Gå til innhold

Hvorfor er det så mange stygge menn som prøver seg?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Gjest Grønnblomst

Kanskje de ikke ser på seg selv som stygge? Den som intet våger inter vinner. Så lenge de gir seg når du sier i fra, er det vel greit?

Ja. Kan nok være noe i det. Er bare litt lei av det nå. Ja, jeg får bare si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er faktisk ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut selv. Kanskje noe galt med væremåten min som gjør at de tror jeg er oppnåelig da?

Alle på denne planeten bør være glade for at menn prøver seg på damer.

Vet du hvorfor menn prøver seg på damer, og har du noensinne tenkt over det? Svaret er at det fungerer.

NB!

Innerst inne tror jeg at du liker oppmerksomheten ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok temmelig stygg selv. Få stygge menn som gidder å prøve seg på "uoppnåelige" damer. Er man pen er man sjarmerende, er man stygg er man en creep. Prøver man seg er man innpåsliten, prøver man seg ikke er man tafatt. Det blir aldri riktig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Ikke hets TS. Dette er en reell problemstilling, det er mange stygginger som prøver seg.

Men hva er egentlig problemet med at noen man ikke finner attraktive prøver seg, så lenge de ikke går frem på en utrolig ufin måte (som jo ikke har med utseende å gjøre uansett)? Er det ikke egentlig et kompliment?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg forstår hva du sier, blir jeg utrolig provosert av måten du ordlegger deg på. Du må bare regne med å få pes og bli slaktet når du betegner folk så nedsettende.

Men kred til deg for at du poster med nicket ditt skal du ha.

Hva med å svare på problemstillingen, eller bare drit i å svare??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Alle på denne planeten bør være glade for at menn prøver seg på damer.

Vet du hvorfor menn prøver seg på damer, og har du noensinne tenkt over det? Svaret er at det fungerer.

NB!

Innerst inne tror jeg at du liker oppmerksomheten ;)

Nei. Jeg gjør faktisk ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg kunne kanskje ha ordlagt meg litt finere, men trengte en utblåsning.

Huff ja. Du må ha det forferdelig :ironi: . Kjenner jeg blir irritert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

Så utrolig mange stygge menn som prøver seg. Hva er galt med dem?

Smaken er som baken da, men tror de fleste er enige med meg at de ikke vil ha en mann som er 2 - 3 hoder lavere, lubben, og innpåsliten.

Hva er egentlig greia? Hvorfor prøver de seg? De må da forstå at ei som er ung, trent, og høy, ikke vil ha en halvgammel, lav, småfeit gris? Noen som har opplevd det samme?

Kanskje du er en av disse? :popcorn:

"Skjer med at stygge jenter tror de er noe på byen? "

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1408652&st=0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet. Er selv ok+, og bare gamle griser, eller de yngre med syndromer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kan nok være noe i det. Er bare litt lei av det nå. Ja, jeg får bare si ifra.

Si for all del fra på en ordentlig måte. Ingen vits i å såre mennesker, selv om du ikke tenner på dem og synes de er stygge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo hva de vil ha og ikke vil ha. Ja, jeg er kravstor. Men akkurat nå, vil jeg ikke ha noen, og da er det veldig irriterende å bli sjekka opp. Særlig hvis det er noe jeg selv definerer som stygt.

Hvordan skal menn vite hva du definerer som stygt?

Men det viktigste er: Hvorfor tar du ikke selv kontakt med kjekkasene som du selv tror du har krav på? Eller mener du at de skal komme til deg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Hvorfor gidder dere å bli provosert av dette? Er det DEN dagen i måneden? :sinna:

Du får bare avvise dem på en tydeligere måte, da vet du Ts :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å skremme dem vekk med å si at jeg har AIDS eller at jeg har diare.

Du får sikkert ei hærlig rykte på deg :) Ikke bli overasket om danseparketten tømmes rundt deg når du er ute på byen neste gang :)

Men du slipper i alle fall stygge innpåslitne menn. Men også de snille, fine sexy menn også.. everything has a price :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det et langt større problem at folk selv i disse dager stempler andres utseende som 'stygge' og 'under et visst nivå', enn om folk med et visst utseende velger å sjekke ein opp.

Å gjøre et problem av at 'sånne folk' prøver seg på 'den andre typen folk' er intet annet enn provoserende og direkte slemt. Enten så godtar man å sjekkes opp av folk eller så får man jaggu meg bli irritert over at andre sjekker en opp overhodet. Klart en skal velge den man selv liker best og synes er mest tiltrekkende, men noe er fryktelig galt når en type person i utseende må 'vite bedre' enn å prøve seg på ei anna type person.

Det TS nevner ser ikke jeg på som et problem, med mindre man går inn for å plages av andres utseende. Det er ein heilt vanlig 'oppsjekking' som ho kan blankt avvise på sekundet om ho ønsker.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Si for all del fra på en ordentlig måte. Ingen vits i å såre mennesker, selv om du ikke tenner på dem og synes de er stygge.

Jeg hadde aldri sagt det jeg sa her inne der ute. Det hadde jeg blitt flau over. Mye man tenker, som man ikke sier :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å svare på problemstillingen, eller bare drit i å svare??

Problemstillingen er at om en mann forteller en kvinne at hun er det vakreste han har sett, så fortjener han et kne i ballene og evig pinsel i helvete.

Hvorfor?

Fordi han ikke ser bra nok ut for henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt TS, respekt for andre mennesker. Det er det du trenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Kanskje du er en av disse? :popcorn:

"Skjer med at stygge jenter tror de er noe på byen? "

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1408652&st=0

Nei. Jeg ser ok ut, men jeg går ikke ut og tror jeg virkelig er noe. Er ikke den som går ut på byen for å gå ut heller, da jeg ikke liker å omgås fulle folk.

De som har prøvd seg, er folk jeg har møtt ute på dagtid, når jeg har hatt andre planer for dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...