Gå til innhold

...


Rosinbolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hva du ikke er fornøyd med her... Du kler deg i helt normale klær, har pent hår, og ser ut som en søt jente.

Hva er det som gjør at du føler du må forandre på dette, egentlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe flink med mote og sånt, men hvis du vil, kan jeg komme med eksempler på ting jeg syns jenter er fine i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har et kjempe bra utgangspunkt. Fine ansiktstrekk, slank, fint hår.

Jeg fikk hjelp av p-pillen Diane mot kvisene mine. Du får den hos fastlegen. Verdt å prøve.

Du har så fin slank figur at du gjerne kan bruke klær som sitter nærmere kroppen. :lur:

Prøv kontanktlinser

Tannbleiking får du enkelt tak i på netter.

Få formet øyenbrynene dine profft en gang også kan du holde det vedlike hjemme.

Hvis du liker rocka stil så er en tettsittende svært skinnjakke super fin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig utgangspunkt!!!

En ting jeg ser ikke har blitt nevt her er øyenbrynsforming. Øyebryna er jo ansiktets ramme! :) Jeg ville fått det gjort profesjonelt første (vet jo ikke om det er sin første da) gangen, og så kan man opprettholde fasongen hjemme med pinnsett! Vet blant annet Estetique tilbyr dette, da får du samtidig tips om hvilken øyenbrynskygge/penn som passer fargen din.

Pene øyenbryn åpner ofte ansiktet, og man ser penere og våknere ut. Da kommer oftere smilet i speilet. :)

Endret av Chloe-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta denne quizenfor å finne din kroppsfasong (det er en stylist som har laget den). Så får du kanskje noen tips. Et annet tips fra meg er å prøve klær med andre farger, mønstre og fasonger enn du bruker til vanlig. Vet selv hvor lett det er å bli sittende fast og bare bruke de samme typen klærne hele tiden. Så få med deg venner eller familie og spør hva de synes om klær du prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen var fin den, men den trenger tilbehør! Vet ikke hvor i landet du bor, men her i vest kan man nok ikke gå uten jakke på 17 mai... Hva med en blazer (blå?) og pumps i en eller annen sterk farge? Og så synes jeg du må ha litt sterk sminke med så lys kjole og lyst hår, så du ikke forsvinner helt. Rød leppestift er skummelt, men nesten alltid en vinner (hvis du har riktig nyanse, that is)!

Et par kjappe forslag:

Blazer,

Jakke

Sko

Og så kanskje et tynt belte hvis ikke de greiene på sidene av kjolen er i veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satset på en kjole som er litt lengre, men allikevel over kneet.

Hvor høy er du?

Jeg ville også lett etter en kjole i bedre stoffkvalitet.

Og når det gjelder luggen, hva med en flette?

Endret av Best
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Har du en god venninne som er flink med klær selv?

Du har en flott figur, men den synes ikke, for klærne du velger henger rett opp og ned på kroppen din.

Du trenger noen som kan ta frem plagg du aldri selv ville valgt slik at du kan se dem på. I noen butikker kan du få denne hjelpen - men ikke gå inn på en lørdag der det er fullt av andre kunder.

Edit: så kjolen først etterpå. Denne blir veldig fin med litt riktig tilbehør. Ville også hatt et belte i livet for å markere dette mer og live opp kjolen litt.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt råe ben. Sånn modell lange ben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...