Gå til innhold

Er det noen andre som har "synske" opplevelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for svar anonym :-) Jeg vet egentlig helt hvordan jeg skal tolke det. Jeg føler ikke at jeg har hatt det spesielt vanskelig i det siste. Men søkte opp kortet, og der står det: "To begre betyr forelskelse. Tiltrekningen behøver ikke å dreie seg om kjærlighetsforhold.To begre kan representere alt som er lystbetont."

Heisann, meg igjen her,

Jeg la kortene med grunnlag på at du ville snakke med noen synske. Så kortene har noe med hva du vil med dette. Jeg vet ikke om det klargjører noe, men det var grunnlaget jeg la på - altså med andre ord, kortene la jeg på grnnen til at du SPURTE etter å bli spådd. ;)

Anonym poster: 199296b8c530dd8e0ed6555efeef82cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, meg igjen her,

Jeg la kortene med grunnlag på at du ville snakke med noen synske. Så kortene har noe med hva du vil med dette. Jeg vet ikke om det klargjører noe, men det var grunnlaget jeg la på - altså med andre ord, kortene la jeg på grnnen til at du SPURTE etter å bli spådd. ;)

Anonym poster: 199296b8c530dd8e0ed6555efeef82cc

Fant du noe gøy på meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noe gøy på meg? :)

Angående ny leilighet så synes jeg det ser ut som det er noe på gang til etter nyttår. Virker som det er noe med greier økonomien fremover nå som du vet mer om da! :)

Anonym poster: 199296b8c530dd8e0ed6555efeef82cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående ny leilighet så synes jeg det ser ut som det er noe på gang til etter nyttår. Virker som det er noe med greier økonomien fremover nå som du vet mer om da! :)

Anonym poster: 199296b8c530dd8e0ed6555efeef82cc

Som om det er noe på gang til etter nyttår? Jeg er litt usikker på hva du mener med det?

Kjærlighten da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Noen som er synske her, som kan prøve å få inn noe på meg?

Jeg tenker da mest, hvordan er ting 1 september. Har jeg oppnådd "drømmen" min eller er ting som det er i dag? Eller er kanskje "alt håp ute" ?

Kunne vært interessant å vite! Jeg har nemlig noe greier på gang, men kan dessverre ikke kontrollere så mye av dette selv, da jeg er avhengig av en annen person sin innsats. Denne personen er ikke helt til å stole på...

Hehe, dette er bare for gøy altså. Ikke føl noe press !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drømt en del ting som har skjedd senere. Har et vennepar som har prøvd å få barn i 8 år, uten hell. En dag drømte jeg at hun var gravid, ca 2 uker senere ringte hun meg å fortalte at hun endelig var gravid! Jeg fortalte henne ikke at jeg hadde drømt at hun var det, siden jeg ikke ville virke som en idiot, hehe. Men gøy var det )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaller meg Anonym A, jeg... Så blir det kanskje enklere ang. svar og slikt.

Jeg hadde Deja vu-"plager" da jeg var yngre. Mye av det er jeg i dag veldig sikker på at var deja-vu, men noen av tingene er ganske uforklarlige og det plager meg den dag i dag... 10 år senere. Jeg kunne få enten drømmer når jeg sov eller i våken tilstand, og reagerte alltid på at de virket rare ift. vanlige drømmer og om ting som sjelden hadde noe å si. Gjerne bare klipp fra dagliglivet. Dette skjedde gang på gang. Jeg skrev det også ned, og gjerne kunne det gå alt fra 3 dager til mange måneder fra jeg så det til det skjedde.

Senere i livet virket det som jeg fikk mer kontroll på fenomenet. Nå drømmer jeg litt iblant. Blant annet hadde jeg en drøm hvor det kom fram at jeg hadde kjæreste og vært sammen med han 4 måneder, stelte meg for å gå ut og møte han. Denne fyren hadde samme navn som en kompis, så jeg trodde det var han. Vennskapet brøt og 2 uker senere møtte jeg en ny fyr ved samme navn som jeg ble sammen med. Så skjedde det jeg drømte.

Nå sist drømte jeg at ei venninne sa en ting som såret meg og som var en nyhet jeg ikke forventet. Og så skjedde det noen uker etterpå. Ellers har jeg ofte en sterk magefølelse. Jeg var sammen med en eks, og var fryktelig urolig. Helt umulig å roe meg ned, og sa til ei venninne at jeg følte på meg at han var utro nå. Noen timer etterpå stod han på døra og innrømte at han hadde vært utro den natta. Nesten samme følelse har kommet flere ganger, som da ei venninne gjorde noe slemt bak min rygg og når en i familien var i fare. Kjenner jeg den følelsen, vet jeg at noe er galt.

Det ekleste skjedde en natt i fjor, ca en måned før terrorangrepet. Det var en usedvanlig ekkel drøm, hvor jeg var fanget på leir i noe som så ut som en kombinasjon av en gråtte, en bygning og en øy. Alt var svart og dystert. Det ekle kommer her... Det hele var trygt, før det kommer snikende vakter. De var kledd i det som så ut som falske politiuniformer, svarte og med militærstøvler. De var alle blonde og med litt skjegg, så veldig norske ut. De var alle like, og så velstelte ut. Vi ungdommene løp rundt omkring, alle sa vi måtte hoppe i vannet og svømme, folk ble skutt en etter en. Politiet klarte ikke komme inn for å redde oss. Jeg våknet opp og var urolig. Gikk i flere dager og bekymret meg for at noe kom til å skje. Så forsvant følelsen.... Fram til et par dager før 22. juli. Jeg var urolig igjen og fulgte med på nyhetene. Så skjedde alt vi husker skjedde, og vaktene var så utrolig like på ABB. Det skremte meg skikkelig. Når jeg leser hva jeg akkurat har skrevet, ser det jo ut som om det er en 12åring som har skrevet noe og later som om det er sant. Creepy. Skulle vel egentlig ønske at det ikke var sant, men det er det dessverre.

Anonym poster: 3e768b170bdfa5e264224d2491ce2452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som er synske her, som kan prøve å få inn noe på meg?

Jeg tenker da mest, hvordan er ting 1 september. Har jeg oppnådd "drømmen" min eller er ting som det er i dag? Eller er kanskje "alt håp ute" ?

Kunne vært interessant å vite! Jeg har nemlig noe greier på gang, men kan dessverre ikke kontrollere så mye av dette selv, da jeg er avhengig av en annen person sin innsats. Denne personen er ikke helt til å stole på...

Hehe, dette er bare for gøy altså. Ikke føl noe press ! :)

Du får det til. :)

Anonym poster: 199296b8c530dd8e0ed6555efeef82cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS: Jeg er ikke synsk, men jeg vet når folk er gravide. Uten at de har fortalt meg, eller andre rundt meg, det. Har skjedd meg et par ganger i det siste. Det er bare en sterk følelse av å vite noe. Jeg er ikke i tvil. Men, det er de eneste gangene jeg opplever noe "synsk". Og jo, jeg har tippet det uten å se vedkommende altså, hehe.

Angående spåing: jeg ble spådd for en liten stund tilbake, og veldig mye av detaljene har overraskende nok stemt i etterkant. Hun spådde min nåværende kjæreste på en prikk. Før jeg i det hele tatt hadde møtt han. Det var særtrekk i personligheten, utseende og interesser. Det er veldig artig nå i etterkant, men er fullt klar over at det også kan være en logisk forklaring og en typisk form for gjetning, selv om jeg syns hun klaffet på veldig mye for å være en som kun gjetter.

Forøvrig, kan noen her se om jeg får barn innen ett år? Spådamen påstod det, men jeg er ikke helt overbevist. Dvs, jeg går rundt med en følelse av at jeg vil bruke litt tid på mitt lille babyprosjekt.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også veldig på om jeg kommer til å bli gravid snart, vert prøver en stund nå uten resultat :sjenert:

Har ellers selv opplevd mye deja vu når jeg var yngre. De er så og si borte nå.<br /><br /> Anonym poster: 6994d06805939ba815f4711bd9d2ab14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh nå kom jeg på en ting!!

Min mamma og mine tre tanter var på Lisa Williams show da dem fikk kontakt med min avdøde fetter. Utrolig spennende og høre om alt Lisa kunne fortelle. Mye konkrete ting, som foreksempel at min kusine stod hjemme i gangen, stirret på jakken han sin og ba til gud om at han måtte dukke opp på showet. Jaggu fant de ut i ettertid at det stemte også!

Hun innledet det hele med å forklare om den personen som kom frem. Utseendet, interesser. personlighet osv. Plutselig sa hun navnet..

Ellers var det en del om hva han syntes om begravelsen, hvordan han hadde det osv. Måtte le så godt når han visst nok kommenterte musikken fra begravelsen. Ikke helt han sin stil tydeligvis :fnise:

Etter dette har jeg ingen andre valg enn å tro på det overnaturlige :-) Skulle så gjerne ønske at jeg var der selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme periode merket jeg at da jeg sovnet om nettene at jeg fortsatt var våken i sinnet at jeg plutselig begynte å flyte rundt i rommet. Var veldig surrealistisk, trodde jeg måtte være død eller noe.

Dette har jeg også opplevd flere ganger. Er ganske vanlig blant folk at en av og til er bevisst i sinnet under drømmen og at drømmene av og til virker svært virkelige. Ofte er jeg i drømmen er klar over at jeg drømmer, og forsøker å våkne. Ofte drømmer jeg også at jeg ligger i sengen og våkner i omtrentlig samme posisjon. Nesten som man ikke merker noen overgang fra drøm til virkelighet.

Snakka forresten nylig med en kjenning som sa at han drømte om ting som ha ni utgangspunktet ikke visste om, men som senere kom til hans kjennskap.

Endret av kubrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange ganger får jeg det man kaller deja vu.

I tilegg så var det slik at:

Når min mormor døde og mamma kom inn på rommet mitt på morgenen (det gjorde hun alltid), visste jeg det allerede.

Det samme skjedde når farfar døde.

Anonym poster: c6da30efe19ea428f4c2ecd2659d2b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, meg igjen her,

Jeg la kortene med grunnlag på at du ville snakke med noen synske. Så kortene har noe med hva du vil med dette. Jeg vet ikke om det klargjører noe, men det var grunnlaget jeg la på - altså med andre ord, kortene la jeg på grnnen til at du SPURTE etter å bli spådd. ;)

Anonym poster: 199296b8c530dd8e0ed6555efeef82cc

Du hadde helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde helt rett.

[/quote

Morro :D

Anonym poster: 199296b8c530dd8e0ed6555efeef82cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler "historiene" dine TS. Jeg syns dette emnet er veldig interessant, og tror at noen kan fornemme noen ting og har evner som ikke alle andre har.. Om det er noe som bare noen "blir født til", eller noe alle har, men ikke klarer å bruke er noe jeg ofte tenker på...

Jeg lurer på om du klarer å fornemme om det er en liten gutt eller jente i magen min:)? Eller er dette noe du ikke har kontroll over, men kommer som en drøm?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror at det går annt å sandrømme, men vanligvis er jeg skeptisk hvis noen forteller om noe som ikke er veldig spesifikt.

Pappa fortalte en gang at da han var liten var det en natt han drømte at han skulle sitte på med farmoren til skolen, og at de kræsjet med en svart taxi i et bestemt kryss. Han fortalte om drømmen da han stod opp, men han ble beroliget med at det bare var en drøm. Men han skulle sitte på med farmoren til skolen, og da det bestemte veikrysset kom, kræsjet de med en svart taxi.. Den historien bekreftet også farmor til meg en gang, så det tror jeg på var sanndrømming. Det gikk heldigvis bra med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Krystallbarn, indigobarn eller ikke. Alle mennesker har tilgang til et stooort nettverk sjela vår inneholder. I og med at sjela vår er tidløs kan vi på denne planeten, i denne sinnsykt begrensede realiteten plukke opp informasjon dypt i oss selv, informasjon sjela vår bare vet. Noen mennesker har en dypere forbindelse med sjela og får lettere tilgang til mer enn bare våre jordige sanser kan oppleve, og det er mer enn bare intelligens, det er vårt orginale selv! Frykt for dette er helt normalt, det er kun en mekanisme i en menneskekropp, og det er så unødvendig! Egoet ditt prøver å lage fjusk for deg og gjør at det er lettere å henvende seg til frykt enn egentlig sannhet og klarhet ovenfor det hele. Når man opplever noe vi refererer som "overnaturlig" (ironisk nok, det ER jo det mest naturlige vi kan oppleve) så må man bare la frykten gå, la det sive igjennom og ikke ødelegge for deg. :) Du er et menneske og du har mer tilgang til en verden mer vakrere enn du NOENGANG kan forestille deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To klarsynte (som er kjent for å være svært treffsikre, en fra USA, en fra Norge), har gitt meg nøyaktig samme utfall i en situasjon. Slik ting ser ut for min del akkurat nå, så tar begge svært feil. Spesiellt at to stk får opp nøyaktig det samme (jeg lover, de har ikke fått noe "mat"), men så føler jeg at regelrett det motsatte skjer?

Anonym poster: 2a233c3fd5a5480db4ced3128530449c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...