Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Verste jeg har opplevd (teller kanskje ikke som ONS men..) var på byen for mange år siden og sto og tok en røyk (jada, jeg har sluttet nå) mens kompisene mine var inne. Plutselig kommer en svært mye mindre vakker svensk jente bort til meg, peker på sin ufattelig pene venninne og sier at vi vil ha deg med oss hjem på nach.

OK, jeg blir med, langt vekk. Når vi kommer fram, stikker den vakre jenta fem minutter etterpå og jeg er stuck på andre siden av byen med 120 kg gal kåt dame som begynner å kle av seg. Jeg spør om denne metoden pleier å funke, den gjør visst det. Jeg prøver meg med at jeg ikke har noe kondom med meg, det var visst ingen problem for jeg kunne hoppe av, evt komme "der bak". Umulig å komme seg hjem, jeg faker at jeg ikke greier å få den opp (hvilket forsåvidt ikke var veldig fake), en del fram og tilbake før hun sovner og jeg sover et par timer i en stol og kommer meg vekk så snart jeg kan..

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

En søndag formiddag i studietiden våknet jeg et fremmed sted med verdens største kuppelhue. Fullstendig blackout, visste ikke hvordan jeg havnet der eller hva som har skjedd. Jeg er naken.  Snur meg, og ved siden av meg ligger en strandet hval fra ytterst i periferien i vennekretsen. Også naken. For å gjøre udmykelsen perfekt så merker jeg at senga er kliss våt på min side. Jeg har pisset i løpet av natta. Big Time. Jeg forsøker å snike meg ut, men hun våkner. Jeg finner på et ærende jeg må gjøre og stikker. Ingen nevner pisset eller hva som har skjedd, da eller siden.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hatt to ons til nå, så verste er nok at han ikke fikk den opp :( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og moralen er: ONS er ikke verdt det. Det finner de fleste av oss ut etterhvert. Etter litt prøving og feiling :fnise:

Anonymkode: c9ff5...f85

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2013 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Minst minneverdige var denne dama...

 

Da hun tok av seg trusa, hørtes det ut som at hun åpnet en borrelås....

 

Anonymous poster hash: 5f4eb...e95

Hahaha

Anonymkode: dbb48...cd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.7.2017 den 23.08, AnonymBruker skrev:

...og moralen er: ONS er ikke verdt det. Det finner de fleste av oss ut etterhvert. Etter litt prøving og feiling :fnise:

Anonymkode: c9ff5...f85

ONS er definitivt verdt det. Aldri hatt noen dårlige ons i min tid :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg etter et meget fuktig nach, våknet opp med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter. Mora til mine egne tremenninger.

Klein stemning kan man si. 

Anonymkode: 85f8c...e27

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byen og kom ibprat med en jeg har gått i klasse med på ungdomsskolen. Etter en fuktig natt, så dro vi hjem til meg. I taxikøen, så skrøyt han over at han ALLTID fikk jenter til å komme og var en tiger i senga. Javel tenkte jeg.

Han skulle slikke meg i en EVIGHET. Jeg begynte å kjede meg og var ikke særlig godt. Jeg spurte om vi kunne pule nå og han bare "Nei vent. Det er så deilig å slikke deg." Jeg var full og sovnet. Jeg våknet opp av at han pulte meg. Jeg dyttet han vekk og heiv han ut.

Så var det en som tente helt vilt på rumpehull. Han knullet meg litt i misjonæren, men kastet meg fort over i doggy. "Ah for et deilig rumpehull" så han kom innen et par sekunder. Skuffende.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 3.7.2017 den 23.08, AnonymBruker skrev:

...og moralen er: ONS er ikke verdt det. Det finner de fleste av oss ut etterhvert. Etter litt prøving og feiling :fnise:

Anonymkode: c9ff5...f85

Åhneida. Mitt forrige ONS (som forøvrig var et bra ons) har resultert i samboer og barn på vei :nigo: 

Anonymkode: a9a1b...ed6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ble med en fyr hjem fra fest. Var steinkåte begge to. Vi fikk fort av oss klærne og han heiv meg ned i senga. La seg over meg og fikk den inn. Problemet var at jeg kjente svært lite. Så snudde han meg over i doggy og pikken bare sklei ut. Prøvde en ny stilling, men funka ikke. Så over til misjonæren igjen. Da begynte han å svette som en gris og svetten dryppet ned i ansiktet mitt 😖 Ikke bare det, men han peset som en hval. Da han kom, så hylte han ut. Var redd at han vekket naboen :fnise:

Anonymkode: b1448...084

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig uheldig natt for et par år siden, da jeg var 20 år. Jeg og ei venninne hadde leid et hotellrom i Oslo, da vi skulle ut på byen og ikke ville ende opp hvor som helst. Kvelden blir helt svart for meg, og jeg husker virkelig ingen ting. Dagen etter våkner jeg på hotellrommet med en fremmed fyr ved siden av meg, med ryggen vendt mot meg.Venninnen min var ikke på hotellrommet, og jeg hadde virkelig ingen aning om hvem det kunne være. Jeg var fortsatt små full, kliss naken, og kneip igjen øynene for å tvinge meg i søvn igjen. Plutselig våkner han, og går på toalettet. Jeg hører han både promper og driter om hverandre inne på doen. Jeg har fortsatt øynene lukket, og hører han kommer tilbake, og legger seg ved siden av meg. Etter rundt 5 minutter åpner jeg øynene, og snur meg mot han. Utrolig nok var han en veldig kjekk fyr, så jeg spør han hvem han er, og hvor jeg møtte han. 

Jeg hadde visst møtt han på vei hjem, og han fulgte meg til hotellet siden jeg var så full. Jeg forklarer han at jeg ikke husker noe fra dagen før, og spør om vi hadde sex. Det hadde vi hatt! Vet ikke om den sexen var verst for meg eller han. :fnise:
Etter ca 5 minutter med prating, så sier han at han må dra, så han kler på seg undertøy og alt som er. Når han gikk ut døren reiser jeg meg opp for å gå på do, da ser jeg at det er fult av bremsespor i sengen, der han har ligget, og i doen så er det sprutet diarè opp etter skåla og doringen. 

Heldigvis bodde han langt unna, og jeg har hverken sett eller hørt fra han siden det. 

Anonymkode: 98ff1...5bd

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et par andre ons som ikke helt falt i smak hos meg 

1. Etter russetreff på Tryvann var det en kjempe god ide å ta med seg en kar hjem til venninnen min, kåte begge to. Det var hans første gang, og min første gang. Han hadde ganske stor, så vi sleit lenge med å få den inn. Det var rett og slett helt jævlig vondt. Siden jeg var litt full, så hadde jeg ingen problemer med å sende venninnen min en melding, så hun kunne komme med litt glidemiddel. "glidemiddelet" var absolutt ikke glidemiddel, det var vibrator-rens. Det fant vi ut etter han hadde tatt det på både seg selv og meg. Brennende, sviende og helt jævlig. Jeg skriker, og løper i dusjen, og han kommer etter. Etter langt om lenge i dusjen, så legger vi oss i sengen, og finner ut at vi skal prøve å ha sex igjen. Denne gangen med matolje, funka ikke noe særlig bedre, og jeg hadde fortsatt store smerter. Etter en stund får han den inn, og da kjører han hardt på helt til han kommer. Jeg turte heller ikke å si ifra at det var vondt. Etterpå ser jeg at jeg har fått et skikkelig rift nedentil, og det bør masse. Heldigvis blir han hentet etter en halvtimes tid og heldigvis har jeg ikke sett han etter det! 

2. Veldig full på byen, så spør jeg første person jeg ser med bil om å kjøre meg hjem.Han sier han kan kjøre meg gratis, siden jeg var en sånn ung flott jente.  Han kjører ikke hjem til meg, men til han. Full som jeg er, så sier jeg ikke så mye når han drar av meg buksen og stikker "den" inn. Han knuller meg i sofaen, frem til han kommer, så går han opp på rommet sitt. Etter en stund kommer det en dame ned, aner ikke hvem hun var, men var ikke dama hans. etter en stund kommer han ned igjen, og jeg forlanger at han kjører meg hjem, det gjør han også. Men på veien hjem så stopper han på en bensinstasjon og sier han skal ha penger for å kjøre meg hjem. Jeg gir han 200kr, og jeg kommer meg hjem. Da jeg kommer hjem, snakker jeg med venninnen min, og hun forteller meg at denne fyren er 18 år eldre enn meg. Jeg knekker sammen i gråt. -ABSOLUTT verste ons. Så jenter, aldri sitt på med folk dere ikke kjenner. Hvertfall ikke alene. 

Anonymkode: 98ff1...5bd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også et par andre ons som ikke helt falt i smak hos meg 

1. Etter russetreff på Tryvann var det en kjempe god ide å ta med seg en kar hjem til venninnen min, kåte begge to. Det var hans første gang, og min første gang. Han hadde ganske stor, så vi sleit lenge med å få den inn. Det var rett og slett helt jævlig vondt. Siden jeg var litt full, så hadde jeg ingen problemer med å sende venninnen min en melding, så hun kunne komme med litt glidemiddel. "glidemiddelet" var absolutt ikke glidemiddel, det var vibrator-rens. Det fant vi ut etter han hadde tatt det på både seg selv og meg. Brennende, sviende og helt jævlig. Jeg skriker, og løper i dusjen, og han kommer etter. Etter langt om lenge i dusjen, så legger vi oss i sengen, og finner ut at vi skal prøve å ha sex igjen. Denne gangen med matolje, funka ikke noe særlig bedre, og jeg hadde fortsatt store smerter. Etter en stund får han den inn, og da kjører han hardt på helt til han kommer. Jeg turte heller ikke å si ifra at det var vondt. Etterpå ser jeg at jeg har fått et skikkelig rift nedentil, og det bør masse. Heldigvis blir han hentet etter en halvtimes tid og heldigvis har jeg ikke sett han etter det! 

2. Veldig full på byen, så spør jeg første person jeg ser med bil om å kjøre meg hjem.Han sier han kan kjøre meg gratis, siden jeg var en sånn ung flott jente.  Han kjører ikke hjem til meg, men til han. Full som jeg er, så sier jeg ikke så mye når han drar av meg buksen og stikker "den" inn. Han knuller meg i sofaen, frem til han kommer, så går han opp på rommet sitt. Etter en stund kommer det en dame ned, aner ikke hvem hun var, men var ikke dama hans. etter en stund kommer han ned igjen, og jeg forlanger at han kjører meg hjem, det gjør han også. Men på veien hjem så stopper han på en bensinstasjon og sier han skal ha penger for å kjøre meg hjem. Jeg gir han 200kr, og jeg kommer meg hjem. Da jeg kommer hjem, snakker jeg med venninnen min, og hun forteller meg at denne fyren er 18 år eldre enn meg. Jeg knekker sammen i gråt. -ABSOLUTT verste ons. Så jenter, aldri sitt på med folk dere ikke kjenner. Hvertfall ikke alene. 

Anonymkode: 98ff1...5bd

I smell bullshit

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, _Mayhem_ skrev:

I smell bullshit

????

Anonymkode: c8199...244

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 16.57, _Mayhem_ skrev:

I smell bullshit

Hvis du virkelig tror det er bullshit, så ta deg en bolle :) Hadde ikke uttalt meg om ting som ikke er sant! 

Anonymkode: 98ff1...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En puttet den bak uten å spørre, og uten å bruke glidemiddel enda jeg ba om det. Jeg revnet og blødde i ei uke etterpå.

Det ble ikke oss to, for å si det sånn.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Har som oftest gått bra. Men en gang så hadde jeg sex med en fyr i fylla, og etter en lang stund med puling så sa jeg: nei, vet du hva, nå gidder jeg ikke mer, hvorpå han stønnesvarte: øhøø, vent litt'a, og så peiset han på, inn og ut og inn og ut og inn og ut, mens jeg lå som en potetsekk, så tømte han seg i meg, rulla over på siden og sa: "takk.". Tror aldri jeg har vært med på noe mindre turn on.

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...