Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Hei du! Jeg la inn silikon for 1 mnd siden, veldig veldig fornøyd! Litt usikker på hvordan man laster opp bilder, da jeg er ny her, men skal prøve å få slengt opp bilde :o)

Jeg la inn 300CC i hvert bryst, jeg er ganske slank, og hadde en liten A før inngrepet. Siden jeg ikke aner hva min nye bh størrelse er, for jeg går fortsatt kun med sportsbh, tipper jeg er en 75c omtrent nå.. Skal dra å på Change å få målt å kjøpe ett lass nytt undertøy! Glede!

Hei LoveMessage! Så kjekt du ville poste! Synes det er spennende å se forskjellige resultater... og når jeg ser så flotte resultater som det der, så gleder jeg meg enda mer!! :)

Dine ble jo superflotte!!!!! Du bør virkelig være stolt over dem ;)

Selv har jeg lyst å ta snittet i armhulen. Da ser ingen arret, men det har jo sine fordeler og ulemper det også, som alt annet. Min mor har forstørret sine, med saltvannsprotese og hun tok snitt i armbulen, og arret må man skikkelig leite etter for å se. Men de fleste seriøse legene idag er så flinke til å sy at arrene nermest er umulig å se uansett hvor du velger å ha snittet.

Hvorfor valgte du snitt ved areola? :)

Fornøyd med str også? vet endel angrer etterpå på at de ikke la inn mer, synes dog dine var kjempefine. Tor jeg vil ha 300-350 i hver jeg også, men jeg må høre med legen først.

Undertøyshopping ja.... åååååå, det er jo det beste av det!!!! :nigo:

Håper flere vil poste bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg syntes puppene var kjempefine! Jeg skal ta operasjon nå på torsdag, og gruer meg veldig! Har llitt større enn hva du hadde før, bare etter og ha ammet 2 barn.. Ble anbefalt 300-325 og er sååå usikker på hvor mye jeg skal ta!:/ har jo løs hud oger veldig redd for å ta for lite da der kan se stygt ut, men også redd for å ta for mye, da jeg ikke vil at det skal se falskt ut.. Håper andre også deler bilder!!:):)

Vil det si at du opererte deg igår?? Da må du jo fortelle oss hvordan det har gått! Spennende!!! Lykke til, om ikke operasjonen har vært allerede, da!! :)

edit: neste torsdag ja!!. heheh, så det ikke før nå!

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutter er genetisk programmert til å like pupper. Da bli vi grinete når ødelagte pupper betraktes som fine av kvinnfolk totalt uten peiling på hva menn faktisk liker.

Nå er det jo vi kvinnfolka som skal like våre egne pupper. Ikke dere ukjente mannfolk som kommer her med fordommene deres om at alle jenter som opererer puppene sine kun gjør det for å tiltrekke seg menn.

Dere har også veldig liten innsikt i andres psyke om dere tror at man automatisk vil elske kroppen sin og komme over dårlig selvbilde bare man får høre at mannfolk liker det sånn og sånn.

Dere snakker om at kvinner er innbilske. Men dere er faen meg like innbilske selv. Som tror at en kvinnes selvbilde alene kommer av hva dere mannfolk synes. Det handler om så mye mer enn det. Dette kommer ikke bare av kroppsholdninger i samfunnet og media. Men er også ofte tilknyttet vår kjønnsidentitet. Noe som er dypt forankret i oss fra fødsel av.

Om noen kvinner føler at de må operere puppene sine større for å føle seg som en kvinne og føle seg bedre med seg selv. Så burde dere menn ha respekt for det. Det er helt greit at dere har andre preferanser. Men det finnes da flust av jenter som ikke opererer puppene sine som dere kan sjekke opp. Så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal prøve å omvende eller trykke ned de få jentene som skaffer seg silikon.

La folk få være i fred med sine valg. Det går da ikke utover deg uansett.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo vi kvinnfolka som skal like våre egne pupper. Ikke dere ukjente mannfolk som kommer her med fordommene deres om at alle jenter som opererer puppene sine kun gjør det for å tiltrekke seg menn.

Dere har også veldig liten innsikt i andres psyke om dere tror at man automatisk vil elske kroppen sin og komme over dårlig selvbilde bare man får høre at mannfolk liker det sånn og sånn.

Dere snakker om at kvinner er innbilske. Men dere er faen meg like innbilske selv. Som tror at en kvinnes selvbilde alene kommer av hva dere mannfolk synes. Det handler om så mye mer enn det. Dette kommer ikke bare av kroppsholdninger i samfunnet og media. Men er også ofte tilknyttet vår kjønnsidentitet. Noe som er dypt forankret i oss fra fødsel av.

Om noen kvinner føler at de må operere puppene sine større for å føle seg som en kvinne og føle seg bedre med seg selv. Så burde dere menn ha respekt for det. Det er helt greit at dere har andre preferanser. Men det finnes da flust av jenter som ikke opererer puppene sine som dere kan sjekke opp. Så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal prøve å omvende eller trykke ned de få jentene som skaffer seg silikon.

La folk få være i fred med sine valg. Det går da ikke utover deg uansett.

Hilsen jente med uopererte pupper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutter er genetisk programmert til å like pupper. Da bli vi grinete når ødelagte pupper betraktes som fine av kvinnfolk totalt uten peiling på hva menn faktisk liker.

Selv om jeg er kvinne, og følgelig ikke har peiling på pupper, har du helt rett i det, men noen menn liker faktisk pupper av typen "Jeg har tatt silikon, ja!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutter er genetisk programmert til å like pupper. Da bli vi grinete når ødelagte pupper betraktes som fine av kvinnfolk totalt uten peiling på hva menn faktisk liker.

Ikke at jeg er uenig med deg, men hva slags pupper liker dere da? Eller rettere sagt du, for du kan jo strengt tatt bare svare for deg selv :gjeiper: (Bildeeksempler er like greit som beskrivelser)

Jeg akter ikke legge bilde av puppene mine ut på nett. Men mine er store (jeg bruker DD/E-cup), og tyngdekraften gjør jo sitt med så store og tunge pupper. De ser vel omtrent ut som vedlagte bilde. De er større, men det er ca samme "heng". Jeg tenker alltid at så lenge jeg har på BH, så ser de flotte ut forsåvidt (selv om de gjerne kunne vært mindre), men uten BH føler jeg at de ikke er noe fine lenger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg er uenig med deg, men hva slags pupper liker dere da? Eller rettere sagt du, for du kan jo strengt tatt bare svare for deg selv :gjeiper: (Bildeeksempler er like greit som beskrivelser)

Jeg akter ikke legge bilde av puppene mine ut på nett. Men mine er store (jeg bruker DD/E-cup), og tyngdekraften gjør jo sitt med så store og tunge pupper. De ser vel omtrent ut som vedlagte bilde. De er større, men det er ca samme "heng". Jeg tenker alltid at så lenge jeg har på BH, så ser de flotte ut forsåvidt (selv om de gjerne kunne vært mindre), men uten BH føler jeg at de ikke er noe fine lenger :sjenert:

Hva i all verden var galt med dem? :klo:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er uenig med deg, men hva slags pupper liker dere da? Eller rettere sagt du, for du kan jo strengt tatt bare svare for deg selv :gjeiper: (Bildeeksempler er like greit som beskrivelser)

Jeg akter ikke legge bilde av puppene mine ut på nett. Men mine er store (jeg bruker DD/E-cup), og tyngdekraften gjør jo sitt med så store og tunge pupper. De ser vel omtrent ut som vedlagte bilde. De er større, men det er ca samme "heng". Jeg tenker alltid at så lenge jeg har på BH, så ser de flotte ut forsåvidt (selv om de gjerne kunne vært mindre), men uten BH føler jeg at de ikke er noe fine lenger :sjenert:

Synes de på bildet var fine. Men igjen, noen synes sikkert de puppene jeg har nå er kjempefine(f.eks kjæresten min), men det er opp til en hver å bestemme :) Jeg forstår deg at du kan føle at de er for store, og da får et heng, for det sier jo seg selv at man får ved store bryster, men alle har naturlig heng da. Noen liker det, andre ikke :)

Har du lyst å operere dem mindre da, er det det? Kan jo gi litt til meg isåfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoveMessage

Jeg er i allefall fantastisk fornøyd med mine :-) Gleder meg til å føle meg vel i bikini for første gang!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... for noen svar fra noen av mannfolka! :fnise:

Jeg brukte laaaang tid på å fortelle min kjære at jeg ville operere meg, fordi jeg vet han ikke liker sånn og er MER ENN NOK fornøyd med mine som jeg har fra før av. Men til syvende og sist er det MIN kropp og MITT valg. Så det er langt ifra pga han, eller andre menn, jeg velger å forstørre brystene mine.

Jeg hadde en D cup før jeg startet og trene... og nå har jeg A-B cup, da forstår du/dere(som kom med kommentarene) at det er veldig uvant for meg og ha så små pupper som jeg har nå. Det ser rett og slett feil ut til min kropp, det harmonerer ikke.

Jeg synes må bryster kan være kjempefint! Det er elegant, sporty og rent... og ganske sexy. Men det er ikke alle som kler det, og det er opp til hvert enkelt mennekse å velge hva de vil gjøre med sin egen kropp.

Jeg, og flere andre, velger å forstørre brystene mine, slik at de blir like store som de var før.. og som jeg alltid har vært vandt med. Enkelt og greit, finito finale ;)

Så dine ble små på grunn av trening? Hvor mange kilo er det snakk om fra da du hadde store til nå? Jeg kan skjønne at noe vil forstørre sine. Jeg vil minske mine. Altfor ubehagelig med så store som jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo vi kvinnfolka som skal like våre egne pupper. Ikke dere ukjente mannfolk som kommer her med fordommene deres om at alle jenter som opererer puppene sine kun gjør det for å tiltrekke seg menn.

Dere har også veldig liten innsikt i andres psyke om dere tror at man automatisk vil elske kroppen sin og komme over dårlig selvbilde bare man får høre at mannfolk liker det sånn og sånn.

Dere snakker om at kvinner er innbilske. Men dere er faen meg like innbilske selv. Som tror at en kvinnes selvbilde alene kommer av hva dere mannfolk synes. Det handler om så mye mer enn det. Dette kommer ikke bare av kroppsholdninger i samfunnet og media. Men er også ofte tilknyttet vår kjønnsidentitet. Noe som er dypt forankret i oss fra fødsel av.

Om noen kvinner føler at de må operere puppene sine større for å føle seg som en kvinne og føle seg bedre med seg selv. Så burde dere menn ha respekt for det. Det er helt greit at dere har andre preferanser. Men det finnes da flust av jenter som ikke opererer puppene sine som dere kan sjekke opp. Så jeg skjønner ikke hvorfor dere skal prøve å omvende eller trykke ned de få jentene som skaffer seg silikon.

La folk få være i fred med sine valg. Det går da ikke utover deg uansett.

Psyke; Psykolog. Det er DER det faktiske problemet er. Ikke i puppene.

Trykke ned; Er du rar? En forteller en kvinne at hun er fantastisk uten å la seg utnytte av en grådig plastikindustri og så anklages en for å trykke ned?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er uenig med deg, men hva slags pupper liker dere da? Eller rettere sagt du, for du kan jo strengt tatt bare svare for deg selv :gjeiper: (Bildeeksempler er like greit som beskrivelser)

Jeg akter ikke legge bilde av puppene mine ut på nett. Men mine er store (jeg bruker DD/E-cup), og tyngdekraften gjør jo sitt med så store og tunge pupper. De ser vel omtrent ut som vedlagte bilde. De er større, men det er ca samme "heng". Jeg tenker alltid at så lenge jeg har på BH, så ser de flotte ut forsåvidt (selv om de gjerne kunne vært mindre), men uten BH føler jeg at de ikke er noe fine lenger :sjenert:

Helt alvorlig. Skulle jeg lenke til alle typer pupper jeg liker så hadde jeg ikke fått gjort annet resten av livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Nei, gutter er genetisk programmert til å like pupper. Da bli vi grinete når ødelagte pupper betraktes som fine av kvinnfolk totalt uten peiling på hva menn faktisk liker.

Husk at en god del kvinner som tar silikon, ikke alltid gjør det før menn sin skyld. De fleste driter i hva menn syns og ønsker å være fornøyde med seg selv. :)

LoveMessage: Fy faen, så flotte pupper! Du har iallefall all grunn til å være fornøyd. :)

Selv har jeg lagt silikon til vurdering, men er så usikker med tanke på hvordan de blir når jeg får barn, hvordan de blir når jeg blir gammel osv. Jeg er ikke fornøyd med dem jeg har og kommer nok aldri til å bli det heller, ettersom de ikke ser så fantastisk praktfulle ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psyke; Psykolog. Det er DER det faktiske problemet er. Ikke i puppene.

Trykke ned; Er du rar? En forteller en kvinne at hun er fantastisk uten å la seg utnytte av en grådig plastikindustri og så anklages en for å trykke ned?

Men her kommer du som mann og påstår at det er noe galt psykisk med kvinner som føler seg kjønnløse og uten kvinnelig identitet når de er helt flate eller såvidt har antydning til pupper. Dette er jo ikke noe som kommer av kroppsfiksering i samfunnet. Det kommer av at kvinnelighet fra menneskets begynnelse er blitt forbundet med kvinnelige former. Dette er jo noe som du som mann ikke kan vite hvordan føles. Du kan fortelle kvinner at de er like mye kvinner uansett hvor flate de er, men det forandrer jo ikke saken at mange aldri vil føle det slik. Og de kommer heller ikke til å bli "kurert" for det fordi det er helt naturlig å føle det sånn.

Du antyder også at disse kvinnene ikke greier å tenke selv siden de lar seg "utnytte" av plastikkindustrien som du så fint skrev. Ser du ikke selv hvor nedlatende du er?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk på de kvinnene som får seg brystimplantater pga. kreft. Er det så annerledes enn de som skaffet seg silikon fordi de nesten ikke har pupper? Er det noe galt med disse kvinnene av den grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LoveMessage! Så kjekt du ville poste! Synes det er spennende å se forskjellige resultater... og når jeg ser så flotte resultater som det der, så gleder jeg meg enda mer!! :)

Dine ble jo superflotte!!!!! Du bør virkelig være stolt over dem ;)

Selv har jeg lyst å ta snittet i armhulen. Da ser ingen arret, men det har jo sine fordeler og ulemper det også, som alt annet. Min mor har forstørret sine, med saltvannsprotese og hun tok snitt i armbulen, og arret må man skikkelig leite etter for å se. Men de fleste seriøse legene idag er så flinke til å sy at arrene nermest er umulig å se uansett hvor du velger å ha snittet.

Hvorfor valgte du snitt ved areola? :)

Fornøyd med str også? vet endel angrer etterpå på at de ikke la inn mer, synes dog dine var kjempefine. Tor jeg vil ha 300-350 i hver jeg også, men jeg må høre med legen først.

Undertøyshopping ja.... åååååå, det er jo det beste av det!!!! :nigo:

Håper flere vil poste bilde!

Takk for fine ord! Er veldig fornøyd selv også! Jeg valgt vel i grunn å legge inn innleggene via areola fordi det var klinikken sin spesialitet! Og jeg hadde ikke heng (hadde jo veldig lite bryst igjen etter endt amming, nermest flatt). Arrene er kjempefine, og tror også de vil bli omtrent usynlige etterhvert.(Kroppen min heler arr veldig fint, blindtarm arret er nesten usynlig det også) Jeg er veldig fornøyd med størrelsen, hadde ikke ønsket større! De ser riktignok ikke så veldig store ut med klær på, men mitt problem var jo nakenhet..;) og jeg synes ikke alt for store pupper på ei ganske slank jente er alt for fint heller! Men jeg hadde heller ikke ville hatt mindre enn 300 :) Føler jeg landet på den perfekte størrelsen. Føler meg i alle fall fantastisk! Legen din vil nok i samråd med deg finne en fin størrelse som passer DIN kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja tenk på de kvinnene som får seg brystimplantater pga. kreft. Er det så annerledes enn de som skaffet seg silikon fordi de nesten ikke har pupper? Er det noe galt med disse kvinnene av den grunn?

Godt sagt! Jeg liker pupper i mange varianter jeg, små, store, med heng, med strekkmerker. Men jeg følte meg ikke komfortabel med å ikke ha bryster overhode. Puppene mine før graviditeten var ganske greie, selv om de var små. Men ikke mye igjen etter amming. Og jeg har kun gjort det for min egen del, mannen i mitt liv har jeg allerede funnet, og han klaget aldri! Men samtidig var han der for meg og skjønte at dette var ett stort ønske fra min side. Nå føler jeg meg som en kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har tatt silikon i Bergen? Hvis det, hvilken klinikk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd eller har link til blogg hvor noen har prøvd sånn fettransplantasjon i brystene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dine ble små på grunn av trening? Hvor mange kilo er det snakk om fra da du hadde store til nå? Jeg kan skjønne at noe vil forstørre sine. Jeg vil minske mine. Altfor ubehagelig med så store som jeg har nå.

Ja, da jeg hadde (en liten) D cup, veide jeg rundt 65 kg.. er 173 høy ca. Men har gått ned en del kg nå og veier rundt 56-57kg så, og puppene var de som sakte men sikkert forsvant først.. og har også fått mer heng nå enn det de hadde før. Sikker normalt med heng, men likevel for mye synes jeg, og de små puppene passer ikke til kroppen min, det ser bare... rart ut. Som om kroppen min er så stor i forhold(ikke feit, men du skjønner).. Så ja, var treningen som gjorde det ja!

Men det er jo ingenting gale i å ville forminske dem! Har du tenkt tanken på å dra til konsultasjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...