Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Deilig å slippe den verste kvalmen da! Hurra for ingefær :)

Hurra for seks uker! :danse: Halvveis til tolv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig å slippe den verste kvalmen da! Hurra for ingefær :)

Hurra for seks uker! :danse: Halvveis til tolv :jepp:

Jaaa :rodmer:

Bare litt små-uggen de siste dagene. Sørger for å få i meg noe friskt før jeg blir for dårlig.

Ingefær, as!! Dét er saker! Lagde DEN deilige grønnsakssuppa isted, med masse ingefær. MMM!!!

6 uker til.. Uff, det er jo så langt unna.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det går fort! Det skjer jo så mye annet i livet i mens kroppen styrer med produksjonen :) Det kjenner jeg er største fordelen med det, det går av seg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, symtomene dine er som å lese mine egne jooo :sjenert: !

Spennende å se hva min dag bringer, håper at jeg kan få lov til å komme over i graviditesdagbøkene jeg også...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!, det skjer igrunn ganske mye - spesielt i helgene. Imorgen er det f.eks bryllup med gjengen til samboeren min. Blir bra å si:

"Nei, jeg kan ikke drikke øl eller vin, fordi legen har sagt at jeg skal holde meg unna gjæra produkter.."

Det funka for 3 uker siden, kan hende det funker nå også. Jeg er iallfall en flink skuespiller, ble jeg fortalt :fnise:

Men brudeparet vet sannheten, da.. :) Min kjære er forlover til brudgommen, så er nærme nok ;)

Lizzie: Satser på symptomene dine! :strix: Hadde vært koselig å fått flere over i graviditetsbøkene, ja! Synd det tar tid for enkelte :( Det er trist å tenke på...

Ønsker dere alle en herlig helg! Her er det full rulle frem til søndag kveld, må bare sørge for å ha kjeks i veska ;)

Superstor klem til dere!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper uggenheten har gitt seg, og du får en flott helg :nigo::klemmer:

God helg, og kos deg :D!

Takk jenter, jeg har hatt en kjempefin og utrolig slitsom helg. Er glad jeg har fri på dagen på mandager.. Så nå slapper jeg av med sen frokost og TV.

7 uker idag, gitt! Siste uka har gått utrolig fort. Jeg begynner å forstå at det er en liten mini-nutt inni meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini-nutt :rodmer:

Håper du får en fin uke :klemmer:

naaaw, mini-nutt!

Tjihi.. Mini-nutt, ja. :hjerte:

Orker ikke å være inne på forumene så mye om dagen. Jobber så mye foran mac´en, at jeg blir lei. Men er jo sikkert sunt med litt fri fra maskinen :)

Det kiler masse i magen idag. Jeg føler lissom at 8 uker på vei er en milepæl. Jeg er 8 uker på mandag eller tirsdag. Fredag 22. skal jeg til legen. Det blir utrolig spennende!

Symptomene er på plass - LITT mer uggen enn før, men jeg klarer meg fint. Spiser jevnt og trutt, og magen min er stor som en ballong.. :snurt: Er voldsomt mye trøtt, har bare lyst på frisk, smakfull frukt og puppene begynner virkelig å få størrelse nå.

Mine lave, trange olabukser kan jeg bare GLEMME å ta på meg. Uff.. Fikk såå vondt i magen!

Så, igår kjøpte jeg meg faktisk mamma-bukse! Det var en herlighet å ta på seg! Begynner å få en tydelig bulk nederst på magen. Sambo klarer ikke la være å stryke over magen. :)

Imorgen skal jeg spille i kirkebryllup, og søndag skal jeg på langtur. Ellers så skal jeg bare slappe av. Blir deilig. Blir helt fantastisk med fri snart!!!

Ønsker dere en vanvittig deilig helg, jenter!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes kjent ut ja! Jeg slet skikkelig med bukser med høyt liv en stund, det var såååå ubehagelig! Så de har jeg holdt meg unna :)

Ha fin fri og helg, Nuttapia! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes kjent ut ja! Jeg slet skikkelig med bukser med høyt liv en stund, det var såååå ubehagelig! Så de har jeg holdt meg unna :)

Ha fin fri og helg, Nuttapia! :klemmer:

Tusen takk!! Og i like så, søte du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så dagen flyr! 8 uker snart jo :rodmer:

Frukt er ikke det verste å ha lyst på det da ;)

Koselig med en liten kul på magen da, og enda koseligere at samboeren din stryker over den :jepp:

Håper helgen din blir super :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min var super, Mala!

Magen vokser! Den kulen som bare har kjentes, begynner og synes!! Herlighet!!

8 uker idag!! Tiden går faktisk fortere og fortere. Om 2 uker vet de fleste om hemmeligheten! :)

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Må bare føye til at min søster også fikk mage veldig tidlig med sin første, så ser ut som vi er like på det punktet :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med spire i magen :hjerte:

Tusen takk, Lillah!

Og samme til deg; gratulerer med de første 14 ukene! Så deilig det må være å bli ferdig med 12 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se at magen vokser da :rodmer:

Ja, det er veldig rart. Så tidlig!! :klo: Er ikke bare oppblåst lenger, lissom! Kulen kommer underifra :fnise:

Har vært mindre uggen de siste dagene, er bare innmari trøtt nå, midt på dagen. Kanskje jeg faktisk slapp kvalmen..?!? Dét er jo helt utrolig hvis det er tilfelle!! Men selvfølgelig.. Det er noen uker igjen, og jeg spiser endel. Har lagt på meg 5 kg på 5 uker.. Oioi.. Håper finværet holder seg nå, slik at jeg kan være mer ute! At ALLE kan være masse ute, og få d- og c-vitaminer i kroppen!

Kjære sommer, kom til oss!!

Imorgen er SISTE dag på kontoret!! Det blir SÅÅÅ deilig å slippe å sitte på ræva hele dagen. Jeg begynner å få en låsning på høyre side, fra rumpa og opp - nesten opp i korsryggen.

Det blir verre for hver dag, men skal til første legesjekk på fredag, så kan ta det opp da. Håper ikke bekkenet blir kranglete allerede!! :kjefte:

Mmmmm!! Kaviar og smør på ferske rundstykker FTW!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...