Gå til innhold

Rareste navnet du har hørt?


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

Forresten, hørte et egentlig ganske stilig navn en gang, Glør. Denne mannen drev en slik gammeldags tobakksforretning i Askim en gang i tida. Da jeg sjekka ssb var det 6 stk med Glør til fornavn :jepp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er vel ikke så rart. Men navnene er like fullt rare ;)

Noen går liksom litt for langt når de skal finne unike navn.

Nja. Jeg syns Trillian er kjempekult. Men det er jo muligens fordi jeg har lest Guiden x antall ganger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrk, Maximillian, Simianne, Alvida, Normann, Møyfrid, Salena

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi, Glør, Tåle, Ty, Asgerd. Siste er min mormor. Hun bruker det ikke, annet enn offisielt. Blir ofte misforstått, så hun får f.eks. reklame or potensmidler. :Knegg:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja. Jeg syns Trillian er kjempekult. Men det er jo muligens fordi jeg har lest Guiden x antall ganger.

Enig!

Synes for så vet at sønnen til det paradiseparet (emil og thea) har et rart navn- nemlig Nemo!

Nemo er en fisk- ikke et menneske.. Kan ikke helt se for meg en 35 år gammel mann hete Nemo :ler:

Hva med Captain Nemo fra Twenty thousand leagues under the sea? :O

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen går liksom litt for langt når de skal finne unike navn.

Selv synes jeg faktisk ingen av de navnene som er nevnt til nå i tråden bærer preg av at de som har oppfunnet dem har "gått for langt". Synes her var mange fine navn, noen litt rare, men ingen stygge (bortsett fra måten navnet Adrian Emil ble stavet på, den likte jeg ikke) eller åpenbare "du-kommer-til-å-bli-mobba"-navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Selv synes jeg faktisk ingen av de navnene som er nevnt til nå i tråden bærer preg av at de som har oppfunnet dem har "gått for langt". Synes her var mange fine navn, noen litt rare, men ingen stygge (bortsett fra måten navnet Adrian Emil ble stavet på, den likte jeg ikke) eller åpenbare "du-kommer-til-å-bli-mobba"-navn.

Det er fordi tråden handler om rare navn. Ikke finne-på-navn som har gått for langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er gjerne ikke så rart at man finner navn som omtrent ikke eksisterer for rare. Alle de uthevede er 3,2,1,0 av ifølge SSB.

kanskje nettopp derfor ingen velger dem da :ler:

(fordi de bare er rare :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magne Bjørn (hadde han i det minste hatt navnet Bjørn Magne...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet om et søskenpar som heter Gaia Rafaela og Falk Viljar. Det blir liksom litt mye...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Kombinasjoner er festlig! Jeg kan nevne Arne Kjell. Joar Per. Reid Per :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...