Gå til innhold

Lå med daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han kan sende sms'er av ren høfflighet. Komplimenter varier veldig fra mann til mann. Jeg er forbasket flink!

Jeg vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så konklusjonen er å være helt vanlig, helt meg selv, på lik linje som jeg har vært tidligere, også på daten og idag?

jeg prøver, tro meg ;)

Og som AB16 skriver, jeg synes også det er litt merkelig om han tar opp kontakten om han helst vil bare ignorere meg...

ts

Det er ikke merkelig at han tar kontakt, for han vil vite mer. Noen behøver litt ekstra tid på enkelte ting, og du må lære deg og slappe av og bare ksoe deg. Yep, konklusjonen er å være vanlig, helt deg selv, på lik linje som du har vært tidligere :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan sende sms'er av ren høfflighet. Komplimenter varier veldig fra mann til mann. Jeg er forbasket flink!

Huff da... Så da får jeg bare finne ut om han fortsetter de neste dagene? For høflighet er vel bare den første dagen eller?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Så da får jeg bare finne ut om han fortsetter de neste dagene? For høflighet er vel bare den første dagen eller?

ts

Pfff... Inviter på en tur og ny sengevals ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke merkelig at han tar kontakt, for han vil vite mer. Noen behøver litt ekstra tid på enkelte ting, og du må lære deg og slappe av og bare ksoe deg. Yep, konklusjonen er å være vanlig, helt deg selv, på lik linje som du har vært tidligere :jepp:

Håper inderlig du har rett. Har fått svar som har "hjulpet" her, så takk skal dere ha. Og jeg tar selvsagt i mot flere, enten de er beroligende eller verre enn verst ;)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff... Inviter på en tur og ny sengevals ;)

foreløpig ser det ut til at det blir et nytt møte.. foreløpig.. Jeg skal jobbe mye mye dennne uken, så jeg har ikke tid før neste uke... Så får man jo se om interressen varer... Jeg er redd jeg ... :lete:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maken til overanalysering :fnise:

Ja, jeg er visstnok ganske så betatt og interresert i denne mannen :rodmer::sjenert:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Ja, jeg er visstnok ganske så betatt og interresert i denne mannen :rodmer::sjenert:

ts

Det er det som ofte blir "problemet" når man har hatt sex på første date. Jenter blir betatt, menn blir litt skremt eller betenkte.

Hadde du klart å holde deg i går så hadde han kanskje vært betatt av deg. For når en jente klarer å stå i mot selv når det er hett osv så får hun en stooooor stjerne i boka.

Jeg har vunnet en del på det at jeg ikke har sex før han er stormforelsket og vil være kjæresten min..

Men ikke alle er like, og det er mange som har blitt kjærester selv om de har hatt sex på første date.. jeg vil bare ikke ta sjansen og klarer å holde meg ;) Da slipper jeg også den overanalyseringen du nå holder på med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Men hvorfor skulle han miste respekten for deg? Han burde vel isåfall miste respekten for seg selv også, han hadde jo også sex? Er det kun du som er forventet å "holde igjen"? Hvis interessen hans forsvinner, så er du bare kvitt et dobbeltmoralsk fehode, ikke noe stort tap med andre ord. Forhåpentligvis er han en oppegående intelligent kar og er oppriktig interessert i å fortsette å lære deg å kjenne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som ofte blir "problemet" når man har hatt sex på første date. Jenter blir betatt, menn blir litt skremt eller betenkte.

Hadde du klart å holde deg i går så hadde han kanskje vært betatt av deg. For når en jente klarer å stå i mot selv når det er hett osv så får hun en stooooor stjerne i boka.

Jeg har vunnet en del på det at jeg ikke har sex før han er stormforelsket og vil være kjæresten min..

Men ikke alle er like, og det er mange som har blitt kjærester selv om de har hatt sex på første date.. jeg vil bare ikke ta sjansen og klarer å holde meg ;) Da slipper jeg også den overanalyseringen du nå holder på med..

Herregud så mye sludder! Overanalysering til de grader...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skulle han miste respekten for deg? Han burde vel isåfall miste respekten for seg selv også, han hadde jo også sex? Er det kun du som er forventet å "holde igjen"? Hvis interessen hans forsvinner, så er du bare kvitt et dobbeltmoralsk fehode, ikke noe stort tap med andre ord. Forhåpentligvis er han en oppegående intelligent kar og er oppriktig interessert i å fortsette å lære deg å kjenne.

Smart dame!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Du har sex med ham, våkner, han drar hjem og du flyr rett på Kvinneguiden for at VI skal fortelle deg hva DERE gjør vidrere nå.

Litt etter det sender han deg melding, og da spør du oss om han mener det han skriver. Du spør mye om menn generelt, egentlig.

Er alle kvinner like? Nei.

Er alle menn like? Nei.

Vet VI om han mener det han skriver? Niks.

Kvinne - snakk med ham?! *himler med øynene*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Men hvorfor skulle han miste respekten for deg? Han burde vel isåfall miste respekten for seg selv også, han hadde jo også sex? Er det kun du som er forventet å "holde igjen"? Hvis interessen hans forsvinner, så er du bare kvitt et dobbeltmoralsk fehode, ikke noe stort tap med andre ord. Forhåpentligvis er han en oppegående intelligent kar og er oppriktig interessert i å fortsette å lære deg å kjenne.

Smart dame!

Pen også. :sjenert:

Flere sånne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Du har sex med ham, våkner, han drar hjem og du flyr rett på Kvinneguiden for at VI skal fortelle deg hva DERE gjør vidrere nå.

Litt etter det sender han deg melding, og da spør du oss om han mener det han skriver. Du spør mye om menn generelt, egentlig.

Er alle kvinner like? Nei.

Er alle menn like? Nei.

Vet VI om han mener det han skriver? Niks.

Kvinne - snakk med ham?! *himler med øynene*

Det er jo akkurat derfor jeg spør på KG. Her er det mange forskjellige kvinner og menn, og jeg er oppriktig interresert i synspunktene deres. I tillegg er det også store forskjeller på hva man mener om man skriver sms, så derfor igjen, jeg ville høre forskjellige synspunkter.

ts

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som ofte blir "problemet" når man har hatt sex på første date. Jenter blir betatt, menn blir litt skremt eller betenkte.

Hadde du klart å holde deg i går så hadde han kanskje vært betatt av deg. For når en jente klarer å stå i mot selv når det er hett osv så får hun en stooooor stjerne i boka.

Jeg har vunnet en del på det at jeg ikke har sex før han er stormforelsket og vil være kjæresten min..

Men ikke alle er like, og det er mange som har blitt kjærester selv om de har hatt sex på første date.. jeg vil bare ikke ta sjansen og klarer å holde meg ;) Da slipper jeg også den overanalyseringen du nå holder på med..

Jeg vil påstå at vi var betatt begge to, i en stund før dette skjedde..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan være han fikk det han ville ha og bare sender sms for å være hyggelig. Det kan også være at han føler det samme som deg - at det var for tidlig - og at han er usikker. Det kan også være at han ikke har endret noen tanker i det hele tatt.

Så vidt jeg forstår er det første gangen dere møtes? Da synes jeg du bør prøve å holde følelsene dine litt i tøylene til dere blir bedre kjent.

Hilsen en annen som alltid blir betatt alt for fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være han fikk det han ville ha og bare sender sms for å være hyggelig. Det kan også være at han føler det samme som deg - at det var for tidlig - og at han er usikker. Det kan også være at han ikke har endret noen tanker i det hele tatt.

Så vidt jeg forstår er det første gangen dere møtes? Da synes jeg du bør prøve å holde følelsene dine litt i tøylene til dere blir bedre kjent.

Hilsen en annen som alltid blir betatt alt for fort ;)

Det er nok uansett en av de tre ja ;)

Ja, jeg prøver å holde meg rolig. Imorgen skal jeg late som før selvsagt, og se hva det fører til. :sjenert:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Jeg vil påstå at vi var betatt begge to, i en stund før dette skjedde..

ts

Ja, men noen menn mister interessen når de får en dame på første date. Sånn er det bare. Han kan være kjempe betatt, men når du lar han få godsakene på første date så mister han interessen og vil lete videre etter den jenta som ikke sprer bena til hver eneste mann.

De tester damene ved å prøve å få dem til å spre bena og hvis de klarer det så er hun ikke noe å samle på. Greit? Nei absolutt ikke, men sånn er det bare enkelte som er. Når de skal finne seg kone vil de ha ei som er vanskelig.Ligg kan dem få når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Herregud så mye sludder! Overanalysering til de grader...

Overanalysering? Fakta kalles det. Og uansett hva jeg kommer med så vil du ha ett behov for å fortelle at det jeg sier er dumt. Tror nok jeg har truffet et punkt eller to hos deg gitt. Get over it, og få deg en hobby ;)

Noen menn har behov for å jage, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...