Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Good for you. Fint at du forteller det i en tråd om ONS. Følte du deg bedre enn de fleste nå? 

Anonymkode: d8666...41c

Poenget med innlegget var å dytte tråden. ;) 

Den bare måå ikke dø ut! :lol:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aller værste: Kastet opp fordi jeg skulle imponere ved å deepthroate.
Nest værste: Penisen var så liten så det var nesten ingenting å holde rundt, runking var nesten umulig, men prøvde å la han penetrere meg fordi jeg syntes synd på han, men det var ingenting å ta tak rundt og "styre inn", så jeg rulla meg bare over på siden og sa at jeg var svimmel (av alkohol). Han ville ikke gå, så natten endte med at jeg sov på sofaen min og han i senga mi :P

Anonymkode: 427e8...813

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Punhunter skrev:

Poenget med innlegget var å dytte tråden. ;) 

Den bare måå ikke dø ut! :lol:

Det er nok ingen fare, det finnes nok av dårlige ONS der ute og de kommer helt sikkert til å fortsette å skje. Det er bare fredag enda - så det kommer sikkert til å være noen dårlige ONS i løpet av denne helgen også. ;) 

Anonymkode: d8666...41c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne tråden er så suicide fuel for menn med små peniser.

Anonymkode: a719d...99b

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste jeg har hatt var med en partysvenske som det viste seg at hadde puttet løssnus under leppa rett før han skulle slikke meg. Hadde snus OVERALT i underlivet.

Anonymkode: e11d2...2d9

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er så suicide fuel for menn med små peniser.

Anonymkode: a719d...99b

Husk at damers definisjon på "liten penis" er helt annerledes enn menn sin definisjon ;) Liten er under 7-8 cm i min bok. 

Anonymkode: f28d0...4a0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ei som jeg traff på byn. Vi snakket sammen sånn 5 minutter,også var hun veldig keen på å bli med meg hjem. Så kom vi hjem, satt i stuen og drakk øl i 5 minutter før hun nærmest dro meg inn på soverommet. Der gikk jo ting ganske radig, av med klærne i en fart. Når jeg tok av trusen hennes fyltes hele rommet med en sterk og ekkel urinstank. Oki, har opplevd lignende før med noen damer, men ikke så ille. Var allerede turn off, men jeg tenkte kan liksågodt fortsette. Begynte å pule på hu, og hun lagde ikke noe lyd,lå der som en potetsekk , og luktn var der fremdeles, var veldig lite sexy. etter en 4-5 minutter skulle jeg bare snu henne i en ny stilling, også reiser hun seg opp,kler på seg og går uten forklaring,og jeg sitter igjen som et stort spørsmålstegn.

Senere på dagen får jeg masse meldinger hvor hun beklager seg, og om vi ikke skal prøve igjen etc. Jeg tenkte bare "No fucking way!!"  . Verste sex jeg noensinne har hatt, kom ikke engang.  
 

Anonymkode: aea1f...21c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er så suicide fuel for menn med små peniser.

Anonymkode: a719d...99b

Jepp

Anonymkode: b2b5b...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 30 da dette skjedde (er mann). Jeg måtte en dame på 42 år på Sir Winston og ble med henne hjem. Denne damen hadde noen kilo for mye, noe jeg merket da jeg skulle putte pikken inn i henne. Det var mange "hinder" i veien, og fikk aldri kjørt den langt oppi røya, delvis fordi jeg også var veldig full. Men fingret henne og suge pattene, og hun lekte bl,a, med mine baller.

Men dagen etter stinka fingrene mine så sykt drittfitte at jeg holdt på å spy. Jeg hadde nok slurvet litt med håndvasken da jeg la meg og stanken gikk virkelig ikke bort. Jeg vaska henda sikkert 4-5 ganger før jeg dro derfra, men likevel lukta det mer reker enn på Aker Brygge. Det gikk jeg til utover dagen, men selv på kvelden luktet det litt "funky" av fingrene mine.

Fylleangst, spør du? Yes! Dagen etter var heldigvis fittelstanken fra dåsa hennes borte. 

Anonymkode: f15c8...22c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 30 da dette skjedde (er mann). Jeg måtte en dame på 42 år på Sir Winston og ble med henne hjem. Denne damen hadde noen kilo for mye, noe jeg merket da jeg skulle putte pikken inn i henne. Det var mange "hinder" i veien, og fikk aldri kjørt den langt oppi røya, delvis fordi jeg også var veldig full. Men fingret henne og suge pattene, og hun lekte bl,a, med mine baller.

Men dagen etter stinka fingrene mine så sykt drittfitte at jeg holdt på å spy. Jeg hadde nok slurvet litt med håndvasken da jeg la meg og stanken gikk virkelig ikke bort. Jeg vaska henda sikkert 4-5 ganger før jeg dro derfra, men likevel lukta det mer reker enn på Aker Brygge. Det gikk jeg til utover dagen, men selv på kvelden luktet det litt "funky" av fingrene mine.

Fylleangst, spør du? Yes! Dagen etter var heldigvis fittelstanken fra dåsa hennes borte. 

Anonymkode: f15c8...22c

Sikkert. 

Anonymkode: aee24...951

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 30 da dette skjedde (er mann). Jeg måtte en dame på 42 år på Sir Winston og ble med henne hjem. Denne damen hadde noen kilo for mye, noe jeg merket da jeg skulle putte pikken inn i henne. Det var mange "hinder" i veien, og fikk aldri kjørt den langt oppi røya, delvis fordi jeg også var veldig full. Men fingret henne og suge pattene, og hun lekte bl,a, med mine baller.

Men dagen etter stinka fingrene mine så sykt drittfitte at jeg holdt på å spy. Jeg hadde nok slurvet litt med håndvasken da jeg la meg og stanken gikk virkelig ikke bort. Jeg vaska henda sikkert 4-5 ganger før jeg dro derfra, men likevel lukta det mer reker enn på Aker Brygge. Det gikk jeg til utover dagen, men selv på kvelden luktet det litt "funky" av fingrene mine.

Fylleangst, spør du? Yes! Dagen etter var heldigvis fittelstanken fra dåsa hennes borte. 

Du sier du var 30 på dette tidspunktet, men den som har skrevet dette er jo 13.

Anonymkode: 90277...e7e

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at damers definisjon på "liten penis" er helt annerledes enn menn sin definisjon ;) Liten er under 7-8 cm i min bok. 

Anonymkode: f28d0...4a0

Don't feed it...

Anonymkode: 04063...2de

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Jeg var 30 da dette skjedde (er mann). Jeg måtte en dame på 42 år på Sir Winston og ble med henne hjem. Denne damen hadde noen kilo for mye, noe jeg merket da jeg skulle putte pikken inn i henne. Det var mange "hinder" i veien, og fikk aldri kjørt den langt oppi røya, delvis fordi jeg også var veldig full. Men fingret henne og suge pattene, og hun lekte bl,a, med mine baller.

Men dagen etter stinka fingrene mine så sykt drittfitte at jeg holdt på å spy. Jeg hadde nok slurvet litt med håndvasken da jeg la meg og stanken gikk virkelig ikke bort. Jeg vaska henda sikkert 4-5 ganger før jeg dro derfra, men likevel lukta det mer reker enn på Aker Brygge. Det gikk jeg til utover dagen, men selv på kvelden luktet det litt "funky" av fingrene mine.

Fylleangst, spør du? Yes! Dagen etter var heldigvis fittelstanken fra dåsa hennes borte. 

Anonymkode: f15c8...22c

Ut i fra det du skriver tror jeg du aldri hat hatt sex før. 

Anonymkode: 982c8...855

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må ta denne som anonym siden det er så lett å kjenne igjen historien. Hei, hei :vinke:

Jeg var i starten av tjueårene og ute på reis. De siste dagene hadde jeg tilbragt på et lite, men svært sosialt hostell et sted i Asia. En kveld skulle vi alle dra ut, og jeg insisterte på tequila-fylla på en liten bar nede i gata. Det ble en fuktig kveld for oss alle. En jente tisset på seg på vei tilbake, så hardt gikk det for seg. Uansett. En ti år eldre mann bodde på dette hostellet. Han jobbet som modell og var fuckboy til de grader med tilhørende personlighet. Det er egentlig flaut nok i seg selv å ha ligget med en slik klisje. Vel, timene gikk og plutselig kløyp han meg på rumpa, og før jeg visste ordet av det satt vi stup dritings på scooteren hans på vei tilbake til hostellet for å ha sex. Så enkelt var det altså å få meg til å endre mening... 

Vi kommer frem, utrolig nok uten å krasje, men det er folk på alle rommene. Vi går derfor inn på badet i stedet. Jeg lener meg over vasken og vi holder på. Det er egentlig ganske digg og lidenskapelig, og han kjører på i godt tempo. Så skjer det: HELE j*vla vasken FALLER ned fra veggen. Den går i tusen knas og jeg lander oppå, med Mr. Big shot model oppå der igjen. Altså, det tok SÅ lang tid før jeg skjønte hva i helvete det var som hadde skjedd. Dere skjønner jo sikkert også hva som skjer i det en vask blir revet rett av veggen... jo røret gikk selvfølgelig i stykker og vannspruten ut av en annen verden stod rett ut fra veggen. I det vi endelig får reist oss opp er det vann over hele gulvet som nådde meg til anklene. Jeg er helt forvirra og stirrer rundt meg i vantro på kaoset før jeg setter i å skrike. Ikke bare er det vann utover hele gulvet, vannet rundt meg er rosa. Noen blør. Mest sannsynlig meg. Det viser seg at jeg har kuttet tommelen min kraftig, i tillegg til at jeg har et dypt kutt under rumpa. Ikke aner jeg hvordan det er mulig. Han var selvfølgelig uskadd.

Vi får klærne på oss i en fei mens vi febrilsk prøver å finne ut av hva søren vi skal gjøre. Det banker på døra og inn kommer resten av gjengen som hadde hørt meg skrike. De klarer ikke å slutte å le, samtidig som de virker å være i sjokk over scena foran dem. Vannspruten står fortsatt sterkt ut fra veggen. Jeg ble eskortert ut av jentene som forsøkte å hjelpe meg med å rense sår og bandasjere, selv om de var stup dritings de også. Egentlig burde jeg ha sydd, for det tok evigheter før det grodde. Til slutt kommer hostelleieren som fikk skrudd av vannet. Hun var ikke særlig blid! 

Dagen etter våkner jeg i så god form, men har den verste fylleangsten noensinne. Jeg går etterhvert og møter de andre i baren tilhørende hostellet, hvor alle (inkludert eieren heldigvis) ler godt av hele hendelsen. Bartenderen syns det var så festlig at han døpte om en av drinkene sine til "Sink-fuck". Jeg var så utrolig flau, men klarte jo å le litt av det. Heldigvis for meg måtte jeg dra videre denne dagen og fikk ikke sagt ha det til Mr. Big shot model. Jeg fikk høre senere at han satt igjen med regningen for skadene som kom på rundt fire tusen kroner. Han ba aldri om penger fra meg, men jøss, jeg endte opp med å bli et dyrt ligg! 

Anonymkode: 8068f...bfd

Sannsynligvis pga glasskårene fra vasken.

Anonymkode: 401e7...cff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis pga glasskårene fra vasken.

Anonymkode: 401e7...cff

:fnise: Jeg falt forover og tok meg for med hendene. Syns derfor det var rart å få et så dypt kutt under rumpa. Alt var kaos, så mye kan ha skjedd! 

Anonymkode: 8068f...bfd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en fest en gang med ei venninne, jeg var sikkert 15 eller 16. Endte opp i senga der med en fyr jeg visste litt hvem var. Ikke noe heftige greier, bare lå å tok på hverandre - jeg hadde mensen(og tampong) og sa det til han å, han bare "haha ja jeg merket det". hahah. Det var så kleint(ja, jeg var driiiiiitings) men herregud. Han hadde den minste pikken jeg noen gang har vært borti. Glad jeg hadde mensen ass og det ikke ble noe mer enn det. Skal sies at alle på festen fikk jo med seg hva vi gjorde, inkludert en fyr som den dag i dag er samboern min med felles barn :fnise: (det fortalte han meg forsåvidt når vi var ute på fest en gang, at han visste det. hahah. Jeg ante overhode ikke hvem samboeren min var på den tiden, eller at han i hele tatt var på samme fest)

Anonymkode: eea85...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ONS før men jeg prøvde ha det to gang helt i starten av 20 årene. På den tiden strålte jeg av selvtillit og jeg kom lett i prat med damer på byen, ved to anledninger var noen som ble meg hjem men jeg var full og penisen ville ikke få ereksjon. Hadde ikke prestasjonsangst eller og var ikke nervøs i det hele tatt men pikken nektet spille på lag med meg. Det var to av de mest ydmykende og seksuelt frustrerende nettene jeg har opplevd da de var kjempe deilig. 

Forklaringen var at jeg hadde høy promille og med promille så får jeg ikke ereksjon. Etter det sluttet jeg å "komme i prat/legge an" på damer på byen, dessverre. Tror det er en av grunnene til at selvtilliten min fikk seg en kraftig smell og at jeg ble mer reservert med årene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på en fest en gang med ei venninne, jeg var sikkert 15 eller 16. Endte opp i senga der med en fyr jeg visste litt hvem var. Ikke noe heftige greier, bare lå å tok på hverandre - jeg hadde mensen(og tampong) og sa det til han å, han bare "haha ja jeg merket det". hahah. Det var så kleint(ja, jeg var driiiiiitings) men herregud. Han hadde den minste pikken jeg noen gang har vært borti. Glad jeg hadde mensen ass og det ikke ble noe mer enn det. Skal sies at alle på festen fikk jo med seg hva vi gjorde, inkludert en fyr som den dag i dag er samboern min med felles barn :fnise: (det fortalte han meg forsåvidt når vi var ute på fest en gang, at han visste det. hahah. Jeg ante overhode ikke hvem samboeren min var på den tiden, eller at han i hele tatt var på samme fest)

Anonymkode: eea85...541

Var dette så ille? Han hadde liten penis, så derfor var det din verste one night stand? 

Anonymkode: aee24...951

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...