Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Gjest canacas
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg sitter igjen med en god historie ihvertfall! Er morsomt å se tilbake på det nå, og le av det. Men jeg syns det var ganske smålig av han. Han var forsåvidt mye eldre enn meg også. Jeg var student på 22, mens han var i full jobb og i starten av 30-årene... Håper jeg møter han tilfeldig igjen. Da skal jeg spørre om safranen kom godt med:)

Anonymkode: 4eb13...5b7

Historiene er verdt mer, i alle fall når man blir gammel og grå og kan tenke tilbake. Eventuelt når man har behov for en røverhistorie eller tre. 

Vurderer å poste en historie eller to selv nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, canacas skrev:

Historiene er verdt mer, i alle fall når man blir gammel og grå og kan tenke tilbake. Eventuelt når man har behov for en røverhistorie eller tre. 

Vurderer å poste en historie eller to selv nå :P 

Gjør det <e

Anonymkode: c6642...571

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2016 den 14.06, happiest skrev:

Ble plutselig en ons i går da, selv om jeg egentlig har tenkt at ons ikke er noe for meg. Var ikke en så gale opplevelse altså, men jeg tror ikke han var så særlig opplyst om hvordan kvinners kropp fungerer. Ut i akten sa han "du har sluttet å bli våt, da vil du ikke lengre. Kanskje vi bør stoppe" :fnise: Men herlighet, det er jo ikke sånn at alle er klissvåt under hele akten, selv om de er kåt. 

Han har nok fått med seg kampanjene de siste par årene, og var nok livredd for a det skulle bli voldtekt...... Er nok mange gutter som forsikrer seg om at det er ok å fortsette når man blir proppet ørene fulle av at jenter kan ombestemme seg midt i akten, og hvis man ikke umiddelbart stopper, så risikerer man å bli dømt for voldtekt.

Anonymkode: 73302...30b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver for p løfte den. Kan komme med historie senere, men de er ingenting i det hele tatt i forhold til disse som står her. Jeg har lest hele tråden, ble liggende til kl 3 en natt klarte bare ikke å slutte. 

Anonymkode: 55b9e...4e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
På 1/2/2017 den 6.12, AnonymBruker skrev:

 

Jeg sitter igjen med en god historie ihvertfall! Er morsomt å se tilbake på det nå, og le av det. Men jeg syns det var ganske smålig av han. Han var forsåvidt mye eldre enn meg også. Jeg var student på 22, mens han var i full jobb og i starten av 30-årene... Håper jeg møter han tilfeldig igjen. Da skal jeg spørre om safranen kom godt med:)

Anonymkode: 4eb13...5b7

Safran?! :ohmy: Vent litt nå ... er du Mona? :link: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, var kanskje ikke sexen som var så ille, men morsom historie - 

var på hovefestivalen. Jeg ble sittende med en del folk vi hadde møtt der mens vennene mine skulle fikse noe, og ble derfor med dem på en konsert også. Vi kom til konserten, og så et par sanger, før han ene spurte om jeg ville bli med tilbake til teltet hans. Jeg, som faktisk ikke skjønte at han mente sex, sa ok, og dermed tuslet vi tilbake. Det endte selvfølgelig med sex - var ikke noe minneverdig, men hvor bra kan sex i fylla, i et telt, være? 

Det artige var at dagen etter, da jeg stod å snakket med eksen min (som jeg hadde dumpet tidligere samme år), kom denne gutten bort til meg, gav meg et kjede og sa "jeg tror du glemte dette i teltet mitt i går.. :)" 

ops 

Anonymkode: 795d0...03a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Denne må vi få liv i igjen, så mye morro å lese 😂 Jeg kan komme med en historie:

Ble sittende å prate med kompisen til lillebroren min ute på byen. På vei til nach be det litt kyssing. Han spurte om vi skulle dra hjem til meg, og jeg var veldig fin på vin og sa selvsagt ja. Taxikøen var lang, og jeg ble mindre og mindre fin på vin. Prøvde å få han til å reise hjem til seg selv, men det var han ikke interessert i. Jeg tenkte at jaja, taper ikkeno på det. 

Rett i seng, og han stappet utstyret sitt rett inn. Datt ut, og han bare fortsatte jukkinga si mellom lårene mine. Til han tilslutt kom. 😂👍🏼

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hun var for trang selv om hun var søkk våt. Det var riktig nok ei pen lita snelle  

- Hun sa jeg skulle pule henne på tjukken å ta henne med sørover. Dette var i militæret nordpå.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en random fyr hjem fra byen (jeg var også veldig fin på vin) og da vi kom inn døren, så bare reiv han av seg klærne og dro meg inn på soverommet. Ingen tid å miste her. 

For det første, så var han så hardhendt. Jeg måtte be han flere ganger om å ta det litt med ro. Det var ikke deilig,  men bare vondt. Fyren visste jo ikke hvordan han skulle utføre oralsex. Så beit han meg hardt i brystvorten! Jeg sa au og dyttet han vekk. Det meste av min kåthet var borte. Jeg sa bare han skulle pule meg, så vi kunne bli ferdig med det hele. Da peiset han på som en kanin og kom etter 1-2 minutter med full peising. 

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne opplevde en gang at ONS hadde elefant truse på 😂 Der penis var snabel. Trodde de trusene kun fantes pp reklamefilm 

Anonymkode: 9a5ef...c08

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vondt i magen så jeg dreit på meg under sexen

Anonymkode: d6947...4a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

1  Var 19 og møtte en kjekkas på byen. Jeg var litt tipsy og meget klar for pulings. Fyren skrøyt hemningsløst over sin store kuk og hvor god han var i senga. Burde jo skjønt dette ikke var tilfelle, men ble nå med han hjem. 

Skuffelsen var stor da han dro av buksa og han hadde en penis på størrelse med en lillefinger! Men måte jo prøve å gjøre det beste ut av det. Jeg skulle suge han, men det ble vanskelig mtp størrelse og han ble ikke ordentlig hard. Så over til sexen var det litt jokking og han slikket meg i øret. Ikke kjente jeg noe særlig heller, penis var så vidt inni meg.. Så kom han på magen min. 

2. Så havnet jeg i seng med mann som tok helt av med dirtytalk. Ikke bare det, han snakket på engelsk. "Aah you dirty little girl. You have been so bad. You love my big cock? Yeah you are so good!" Osv. Mistet tenningen totalt og la hodet ned i puta for å le. Suuper kleint. Ikke var sexen noe bra heller. 

3. Var på fest hvor det var hjemmebrent og ble drita.Jeg og en fyr endte opp på loftet sammen. Etter litt pulings, så spør han "kan jeg ta deg i ræva?" Full som jeg var, så så jeg ja. Han harket og spyttet meg flere ganger der og prøvde å presse pikken inn. Da han var ferdig og trakk pikken ut, så datt det bæsj ned i senga!😲 Jeg ble så flau og løp inn på badet. Han var gått da jeg gikk ut og heiv sengetøy i vaskemaskinen. Alle stirret på meg da jeg kom ned. Han hadde vel sagt at jeg greit på i senga...

 

Anonymkode: d609e...5d1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 9/5/2016 den 9.42, Sphere skrev:

Vi møttes på et utested. Hun sjekket meg opp, faktisk. Mye flørting og mange drinker. Hun var virkelig vakker, morsom og frekk. Vi danset tett og lenge. Det endte med en het taxitur hjem til henne. Da vi kom fram og jeg skulle betale, fant jeg ikke lommeboka. Jeg stresset en del med dette, og fikk til slutt sperret kortet mitt, samtidig som hun betalte for oss. Jeg var ganske flau allerede, men det virket som om hun tok det bra. Vi kom innenfor og det ble raskt hett. Vi klina mye og lenge, før hun dro meg med til soverommet. Der rev hun av seg klærne med min hjelp, og jeg gikk ned på henne. Hun var helt i fyr og flamme og kom raskt. Etter litt "etter orgasme-kos" var hun veldig ivrig på å få av meg klærne. Hun spurte meg om jeg hadde kondom, men de lå jo i den tapte lommeboka, så hun strakk seg til nattbordsskuffen og med øvede fingre fikk hun satt den på, alt mens vi klina og herjet. Men det kjentes ikke helt rett. Vi tittet ned og så kondomet lå som et løst skinn på meg. Det viste seg at de eneste kondomene hun hadde var XL-kondomer, og for å si det pent, så passet de ikke meg særlig bra. Dette tente meg veldig, men dessverre var ikke det gjensidig. Hun mistet all lyst, selv om jeg forklarte at det er andre måter å ha sex på. Så da var det bare å ringe en kompis for å bli hentet.

og det var alt? :popcorn::popcorn::popcorn:

Endret av Frida.B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frida.B skrev:

og det var alt? :popcorn::popcorn::popcorn:

Dett var dett, som man sier :fnise:

Hørte aldri noe mer fra henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Sphere skrev:

Dett var dett, som man sier :fnise:

Hørte aldri noe mer fra henne.

Barnslig grunn, spør du meg.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2016 den 9.01, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en i helga som klarte å pule meg mellom lårene. Pikken datt hele tiden ut og fyren merket ingenting. Jeg førte den inn igjen, men så datt den ut. Han fortsatte bare å pule meg mellom låra. Til slutt ble jeg drittlei og faket en orgasme. Bare for å bli ferdig med det. 

Anonymkode: 784d9...fef

Med andre ord fikk du en lårgasme?

På 10.12.2016 den 13.44, AnonymBruker skrev:

En annen gang var jeg med ei hjem. Utpå morgenen ville hun at jeg skulle ta henne bakfra og i analen. Mens vi driver og holder på står plutselig hennes far i peisestuen. Han ser på meg og jeg på han. Plutselig roper han: U U U T!!!! Så fort har jeg aldri kledd på meg og løpt. Sett han noen ganger etterpå og da har jeg tatt store omveier.

Anonymkode: a6473...20d

Du skulle bare ropt tilbake at "Er ikke dette peisestua? Jeg peiser jo så hardt jeg kan!!!"

Anonymkode: c9108...cc5

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frida.B skrev:

Barnslig grunn, spør du meg.. 

Jeg er ikke for alle. Det har jeg lært meg. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos en i russetiden, han virket kjempebra på byen, men når jeg kom hjem til han så det ut som en svinesti. det var søppel og tomflasker stablet i et hjørne, og han samlet på innsekter han fant i leiligheten i snusboksene sine.. Æsj sier jeg bare. dro fort derfra

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...