skyld, så jeg får vel igjen for det nå fordi jeg ikke har hørt et pip på 2 uker. Han er pålogga på facebook hver kveld uten å si en drit, å jeg sitter der å tenker SKRIV DA FOR FAEN,men neida.. Det var jeg som tok kontakt sist så da tenker jeg det er hans tur. Ååå, skyt meg nå.

Hvis jeg ikke hører noe denne uka skal jeg sende mld på fredag å høre om han vil bli med ut, hvis det ikke skjer har nok toge gått. Venter egentlig bare på at han skal skifte statusen sin på Facebook, da dør jeg inni meg. Å går ut på lørdag for å drukne meg i tequila.

åå du må ta kontakt med ham nå i kveld, og så skrive til oss hvordan det går :nigo: Ja, gjør det :hoppe:

Kjipt at dere ikke fikk muligheten til å treffes sist, men nå må dere !! :)

Jeg svarte ikke på det "kjælenavnet", men jeg var jo i sjokk(supersjokk), og er jo ikke sikkert han mente noe med det heller. Sikkert sånn han skriver til alle damene.

Og nå tenker jeg at det bare er til meg.

Nå tenker jeg at han skriver det til alle.

Bare meg

Alle

Bare meg

Alle

......... Blir jo helt gal her. Og OM vi skal treffes nå, så må jeg uansett roe meg KRAFTIG ned. Visst ikke kommer jeg bare til å sitte der å fnise og ikke tørre å si noe....

Ja, nå er jeg ikke sikker lenger.

Shit

Hjelp

-Regnbue

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt med dere jenter. Jeg hadde betsemt meg for og ikke forelske meg eller bli helt coco på en stund for var så lei alt kjæreste styret. men så møte jeg en,an var gylden i huden brune øyne, mørkt hår, så fin kropp.

Som jeg møte 2 ganger bare. men hode mitt klikka mentalt etter første møte var grusomt jeg bare satt og venta, så på bilder på facebook sikkert 20 ganger viste til alle venna mine. jeg viste jeg måtte se han igjen. Jeg kunne ikke leve uten å få se han,var litt sån følelse. 2 helger lå jeg i senga og så i taket. Er det mulig og føle seg så patetisk.

Møtes igjen 3 dager etter lå sammen på sofan og så på film. Veldig kos, etter det døde alt ;O

prøvde med noen melinger fikk svar et halvt døgn etter, unnskyldninger og satt meg på vent vi kan jo se film en annen dag.. Vart jo bare tull og jeg ble gal av å vente, han var en travel man det viste jeg men jeg overlever ikke å høre fran en gang i måndeden liksom. pluss jeg er jo så kåt er jo 3 månder siden hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

åå du må ta kontakt med ham nå i kveld, og så skrive til oss hvordan det går :nigo: Ja, gjør det :hoppe:

Kjipt at dere ikke fikk muligheten til å treffes sist, men nå må dere !! :)

Nærmer meg kanskje "gal kjerring" stadiet, men har da ikke lyst å vise han det :sjenert:

Om han vil snakke så sier han noe tenker jeg..

Hater å være på facebook ,ser han er pålogga i flere timer,bildet hans er det første i chatten, men null lyd.. å når chatten endelig plinger å det ikke er han, får jeg lyst til å 32r$%#"%&&###"$%$%. Å så legger jeg meg sånn hver natt, fml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg kanskje "gal kjerring" stadiet, men har da ikke lyst å vise han det :sjenert:

Om han vil snakke så sier han noe tenker jeg..

Hater å være på facebook ,ser han er pålogga i flere timer,bildet hans er det første i chatten, men null lyd.. å når chatten endelig plinger å det ikke er han, får jeg lyst til å 32r$%#"%&&###"$%$%. Å så legger jeg meg sånn hver natt, fml

Jeg synes du skal gjøre det likvel :jepp:

Kan jo hende han tror du ikke er interressert siden du avlyste sist? hmmm

Jeg venter med mld, jeg pyste ut. Og for min egen del så må jeg roe meg litt mer ned først. Tar på dette her. Er glad jeg fikk i meg middag idag hvertfall, det er ikke hverdagslig når man ikke tenker på mat overhodet.

Vet akkurat hva jeg skal skrive, ja det er noe dirty, for jeg vil ha meg et nummer :fnise: Akkurat nå i øyeblikket er det egentlig det samme om han ser på meg som en å pule eller en han vil mer med. Jeg går med på det meste bare jeg får tatt på ham litt mer.

Er ts blandt oss enda, eller har hun rett og slett krepert? :klo:

-Regnbue

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ts blandt oss enda, eller har hun rett og slett krepert? :klo:

Jeg er her! :goodbye:

TAKK GUD, jeg trodde jeg var den eneste.. Hvordan går det ann å bli helt psyko etter å ha truffet fyren EN gang tenkte jeg, det går vist så tusen takk for det! ;) Følte meg truffet når jeg leste "skulle blitt med han hjem, da hadde jeg hvertfall fått pult han". Jeg vil jeg vil jeg vil. Han var så god på alt det andre så kan bare tenke meg hvordan en tur i senga hadde vært med han.. Åh, pokker.

Jeg traff han en lørdag, han sendte meg mld på søndag, etter det har vi snakket ca hver dag. Så har det alltid dukka opp noe så vi ikke kunne treffes. Sist var det min skyld, så jeg får vel igjen for det nå fordi jeg ikke har hørt et pip på 2 uker. Han er pålogga på facebook hver kveld uten å si en drit, å jeg sitter der å tenker SKRIV DA FOR FAEN,men neida.. Det var jeg som tok kontakt sist så da tenker jeg det er hans tur. Ååå, skyt meg nå.

Hvis jeg ikke hører noe denne uka skal jeg sende mld på fredag å høre om han vil bli med ut, hvis det ikke skjer har nok toge gått. Venter egentlig bare på at han skal skifte statusen sin på Facebook, da dør jeg inni meg. Å går ut på lørdag for å drukne meg i tequila.

Kjenner meg sånn igjen!!! Krysser fingrene for deg !!

Onsdag nærmer seg. Å så spennende :popcorn:

-Regnbue

Jo, ja, ikke så veldig spennende. Hallo, han kommer jo ikke til å skrive! :( jepp, jeg har nå overbevist meg selv om det. Prøver å komme over han nå faktisk. Så får jeg heller bli glad (glad? Nei, nei! Gå amok av glede og fryd!!!) hvis HVIS han tar kontakt. Han er jo tross alt far til alle mine fremtidige barn. Nei! Nei!

Jeg har faktisk begynt å prøve å tvinge på meg følelser til en mann her i området. For å ikke tenke på my one and only? Vi går på samme treningssenter, og han ser alltid veldig på meg. Men han er veldig ung tror jeg. Også har han piercing i nesa! En liten sølvkule har han der, ja. Han er kjekk og har fin kropp, og denne mommaen trenger litt lovin snart, så jeg lurer på om jeg ikke skal ligge med ham. Hoho. Neida. Joda. Neida. Men kunne aldri i verden følt noe for ham. Litt deilig å tenke på. Kanskje jeg endelig kan finne en jeg ikke bryr meg om, men som gir meg sex i det minste!

Utrolig kjekt å høre at du hørte fra han din igår da! Det er håp!! Jaaa!! Kjempegodt tegn, og.. Du er så heldig!! Har du sendt meldingen?

Nærmer meg kanskje "gal kjerring" stadiet, men har da ikke lyst å vise han det :sjenert:

Om han vil snakke så sier han noe tenker jeg..

Hater å være på facebook ,ser han er pålogga i flere timer,bildet hans er det første i chatten, men null lyd.. å når chatten endelig plinger å det ikke er han, får jeg lyst til å 32r$%#"%&&###"$%$%. Å så legger jeg meg sånn hver natt, fml

Jeg kjenner til følelsen.. Jeg hadde sagt vent. Men jeg hadde sikkert ikke klart det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er liksom så KJEKK (lenge siden jeg faktisk har sett en SÅNN mann! Åhhh) at jeg skulle gitt hva som helst for bare å ligge med ham! Jeg kunne sikkert tatt til takke med å være fuck frienden hans! Å ha HANS hender over min kropp.. Jeg får helt seriøst frysninger. Ser for meg at han er en veldig myk elsker hoho, men tipper han kan ta meg hardt også. Håper det. Og håper det skjer.

Jeg snakker altså om han som skal ringe meg. Love of my life.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

Han er liksom så KJEKK (lenge siden jeg faktisk har sett en SÅNN mann! Åhhh) at jeg skulle gitt hva som helst for bare å ligge med ham! Jeg kunne sikkert tatt til takke med å være fuck frienden hans! Å ha HANS hender over min kropp.. Jeg får helt seriøst frysninger. Ser for meg at han er en veldig myk elsker hoho, men tipper han kan ta meg hardt også. Håper det. Og håper det skjer.

Jeg snakker altså om han som skal ringe meg. Love of my life.

TS

I feel you.. følte meg passe løs når jeg tenkte for meg selv, "Åh,synd jeg ikke fikk pult han"

Ble det noe på dere sist da? Litt kos i det minste? Tror det er derfor jeg er så fortapt, lenge siden jeg har kjent de følelsene og vært SÅ kåt av at en mann koser med meg.. Hadde en FF før jeg møtte han, traff han en gang etterpå også , men der var det null, niks, nada kåthet. Jeg har bare lyst på han. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you.. følte meg passe løs når jeg tenkte for meg selv, "Åh,synd jeg ikke fikk pult han"

Ble det noe på dere sist da? Litt kos i det minste? Tror det er derfor jeg er så fortapt, lenge siden jeg har kjent de følelsene og vært SÅ kåt av at en mann koser med meg.. Hadde en FF før jeg møtte han, traff han en gang etterpå også , men der var det null, niks, nada kåthet. Jeg har bare lyst på han. :grine:

Vel, han tok meg på rompa (fy, det var deilig!) og vi klemte og han kysset meg.. På kinnet! Ville ikke ødelegge noe sa han, og der og da var det så søtt! Jeg var hundre prosent sikker på at jeg ville se han igjen. Han sa mange ganger at han skulle ta kontakt, og sa "hvorfor skulle jeg ellers være med deg nå? Jeg vil se deg igjen! Hvis ikke hadde jeg bare prøvd å komme meg i buksene dine!" .. Hvor han deretter lovte at han skulle ringe meg neste dag. Noe han aldri gjorde! Jeg sendte ham en mld mandags kveld (selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for ikke å ta kontakt), og jeg fikk raskt svar. Han sa han skulle dra til utlandet neste dag. Jeg spurte hvor lenge. Han svarte 8 dager. Hvis du vil kan vi møtes når jeg kommer tilbake? Jeg svarte ja, selvfølgelig:) si fra da:). Han skrev "klem", jeg skrev "klem og god tur:)"... Og that's it! Har ikke hatt mer kontakt enn det!

Helvete.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Vel, han tok meg på rompa (fy, det var deilig!) og vi klemte og han kysset meg.. På kinnet! Ville ikke ødelegge noe sa han, og der og da var det så søtt! Jeg var hundre prosent sikker på at jeg ville se han igjen. Han sa mange ganger at han skulle ta kontakt, og sa "hvorfor skulle jeg ellers være med deg nå? Jeg vil se deg igjen! Hvis ikke hadde jeg bare prøvd å komme meg i buksene dine!" .. Hvor han deretter lovte at han skulle ringe meg neste dag. Noe han aldri gjorde! Jeg sendte ham en mld mandags kveld (selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for ikke å ta kontakt), og jeg fikk raskt svar. Han sa han skulle dra til utlandet neste dag. Jeg spurte hvor lenge. Han svarte 8 dager. Hvis du vil kan vi møtes når jeg kommer tilbake? Jeg svarte ja, selvfølgelig:) si fra da:). Han skrev "klem", jeg skrev "klem og god tur:)"... Og that's it! Har ikke hatt mer kontakt enn det!

Helvete.

TS

Uff, det høres ikke bra ut! Er det noe jeg har lært til nå så er det at de tar kontakt _uansett_ hvis de er interesserte. Han her låvte å sende melding dagen etter hvis jeg ga han nr mitt, noe jeg gjorde å han holdt det. Sto opp til en veldig hyggelig melding søndags morgen, er nok derfor det svir litt ekstra nå. Det klaffa jo tydeligvis like mye for han som for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da Trønderpia :klemmer: Håper du hører noe snart likevel. Du må hvertfall fortelle oss :)

Han snakket faktisk til meg på fb i går, helt av seg selv :sjenert: Ååå, jeg trodde det nesten ikke! Holdt på og rydde og ordne her, så hørte jeg fb-chatlyden, men tenkte at det sikkert ikke var noe spes, så fortsatte med det jeg holdt på med før jeg sjekket. Kan mildt sagt si jeg ikke helt visste hva jeg skulle tro når jeg etter en stund satte meg ned og så at det var han! Aww :sjenert:

Venninna mi sier jeg burde "smi mens jernet er varmt" og ringe han i dag og spørre om å finne på noe. Men jeg er så redd han ikke skal ta tlf, eller si nei eller noe, så vet ikke om jeg tørs?

Ble liksom så glad i går, vil ikke ødelegge boblen og illusjonen :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Oppdatering:

HAN LEVER! Jeg fikk en sms idag, av og til lønner det seg faen meg å være litt hard to get, selv om det er det siste du har lyst til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne tråden :D min nye favoritt tråd!! :skratte:

Og man kjenner seg så godt igjen, jeg mener, hvem har vel ikke vært der!!!

Anonym poster: 630e21455fb4d32bbdcf2c1ca062ad22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Så idag er det onsdag. Idag kommer han med stor h hjem. Han bor i nabolaget (vet ikke hvor), så lurer på om jeg skal gjøre meg fin og f.eks. Henge på dagligvarebutikken hele dagen.. Han må jo handle en dag. :grine:

Neida. Sukkkkk!!!

Jeg hadde liksom gitt opp.. Men nå som onsdagen er her, og jeg vet han er nærme, nei helvete.. Det blir for mye.

Regnet jo uansett ikke med noen lyd fra han idag.. Men, ja.

Helvete.

Oppdateringer fra dere andre da?

Anonym poster: 50eac5cc6b5a7d574c005bd6d1c2f574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...