Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

Kos deg resten av helgen, jeg kan godt ta et glass hvitvin for deg jeg altså ;)

:klemmer:

Hohooo! Håper du gjorde det, Mala! Men jeg koser meg uansett med Aass Uten, da.. Iallfall så godt jeg kan!! :fnise: Er jo deilig å være småbrisen på varme sommerkvelder.. ;) MEN; snus og alko = long gone!

Vi snakker om å flytte nå. Det er endel ting her som ikke er bra for oss.. Så da er det på tide å ringe utleiemegler, også ser vi hva vi kan få gjort før vi selger igjen... Det er i grunnen bare spennende. Har pusset opp endel her, så vi sitter uansett i pluss når vi selger. Bare håper vi finner noe som er bedre for oss :)

Deilig søndag! Ut å møte folk etterpå, det blir fint! Håper alle der ute har det bra og nyter tilværelsen! JEg har fått større pupper, så nå er jeg veldig fornøyd!! :fnise:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 5 uker! :hoppendeglad:

Hvordan er formen?

Og hvordan er ting sånn ellers, på kjærestefronten?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mala! Er ikke så lenge, men, hopper litt alikevel! :hjerte:

Formen er ok. Er mer og mer trøtt, og mer og mer sulten.. :gjeiper: Veldig mye murringer i lillemagen idag, og foreløpig ingen tegn til kvalme. Jeg føler likevel at det er rett rundt hjørnet..!! :spy:

Må investere i et sea-band som jeg så at du skrev om for en stund tilbake. Håper den hjelper i tilfelle. :)

På kjærestefronten går det veldig bra. Vi har bestemt oss for å selge huset, og da vet jeg at ting blir enda bedre. Er ikke akkurat en handyman jeg har fått meg.. Så må finne en bolig hvor det ikke er allverdens med oppussings-nød.. ;) Men det blir fint for meg også, hvis spiren sitter. Jeg vil ikke gjøre annet fremover enn å gjøre huset klart for salg. Vil gjerne flytte inn i noe som er bo-klart.

Vi har det uansett veldig fint, han og jeg. Det er bare all møkka rundt her som har gjort oss til uvenner innimellom. Ikke ålreit. Nå fikser vi på den saken, og jeg er 10000000% sikker på at vi kan fortsette å være det kjæresteparet/bestekompisene som vi EGENTLIG er :)

Gleder meg til fortsettelsen! Og han ser veldig frem til å få barn. Mer enn det jeg trodde han kom til å gjøre nå i starten. Det er jeg utrolig takknemlig for! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legetime imorgen!!

Jeg gleder meg masse! Fastlegen min er vel kanskje noen av de søteste jeg vet om! :fnise:

Sitter og har en alldeles rolig kveld. Skal vel forsøke å levere næringsoppgava, men det lar visst vente på seg et par dager til ;)

Mannen spiller Fifa og jeg leser meg opp på teoriprøven.. Koselig :fnise:

Ha en god kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mala! Er ikke så lenge, men, hopper litt alikevel! :hjerte:

Formen er ok. Er mer og mer trøtt, og mer og mer sulten.. :gjeiper: Veldig mye murringer i lillemagen idag, og foreløpig ingen tegn til kvalme. Jeg føler likevel at det er rett rundt hjørnet..!! :spy:

Må investere i et sea-band som jeg så at du skrev om for en stund tilbake. Håper den hjelper i tilfelle. :)

På kjærestefronten går det veldig bra. Vi har bestemt oss for å selge huset, og da vet jeg at ting blir enda bedre. Er ikke akkurat en handyman jeg har fått meg.. Så må finne en bolig hvor det ikke er allverdens med oppussings-nød.. ;) Men det blir fint for meg også, hvis spiren sitter. Jeg vil ikke gjøre annet fremover enn å gjøre huset klart for salg. Vil gjerne flytte inn i noe som er bo-klart.

Vi har det uansett veldig fint, han og jeg. Det er bare all møkka rundt her som har gjort oss til uvenner innimellom. Ikke ålreit. Nå fikser vi på den saken, og jeg er 10000000% sikker på at vi kan fortsette å være det kjæresteparet/bestekompisene som vi EGENTLIG er :)

Gleder meg til fortsettelsen! Og han ser veldig frem til å få barn. Mer enn det jeg trodde han kom til å gjøre nå i starten. Det er jeg utrolig takknemlig for! :jepp:

Sea-band må du absolutt prøve ut :jepp:

Så godt å høre at det går bra med dere!

Håper det bare fortsetter i riktig retning, nemlig oppover ;)

Er nok best å kjøpe et hus som det ikke er behov for noe oppussing da ja, blir det flytting i nærmeste fremtid da eller?

Lykke til med legetime i morgen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ting føles veldig bra nå!

Blir vel flytting så snart vi er ferdig med å gjøre ferdig huset til den tilstand vi vil selge i.

Tipper vi flytter til høsten. Grøss og gru.. Nok en flytting. Har bare bodd her i 1 år, nemlig.. Jaja.. Håper vi finner noe ordentlig ålreit, slik at vi kan bli boende lenge!

Tusen takk for lykkeønskinger, Mala! Gleder meg til timen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese at alt er bare bra, med både form å kjærestefronten :)

Lykke til hos legen idag :nigo::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese at alt er bare bra, med både form å kjærestefronten :)

Lykke til hos legen idag :nigo::klemmer:

Takk!

Fikk bare en gravid-bok, også en ny dato :) Neste tur til legen er 22.juni. Går fort dit.. Tar nok en tidlig ultralyd også den samme uka (uke 8).

Åh, jeg gleder meg SÅNN til ferie!!! Er så utrolig trøtt HELE tiden!!!

Har dere noen kule planer i ferien da, jenter? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie? Oppussing! :fnise:

Neida, vi skal to uker til Irland i august. Dersom formen min holder i alle fall. Jeg prøvde å foreslå at det bare skulle bli en helg, men da ble gubben så skuffa :)

Jeg håper dere finner noe fint nytt noe, Nuttapia! Er lite som er kjipere enn å bo i 'feil' hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid drømt om å reise til Irland. Får vel vente en stund til ;)

Ja, da sitter vi jo i samme oppussingsbåt da, Rhiannon! Blir godt å bli ferdig!

Megleren kommer allerede til torsdag neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg SÅNN til ferie!!! Er så utrolig trøtt HELE tiden!!!

Har dere noen kule planer i ferien da, jenter? :skravle:

Hva er planen i ferien? Være hjemme å pusse opp ferdigt eller? :)

Vi skal til Bulgaria. Aldri vært der før, men flerne skryter av plassen. Å i og med at vi har en del ting vi ska gjøre hjemme i sommer, å det går mye penger der. Fant vi ut at vi kunne reise 2 uker til syden, så lenge det er billigt :fnise: Alt for å komme til strand, sol og varme :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid drømt om å reise til Irland. Får vel vente en stund til ;)

Ja, da sitter vi jo i samme oppussingsbåt da, Rhiannon! Blir godt å bli ferdig!

Megleren kommer allerede til torsdag neste uke :)

Så spennende med meglerbesøk!

Vi har heldigvis et godt hus i god stand, er bare estetiske ting som må fikses. Gubben er ikke veldig handy, men han lærer, og innsatsviljen er det ingenting å si på :) Men det er mye jevnlig vedlikehold med hus da, og det har vi ikke vendt oss til ennå.

Ha flott helg, Nuttapia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er planen i ferien? Være hjemme å pusse opp ferdigt eller? :)

Vi skal til Bulgaria. Aldri vært der før, men flerne skryter av plassen. Å i og med at vi har en del ting vi ska gjøre hjemme i sommer, å det går mye penger der. Fant vi ut at vi kunne reise 2 uker til syden, så lenge det er billigt :fnise: Alt for å komme til strand, sol og varme :jepp:

Ja, det blir vel å pusse opp ferdig det vi har begynt på, også å gi det som ser dårlig ut - et ansiktsløft!

Gangen er grønn, men skal male den hvit etc. Så ser det bedre ut med en gang :)

SÅ deilig med Bulgaria! Ja, mange sier det er en herlig plass! Har veldig lyst til å besøke Sofia :)

Så spennende med meglerbesøk!

Vi har heldigvis et godt hus i god stand, er bare estetiske ting som må fikses. Gubben er ikke veldig handy, men han lærer, og innsatsviljen er det ingenting å si på :) Men det er mye jevnlig vedlikehold med hus da, og det har vi ikke vendt oss til ennå.

Ha flott helg, Nuttapia!

Kan´ke du sende avgårde litt sånn innstasvilje fra mannen din til mannen min?? :fnise:

Jeg synes det er kjempekos med et hus man kan stulle og stelle med, men det funker jo ikke når den ene parten rett og slett ikke er noe særlig interessert. Men han har jo skjønt at hvis han skal bo med meg, så MÅ jeg ha en liten hage. Jeg orker ikke lenger å bo i blokk, det har jeg gjort nok! (det rimte ;) )

Jeg inntar snart rettetanga, sminken og finstasen og skal rocke til Susanne Sundfør og andre artister på WCH-festivalen i helgen! Blir herlig! Og det blir mye :kaffekopp: ....

God helg til dere, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir vel å pusse opp ferdig det vi har begynt på, også å gi det som ser dårlig ut - et ansiktsløft!

Gangen er grønn, men skal male den hvit etc. Så ser det bedre ut med en gang :)

SÅ deilig med Bulgaria! Ja, mange sier det er en herlig plass! Har veldig lyst til å besøke Sofia :)

Kan´ke du sende avgårde litt sånn innstasvilje fra mannen din til mannen min?? :fnise:

Jeg synes det er kjempekos med et hus man kan stulle og stelle med, men det funker jo ikke når den ene parten rett og slett ikke er noe særlig interessert. Men han har jo skjønt at hvis han skal bo med meg, så MÅ jeg ha en liten hage. Jeg orker ikke lenger å bo i blokk, det har jeg gjort nok! (det rimte ;) )

Jeg inntar snart rettetanga, sminken og finstasen og skal rocke til Susanne Sundfør og andre artister på WCH-festivalen i helgen! Blir herlig! Og det blir mye :kaffekopp: ....

God helg til dere, jenter!

Bare vent til redebyggertendensene slår inn, det er det som er skjedd her :) Kom etter tidlig ultralyd. Så nå er terrassen beiset, deler av den er nybygd, det begynner å bli stell på hagen, og nå hentet han skrape og brekkjern i helga for å begynne å fjerne lister og tapet på stua :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen din er jo helt fantastisk, Rhiannon!! Ja, kanskje min også blir gira etter å se lille hjertet..?

6 uker allerede, ja! Jeg synes det går skiiiiikkkeliiiig sakte, jeg :P

Formen er helt ok. Skal ikke klage. Andre i samme uke ligger jo over toalettskåla, jeg er glad jeg har sluppet det hittil.

Igår hadde jeg bølger med kvalme/luft, men det er helt utrolig hva en kopp med ingefær-te kan gjøre!

Også holder jeg meg unna søtsaker. Jeg har ikke lyst på sjokolade engang.. Har ikke spist det siden uke 3/4, da var jeg helt rabiat!

Også har jeg gått ned i vekt, 1/2 kg.

Har lest at mye vann også kan være kvalmefremkallende, så jeg spiser mye youghurt med kornblanding i.

Tja.. Hva er konklusjonen på dette? Ikke så interessant egentlig. ;)

MEN PUPPENE - de er blir store!! Hoho! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Godt å slippe kvalmen tenker jeg! :)

Når jeg var gravid gikk jeg ned 2 kilo de første 10 ukene før jeg mistet! Du forbrenner mye mer nå vet du, kroppen jobber jo som bare det! :)Og så hjelper det nok på at du ikke har lyst på søtsaker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Foreløpig iallfall ;)

Eneste søtsaker kroppen kan ha lyst på er noe med kullsyre. Farris (eller cola zero). Farris er veldig godt om dagen!

Ellers glemte jeg å si at jeg er helt vanvittig TRØTT!! Jeg jobber to ettermiddager/kvelder i uka, og det er ikke akkurat frydfullt! Haha!! :fnise:

Mistet du 10 uker på vei, VeoVeo? .. :( Uffamei! Håper alle spirer setter seg - OG BLIR - for oss alle! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får sørge for å hvile god før du går på jobb! :)

Ja, eller når jeg var nærmere 12 uker faktisk, i januar! :sjenert: Skulle vel vært noen og 30 uker på vei nå, men er ikke vits i å dvele på det! :) Satser på at det skal gå fint neste gang! :) Kommer uansett til å gå fint med deg, du har jo symptomer (det hadde ikke jeg) og er allerede 6 uker på vei!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...