Gå til innhold

-må ha sex selv om jeg ikke vil.


Gjest konstant_kvalm

Anbefalte innlegg

takk, det går bra. er ikke så dramatisk som det kan høres ut som. har ikke lyst til å prate med han om det, han er litt labil, så vil helst ha fred og ro, ihvertfall til jeg finner ut hva og hvordan jeg skal løse dette.

men ingen dramatikk i dette, er litt overrasket over reaksjonene jeg har fått her, så vil virkelig understreke at det ikke er så dramatisk som det kan synes som :) det løser seg :)

Vel du. Det er dramatisk når du går rundt og er konstant kvalm hele tiden.

Du skriver også:

A) ikke tenke meg å ha sex for resten av livet når dette forholdet er over, ser ikke for meg en framtid.

B) har begynt å hate sex, ser på det som forpliktelse. null glede.

:kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sevastra

Du kan ødelegge følelsene dine rundt sex for alltid.

Så sant, så sant! Det er utrolig viktig og ikke gå på akkord med seg selv i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

kort oppsummert:

^han er avhengig av sex og `må` ha sex hver dag `for å fungere`

^har begynt å hate sex, ser på det som forpliktelse. null glede.

^vet ikke hva gjøre.

andre med erfaringer eller i samme situasjon?

Jepp, hver dag i fem år. Til slutt bryr man seg ikke lenger, man bare ligger der og drar på ferie i hodet mens det holder på. Har ikke noen råd og komme med egentlig.. men du er ikke alene om å ha det sånn desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel du. Det er dramatisk når du går rundt og er konstant kvalm hele tiden.

Du skriver også:

A) ikke tenke meg å ha sex for resten av livet når dette forholdet er over, ser ikke for meg en framtid.

B) har begynt å hate sex, ser på det som forpliktelse. null glede.

:kjefte:

hadde egentlig ikke tenkt å skrive inn, men gjorde det likevel. skjønner folks reaksjoner. egentlig ikke mer dramatisk enn at jeg kan si til han at forholdet er avsluttet. prøver bare å ikke blåse det til noe større enn det er, selvom jeg skjønner at jeg kan ha gjort det vanskelig for meg selv ved å skrive slik jeg gjorde i beg. så ser for meg at det er over om ikke så lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hver dag i fem år. Til slutt bryr man seg ikke lenger, man bare ligger der og drar på ferie i hodet mens det holder på. Har ikke noen råd og komme med egentlig.. men du er ikke alene om å ha det sånn desverre.

mauritius er favoritten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mauritius er favoritten :P

ikkesant det er dritt at det er han ekle sexfikserte idioten som betaler for alle feriene dere drar på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hver dag i fem år. Til slutt bryr man seg ikke lenger, man bare ligger der og drar på ferie i hodet mens det holder på. Har ikke noen råd og komme med egentlig.. men du er ikke alene om å ha det sånn desverre.

mauritius er favoritten :P

ikkesant det er dritt at det er han ekle sexfikserte idioten som betaler for alle feriene dere drar på?

Øh, hvor får du det fra at han betaler ferieturer? De snakker om å la tankene fly under sexen, dra til et annet sted mentalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Ikke for å bagatelliserer her, men dette er også min hverdag.

Greiest å bare gi etter, så slipper man ihvertfall den fysiske smerten det innebærer når en i parksis bli voldtatt og samboeren bruker makt.

Men den fysiske smerten var ubeskrivelig den gangen han tvang seg til sex 2 timer etter at han hadde knukket kragebeinet mitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er du kvinne så må du ikke ha sex om du ikke vil

Er du mann så må du ha sex når du ikke vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du aldri har sagt i fra om at du ikke har lyst til å ha sex så ofte er det jo ikke sikkert kjæresten din skjønner det. Kanskje han tror du har like stor appetitt på sex som han har? Stå opp for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å bagatelliserer her, men dette er også min hverdag.

Greiest å bare gi etter, så slipper man ihvertfall den fysiske smerten det innebærer når en i parksis bli voldtatt og samboeren bruker makt.

Men den fysiske smerten var ubeskrivelig den gangen han tvang seg til sex 2 timer etter at han hadde knukket kragebeinet mitt :(

Kom deg vekk fra denne mannen!! Dette høres ikke bra ut :tristbla:

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...