Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke særlig troverdig. 

Anonymkode: aee24...951

Jeg vet at det høres helt crazy ut, synes det sjæl hahaha - men ja. Da jeg var på vei hjem følte jeg at jeg var nettopp hadde vært med i en film. Syk type.

Anonymkode: 4d8ca...e2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.1.2018 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Beste ons, men verste personen viste det seg. Han var 22, jeg var 17. 

Møttes på en fest med felles bekjente, kjemien var god. Sex inne på rommet til vertinnen utover kvelden. Han var digg og sexen var lidenskapelig og røff om hverandre. 3 orgasmer den kvelden. 

To uker senere sitter heg i engelsk timen på skolen. Vet at vi får ny lærer. Inn kommer Mr. Kjekkas og er min nye engelsklærer. Jeg sitter i sjokk og under presentasjonsrunde sier jeg nesten ingenting. Han sendte mld og var i full panikk. Fortsatte i et par uker, så gikk han til rektor med historien om «kort forhold til eleven før ansettelse» og ble byttet ut med annen lærer. Så fortsatte forholdet vårt i skjul lenge etterpå og vi ble kjærester, og nå samboere. 

Anonymkode: 976f8...25d

åå det var jo litt romantisk :hjerte::hjerte:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ons i går natt. Var blitt dumpet og ble med ut på byen med noen venninner som ikke tok nei for et nei. De prøvde å spleise meg med en fyr (kompis av hun ene) ikke min type i det hele tatt, men med nok alkohol så ble han plutselig det 

Jeg ble veldig full utover kvelden. Ble med han hjem, men da vi endelig kom, så ble jeg bare trøtt og ikke like gira som jeg var. Ølbrillene var borte 

Han var klar som et egg (reiv av seg klærne i en fart) og dro meg med inn på soverommet. Jeg begynte å føle meg kvalm og sa ifra "neida det går greit. Bare legg deg på ryggen"  etter han hadde pumpet på som en kanin, så heiv han meg rundt og da spydde jeg over alt! Han hentet håndkle og heiv dyna på gulvet. "Sånn, hvor var vi?" Jeg sa at jeg ikke orket å fortsette  ( jeg var jævlig kvalm) og endte med at jeg sovnet i senga. 

Våknet opp i 9 tiden med den fyllesyken. Var helt grusomt. Han sov som en stein. Fikk pakket sammen og fikk en venninne til å hente meg som jeg visste bodde i nærheten.

 

Anonymkode: d609e...5d1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på VGS og tok med en mann som var noe eldre enn meg hjem en natt. Var virkelig i stemning for litt action, og det var virkelig han også. Så forventningene var høye, for gjett om kroppen ga klar-signal! Men til min store skuffelse ble det ikke slik jeg håpet på. Utrolig kjedelig sex, han låg egentlig bare oppå meg å rykka til et par ganger og  han stønnet som skrevet om over på denne «A-A-A» måten🙈. Så jeg låg vell egt bare der å ventet på at han skulle gjøre seg ferdig. Ba han om å ikke komme inni meg, så da fant han ut i sitt egne lille hode at det ville være en god ide å komme på sengelakenet..... var rask med å kaste han ut dagen etterpå.. 

Anonymkode: 49662...0d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Kan jeg slenge inn et spørsmål her? Ikke meningen å være offtopic, men jeg har aldri hatt et ONS. Leser her at det er vanlig med oralsex, men vasker dere dere før dere har det? Tenker at det ikke lukter så godt etter en hel kveld med festing og dansing på byen. 

Anonymkode: 17bba...563

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med ei jente jeg møtte på byen hjem. Vi hadde danset og flørtet hele kvelden. Hadde mye ons på denne tiden og egentlig aldri hatt noen dårlige erfaringer da jeg generelt drakk lite fordi jeg drev aktivt med idrett. Vi kysset, og endte opp med at jeg slikket henne til orgasme. Da vi etter hvert skulle ha samleie, merket jeg ingen friksjon what so ever. Hadde hatt sex med mange jenter og aldri opplevd noe lignende. Prøvde fortvilt å få orgasme, men gav til slutt opp å klagde på at jeg hadde migrene å burde komme meg hjem. Ble en ganske flau affære, så ringte taxien og dro hjem å avsluttet i sengen min.:P

Anonymkode: 85e40...8a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 26.3.2018 den 1.00, AnonymBruker skrev:

Ble med ei jente jeg møtte på byen hjem. Vi hadde danset og flørtet hele kvelden. Hadde mye ons på denne tiden og egentlig aldri hatt noen dårlige erfaringer da jeg generelt drakk lite fordi jeg drev aktivt med idrett. Vi kysset, og endte opp med at jeg slikket henne til orgasme. Da vi etter hvert skulle ha samleie, merket jeg ingen friksjon what so ever. Hadde hatt sex med mange jenter og aldri opplevd noe lignende. Prøvde fortvilt å få orgasme, men gav til slutt opp å klagde på at jeg hadde migrene å burde komme meg hjem. Ble en ganske flau affære, så ringte taxien og dro hjem å avsluttet i sengen min.:P

Anonymkode: 85e40...8a4

Uff stakkar dame. Har hun født barn? Kjente hun noe selv da? 

Anonymkode: 72fdf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎09‎.‎2016 den 9.42, Sphere skrev:

Vi møttes på et utested. Hun sjekket meg opp, faktisk. Mye flørting og mange drinker. Hun var virkelig vakker, morsom og frekk. Vi danset tett og lenge. Det endte med en het taxitur hjem til henne. Da vi kom fram og jeg skulle betale, fant jeg ikke lommeboka. Jeg stresset en del med dette, og fikk til slutt sperret kortet mitt, samtidig som hun betalte for oss. Jeg var ganske flau allerede, men det virket som om hun tok det bra. Vi kom innenfor og det ble raskt hett. Vi klina mye og lenge, før hun dro meg med til soverommet. Der rev hun av seg klærne med min hjelp, og jeg gikk ned på henne. Hun var helt i fyr og flamme og kom raskt. Etter litt "etter orgasme-kos" var hun veldig ivrig på å få av meg klærne. Hun spurte meg om jeg hadde kondom, men de lå jo i den tapte lommeboka, så hun strakk seg til nattbordsskuffen og med øvede fingre fikk hun satt den på, alt mens vi klina og herjet. Men det kjentes ikke helt rett. Vi tittet ned og så kondomet lå som et løst skinn på meg. Det viste seg at de eneste kondomene hun hadde var XL-kondomer, og for å si det pent, så passet de ikke meg særlig bra. Dette tente meg veldig, men dessverre var ikke det gjensidig. Hun mistet all lyst, selv om jeg forklarte at det er andre måter å ha sex på. Så da var det bare å ringe en kompis for å bli hentet.

fant du lommeboken igjen?

Anonymkode: 67ac2...ae3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2018 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Kan jeg slenge inn et spørsmål her? Ikke meningen å være offtopic, men jeg har aldri hatt et ONS. Leser her at det er vanlig med oralsex, men vasker dere dere før dere har det? Tenker at det ikke lukter så godt etter en hel kveld med festing og dansing på byen. 

Anonymkode: 17bba...563

Jeg går alltid ned første gang jeg har sex med noen, ons eller ikke. Aldri opplevd at det har luktet/smakt noe særlig ugreit. Mulig damene jeg har vært med har løpt på do og vasket seg litt uten at jeg har fått det med meg, men tror ikke alle har det altså. Jeg gjør det selv hvis jeg har muligheten, liker å føle meg ren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyf får frysninger hvergang jeg tenker på min ... Var på ferie og likte en gutt på et uteested. Han var veldig kjekk . så ganske trent ut da han hadde en stor genser på se merket man ikke noe fett liksom . Ikke at jeg er imot de som er store men ble faen meg lurt . Når vi kom til hotellet tok han av seg genseren.  Den store hengetr magen kom fra men brydde meg ikke så særlig . I det han tar av seg skoen så metker jeg hele rommet begynte å stinke som f. ikke nok med det han luktet svette over hele han . Tenkte vi har vært i byen så det er vanlig å lukte litt . Så tar han av seg buksa og nåt jeg drar i penisen ser jeg den. Største kukkosten. tenk deg , svette,kukkost og tåfis. jeg klarte nesten ikke å puste men var redd å avslutte . Tenkte hvis han blit sint så kan han likdom slå meg eller noe . Så jeg holdte kjeft. Penisen var så liten at jeg merket ingenting . heldigvis kom han etter 2 min liksom men han valgte å klemme meg litt til . Jeg har aldri opplevd så mye lukt på engang . uff

Anonymkode: e36e0...bf0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

fant du lommeboken igjen?

Anonymkode: 67ac2...ae3

Nei, den var borte. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.3.2018 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Kan jeg slenge inn et spørsmål her? Ikke meningen å være offtopic, men jeg har aldri hatt et ONS. Leser her at det er vanlig med oralsex, men vasker dere dere før dere har det? Tenker at det ikke lukter så godt etter en hel kveld med festing og dansing på byen. 

Anonymkode: 17bba...563

Hygiene er en sak. Verre er det med kjønnssykdom. Ser at de fleste har ubeskyttet oralsex...Skjønner ikke folk at det også smitter? Skjønner ikke at de tør. Ikke bare vaginal sex man kan få kjønnssykdom av.

Anonymkode: 271bc...78e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uff, hadde et par pinlige opplevelser spesielt da jeg var 20 og uerfaren...

Livredd som jeg var, hadde jeg sex med en jente på Bali, norsk altså. Husker lite fra selve akten, bortsett fra at hun annonserte til hele gjengen etterpå at det var det kjedeligste knullet hun noengang hadde hatt. Litt av greien var liksom at jeg var en kjekkas der, så det var liksom så nedtur.

Jeg var i utlandet og ruset på kokain for første (og eneste) gang i livet mitt. Møtte en norsk dame, jeg hun og en kompis av meg (svart) dro på nach hos henne. Da vi kom til henne tok vi flere striper og hun annonserte at hun var giret på trekant. I selvsikker kokainrus sier jeg "klart det" og vi går alle inn på rommet. Han tar hun bakfra og hun suger meg, men i prestasjonsangst+kokain+alkoholrus får jeg den ikke opp. Og det er ikke sjangs. Hun suger meg seriøst i 5-10 min uten et eneste tegn til ereksjon. Etter 15 minutter mister jeg all motivasjon og går ut av rommet, legger meg i stuen og hører på at de knuller i en halvtime til. 

Hahah, ble med en dame i et sydlig land...når jeg våkner ser jeg at jeg har pisset i heele sengen! altså, det var en enorm ring rundt meg med skrittet mitt som episenter. Hun lå også og sov i mitt piss. Hun tok det så greit og ba meg komme tilbake neste dag!

 

Anonymkode: 971e3...2b8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.1.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Jeg var 30 da dette skjedde (er mann). Jeg måtte en dame på 42 år på Sir Winston og ble med henne hjem. Denne damen hadde noen kilo for mye, noe jeg merket da jeg skulle putte pikken inn i henne. Det var mange "hinder" i veien, og fikk aldri kjørt den langt oppi røya, delvis fordi jeg også var veldig full. Men fingret henne og suge pattene, og hun lekte bl,a, med mine baller.

Men dagen etter stinka fingrene mine så sykt drittfitte at jeg holdt på å spy. Jeg hadde nok slurvet litt med håndvasken da jeg la meg og stanken gikk virkelig ikke bort. Jeg vaska henda sikkert 4-5 ganger før jeg dro derfra, men likevel lukta det mer reker enn på Aker Brygge. Det gikk jeg til utover dagen, men selv på kvelden luktet det litt "funky" av fingrene mine.

Fylleangst, spør du? Yes! Dagen etter var heldigvis fittelstanken fra dåsa hennes borte. 

Anonymkode: f15c8...22c

:pls:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Lå med en som het smith til etternavn. Da han kom og fremdeles var inni meg sa han at jeg hadde blitt smitha. Kvalm kommentar, glad jeg hadde kondom med han!

Anonymkode: 2278e...4fb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet jomfrudommen på en ons, selv om det kanskje nesten ikke telles mtp størrelse+skills hos han. :fnise: Fyren hadde bitteliten penis, ikke større enn ringefingeren min, brydde seg nada om meg, og bare kjørte på i begge hull, haha. Kjente heldigvis så godt som ingenting, for en sånn behandling hadde ikke vært bra for meg om han hadde vært større. Midt på natta mens jeg sov (for han insisterte på å sove over) bestemte han seg for at han trengte en runde til, selvfølgelig uten å spørre meg. Det ble ingen flere netter med han, for å si det sånn. :skratte:

Anonymkode: 2a9f7...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...