Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Fordi de er desperate, og kanskje syntes du var pen? Du får ta det som et kompliment, de har da like stor rett som de litt penere mannfolka å sjekke opp damer? Eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig mange stygge menn som prøver seg. Hva er galt med dem?

Smaken er som baken da, men tror de fleste er enige med meg at de ikke vil ha en mann som er 2 - 3 hoder lavere, lubben, og innpåsliten.

Hva er egentlig greia? Hvorfor prøver de seg? De må da forstå at ei som er ung, trent, og høy, ikke vil ha en halvgammel, lav, småfeit gris? Noen som har opplevd det samme?

Kan det ha noe og gjøre med hvordan du kler deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars TS. Velkommen til moralguiden! skjønner godt hva du mener, ekle stygge, feite prøver seg på meg som er så pen!! gjett om de får gullmusa mi, oh nei!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Tror du bør ta deg en reise eller to, og oppleve noe annerledes enn det som skjer i "byen" du bor i.

Er dessverre mye av det der ja. Derfor gidder jeg ikke. Gjør heller andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De tror de har draget fordi de har draget. Modne menn har alltid dratt yngre kvinner.

Keep telling yourself that.

Ingen, merk deg, ingen unge jenter vil ha gamle menn, med mindre de ser ut som Brad Pitt. Og la oss være ærlige, ingen 40-åringer ser ut som Brad Pitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Kan det ha noe og gjøre med hvordan du kler deg?

Trodde ikke det. Jeg viser jo ikke hud da, og går ikke med de dypeste utringningene, men liker jo litt stramme klær som viser formene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Grønnblomst, bare en liten ting til jeg vil si:

Nyt all den oppmerksomheten du får fra mennesker generelt mens du ennå er ung og vakker. Det kommer en dag da ingen gidder å prøve og sjekke deg opp lenger. Det kommer en dag da du blir helt usynlig for det annet kjønn, og bare de som elsker deg ser deg. :lillesky:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Grønnblomst, bare en liten ting til jeg vil si:

Nyt all den oppmerksomheten du får fra mennesker generelt mens du ennå er ung og vakker. Det kommer en dag da ingen gidder å prøve og sjekke deg opp lenger. Det kommer en dag da du blir helt usynlig for det annet kjønn, og bare de som elsker deg ser deg. :lillesky:

bra sagt. Nå er det bare de korte skjørtene og den alkoholiserte væremåten som gjør at alle mennene prøver seg, etterhvert som hun blir eldre må hu kanskje reise til kenya for og få noen til å smøre inn den flotte solbrune huden hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men faller ikke dette med eldre menn som konsekvent går etter ungjenter i en litt annen kategori enn problemet TS har med at mennene som prøver seg er for stygge?

Ja, da stiller saken seg litt annerledesw. Har ingen problemer med at gutter på min egen alder sjekker meg opp. Tar det som en kompliment og syns bare det er hyggelig. Men dette med at eldre\gamle menn sjekker meg opp, kan jeg ikke si at jeg setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Og Grønnblomst, bare en liten ting til jeg vil si:

Nyt all den oppmerksomheten du får fra mennesker generelt mens du ennå er ung og vakker. Det kommer en dag da ingen gidder å prøve og sjekke deg opp lenger. Det kommer en dag da du blir helt usynlig for det annet kjønn, og bare de som elsker deg ser deg. :lillesky:

Hehe. Ja huff. Du sier noe der. Vil ikke bli gammel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det. Jeg viser jo ikke hud da, og går ikke med de dypeste utringningene, men liker jo litt stramme klær som viser formene mine.

Jeg tror du har litt småbrunstatferd som gjør at disse mennene prøver seg? Du er sikkert en som kan etter og ha blitt påspandert av en fremmed femtiåring fortelle at du har glemt trusa hjemme og allikevel bli overrasket over respons?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, da stiller saken seg litt annerledesw. Har ingen problemer med at gutter på min egen alder sjekker meg opp. Tar det som en kompliment og syns bare det er hyggelig. Men dette med at eldre\gamle menn sjekker meg opp, kan jeg ikke si at jeg setter pris på.

Altså, jeg har ikke noe i mot at gutter på min egen alder som er mindre pene sjekker meg opp. Må si at jeg syns det er ubehagelig å kalle noen for "stygg". For det er ingen som er stygge, folk har bare forskjellig smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Hvordan skal menn vite hva du definerer som stygt?

Men det viktigste er: Hvorfor tar du ikke selv kontakt med kjekkasene som du selv tror du har krav på? Eller mener du at de skal komme til deg?

Jeg er ikke interessert i noen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep telling yourself that.

Ingen, merk deg, ingen unge jenter vil ha gamle menn, med mindre de ser ut som Brad Pitt. Og la oss være ærlige, ingen 40-åringer ser ut som Brad Pitt.

Brad Pitt er 48 ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Gud av meg.. De fleste damer som har oppholdt seg litt på byen, har opplevd at menn prøver seg. Jeg har blitt lagt an på av kjekkaser, ikke fullt så kjekkaser, høye, lave, tynne, kraftige, unge, gamle, pågående, sjenerte og det meste annet som finnes under sola. Sånn er det. Det jeg derimot ikke kan fatte og begripe, er hvorfor det er noe å bli grinete for? Om ikke vedkommende er ufin i oppførsel eller nekter å ta et avslag, så ser jeg ikke problemet. Og det er særdeles lite sjarmerende å være så opptatt av sin egen fortreffelighet at man blir forbanna og mener at andre mennesker har for høy selvtillit, fordi de våger å prøve seg. Realitetssjekk, please? Liker du ikke oppmerksomheten, avvis på en bestemt og hyggelig måte, og move on. Om noe virker du litt usikker, som tar så på vei for at menn som ikke er attraktive i dine øyne, prøver seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grønnblomst

Jeg tror du har litt småbrunstatferd som gjør at disse mennene prøver seg? Du er sikkert en som kan etter og ha blitt påspandert av en fremmed femtiåring fortelle at du har glemt trusa hjemme og allikevel bli overrasket over respons?

Eh. Nei. Hadde aldri latt en fremmed femtiåring spandere noe på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Gud av meg.. De fleste damer som har oppholdt seg litt på byen, har opplevd at menn prøver seg. Jeg har blitt lagt an på av kjekkaser, ikke fullt så kjekkaser, høye, lave, tynne, kraftige, unge, gamle, pågående, sjenerte og det meste annet som finnes under sola. Sånn er det. Det jeg derimot ikke kan fatte og begripe, er hvorfor det er noe å bli grinete for? Om ikke vedkommende er ufin i oppførsel eller nekter å ta et avslag, så ser jeg ikke problemet. Og det er særdeles lite sjarmerende å være så opptatt av sin egen fortreffelighet at man blir forbanna og mener at andre mennesker har for høy selvtillit, fordi de våger å prøve seg. Realitetssjekk, please? Liker du ikke oppmerksomheten, avvis på en bestemt og hyggelig måte, og move on. Om noe virker du litt usikker, som tar så på vei for at menn som ikke er attraktive i dine øyne, prøver seg.

Det er kanskje ikke noe stort problem, men jeg skjønner bare ikke greia. Jeg forstår bare ikke hvorfor de i det hele tatt gidder å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert i noen nå.

Men noen er interessert i deg. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Nei. Hadde aldri latt en fremmed femtiåring spandere noe på meg.

DET nekter jeg å tro. Da er du fantastisk unik, frøken. Det er greit nok at du ikke ville latt en fremmed uhøflig og pågående 50åring spandere på deg.

Eller, er du en av disse som går rundt og tror at alle synes du er så flott at de rett og slett må rive buksene av deg innen neste time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...