Gå til innhold

-må ha sex selv om jeg ikke vil.


Gjest konstant_kvalm

Anbefalte innlegg

Gjest konstant_kvalm

kort oppsummert:

^han er avhengig av sex og `må` ha sex hver dag `for å fungere`

^har begynt å hate sex, ser på det som forpliktelse. null glede.

^vet ikke hva gjøre.

andre med erfaringer eller i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Jeg droppa han, da jeg var den eneste som hadde respekt for partneren min i det forholdet og han ødela gleden ved sex.

Til slutt så ble det så mye at jeg stivnet helt bare han strøk meg over armen. For jeg var redd at det kunne føre til 6. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

:huh:

Nei og nei.

Han må nesten ta tak i at han virker som å ha et avhengighetsforhold til sex. Sexavhengighet er en faktisk tilstand, på linje med annen avhengighet.

Og han har ikke rett til å slite deg ut i forsøket på å bli tilfredstillet selv.

Når du blir utslitt og får ditt forhold til sex ødelagt, er det på tide at han oppsøker noen som kan hjelpe han å bryte dette mønsteret.

Det er dopaminkicket i hjernen etter utløsning som gir avhengigheten, så dette er ikke noe å kimse av.

Endret av notetur nomen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis du ikke ønsker sex en dag da? Hva hender når du sier nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg droppa han, da jeg var den eneste som hadde respekt for partneren min i det forholdet og han ødela gleden ved sex.

Til slutt så ble det så mye at jeg stivnet helt bare han strøk meg over armen. For jeg var redd at det kunne føre til 6. :(

Er du ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du ts?

Nix.

Svarte "ja" på TS sitt spm om andre hadde erfaring med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex skal ikke være en forpliktelse. Hva skjer om du sier nei?

Høres veldig slitsomt ut. Du skal da ikke bli presset til å ha sex hver dag om du ikke vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp fyren.

Har han bolet seg lenge?

jeg vet ikke om han boler seg, vi lever mer og mer atskilte liv selv om det ikke høres slik ut, jeg deltar ikke i hans liv lenger og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke om han boler seg, vi lever mer og mer atskilte liv selv om det ikke høres slik ut, jeg deltar ikke i hans liv lenger og omvendt.

Dette forholdet høres ikke særlig sunt ut. Så det eneste dere gjør sammen er å ha sex? Er det et forhold da? Høres jo nesten mer ut som fuckfriends..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis du ikke ønsker sex en dag da? Hva hender når du sier nei?

det tør jeg faktisk ikke tenke på, grunnen til at jeg har sagt `ja` for å ikke slippe å finne det ut.

Sex skal ikke være en forpliktelse. Hva skjer om du sier nei?

Høres veldig slitsomt ut. Du skal da ikke bli presset til å ha sex hver dag om du ikke vil.

slik det er nå, er det enkleste å bare gjøre det. har ikke prøvd å nekte for jeg ønsker ikke å finne ut hav som skjer.

og er slitsomt ja. kan ikke tenke meg å ha sex for resten av livet når dette forholdet er over, ser ikke for meg en framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forholdet høres ikke særlig sunt ut. Så det eneste dere gjør sammen er å ha sex? Er det et forhold da? Høres jo nesten mer ut som fuckfriends..

vi har et forhold, men har glidd en del fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tør jeg faktisk ikke tenke på, grunnen til at jeg har sagt `ja` for å ikke slippe å finne det ut.

slik det er nå, er det enkleste å bare gjøre det. har ikke prøvd å nekte for jeg ønsker ikke å finne ut hav som skjer.

og er slitsomt ja. kan ikke tenke meg å ha sex for resten av livet når dette forholdet er over, ser ikke for meg en framtid.

Kjære deg, ut i fra det du skriver her høres det ikke ut som du har det noe særlig godt i dette forholdet? Du vil ikke prate med han om det? Er du redd for dårlige reaksjoner? Slik det virker som høres det ut som om dere enten trenger en ordentlig oppvask, eller slå opp. Vil du virkelig ha det slik?

:klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg kvalm også. "Har ikke prøvd å nekte for det, for jeg ønsker ikke å finne ut hva som skjer"?

Endret av LYSVING
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tør jeg faktisk ikke tenke på, grunnen til at jeg har sagt `ja` for å ikke slippe å finne det ut.

HVA??

Er det noe mer til dette?

Er du redd ham på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har et forhold, men har glidd en del fra hverandre.

Hvis det eneste dere gjør i forholdet er å ha sex, UTEN at du digger det, da er det jo strengt tatt like greit å slutte mens leken er god (les: halvgod)

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sevastra

Jeg var sammen med en som måtte komme minst 5 ganger om dagen, med eller uten meg sa han, men det måtte skje. Det gjorde at jeg følte et enormt sexpress siden han måtte ha det omentrent hele tiden. Jeg sliter enda litt med det, jeg vil ikke hvis det føles ut som det er press inne i bildet. Eller hvis det blir mas om sex.

Du kommer til å ødelegge selvfølelsen og selvrespekten din hvis du har sex med han selvom du egentlig ikke vil. Aldri gjør det når du ikke vil!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, ut i fra det du skriver her høres det ikke ut som du har det noe særlig godt i dette forholdet? Du vil ikke prate med han om det? Er du redd for dårlige reaksjoner? Slik det virker som høres det ut som om dere enten trenger en ordentlig oppvask, eller slå opp. Vil du virkelig ha det slik?

:klemmer:

takk, det går bra. er ikke så dramatisk som det kan høres ut som. har ikke lyst til å prate med han om det, han er litt labil, så vil helst ha fred og ro, ihvertfall til jeg finner ut hva og hvordan jeg skal løse dette.

men ingen dramatikk i dette, er litt overrasket over reaksjonene jeg har fått her, så vil virkelig understreke at det ikke er så dramatisk som det kan synes som :) det løser seg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, det går bra. er ikke så dramatisk som det kan høres ut som. har ikke lyst til å prate med han om det, han er litt labil, så vil helst ha fred og ro, ihvertfall til jeg finner ut hva og hvordan jeg skal løse dette.

men ingen dramatikk i dette, er litt overrasket over reaksjonene jeg har fått her, så vil virkelig understreke at det ikke er så dramatisk som det kan synes som :) det løser seg :)

Selvfølgelig er det dramatisk?! Sex handler om gjensidig lyst og glede, det skal ALDRI være en plikt. Du kan ødelegge følelsene dine rundt sex for alltid - kjipt for deg om du skulle treffe en flott mann en dag som respekterer deg, og så greier du ikke en gang å nyte det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...