Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cuntzilla

Som OM hun vet det? Er ikke det kjekke nye typen som spanderer tur da? Råflott opplegg bare oss to kjære. Synes jeg hører det.

:fnise:

Godt mulig.

Da er jo en annen løsning å ta en telefon til henne og forklare at situasjonen er sånn at hun nå reiser for TS sine 7500 kroner. Hadde jeg vært henne hadde jeg da bedt min nye kjæreste kjøre de billettene langt opp i ræva.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Er godt dere beroliger meg her, for jeg er så stressa akkurat nå....!!

Og når alt dette er over, er jeg gjerne interessert i å hevne meg på dem slik Cuntzilla beskriver. God tur, når de står der på Gardermoen, vi bor nærmere Bergen, og de innser at billettene er ugyldige. God tur, fuckers.

Go for it! :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjære, her har du en gave somer til meg, og litt deg.

Vakkert! Nesten som poesi å regne...

Ingen mann med verdighet tar over gaven etter han har vært utro og ikke en gang har hatt bursdag ennå. Det blir som å bestille en ring til dama og hun dumper deg før ringen har kommet frem men allikevel krever hun ringen. Siden det tross alt skulle være en gave.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva!? skal ikke forundre meg om han har fortalt henne at det er en tur han har kjøpt til dem.!!

Du kan jo kontakte henne og forklare situasjonen. Er hun noenlunde oppegående vil hun se på planen og ham som helt urimelig. Bare unngå for enhver pris å være oppfarende og spinnvill, da mister du kjapt all troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - dette er null stress!

Kontakt reisebyrået og fortell, hvis du ikke skulle kunne få tilbake penger fra dem - så ville jeg rett og slett vært så skadefro at jeg hadde KANSELLERT hele reisen, hans billett og min, slik at ingen kunne reise.

Ellers så kan du jo bare si til eksen din at du faktisk skal bruke billetten din, så hvis dama hans skal være med så får hun skaffe seg sin egen!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er godt dere beroliger meg her, for jeg er så stressa akkurat nå....!!

Og når alt dette er over, er jeg gjerne interessert i å hevne meg på dem slik Cuntzilla beskriver. God tur, når de står der på Gardermoen, vi bor nærmere Bergen, og de innser at billettene er ugyldige. God tur, fuckers.

LOV at du oppdaterer oss! :lur::popcorn:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en dritt. Kjerringa er jo like ille, så dem får kose seg sammen så lenge forholdet varer :roll:

Det DU kan gjøre er å dra ned fort som fy, si det som det er og kanseller hele greia. Vi har gjort det samme her pga sykdom, vi fikk tilbake 75% av fire flybilletter.

Forresten, hvilket byrå/webside er det "du" reiser med og hvilken dato skulle dere ha dratt?

Dette går bra TS! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig!

For en fyr! Må jo mangle ikke bare normal empati, men fyren er jo både udannet, frekk og grisk i tillegg.

Bra han dumpa deg før du oppdaget enda flere sider ved han som hadde ført til at du før eller siden måtte dumpe han likevel. Så slapp du i alle fall ta ansvaret for å dumpe han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

å beklager at jeg ler men dette var en fin fin tråd! :fnise:

TS kanseler hele jævla turen og ikke ta kontakt med xen din igjen :goodbye:

du fortjener så mye mer ts en en slik drittsekk :)

:klemmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres helt absurd ut, men selvsagt kan ikke fyren endre navnet på DIN billett som DU har betalt for.

Men ikke la ham beholde sin heller, de to skal ikke reise på denne turen du har organisert! Selv om du kanskje ikke får refundert alle pengene, er det vel verdt et lite tap.

Som vanlig har misogynisten et omvendt syn på ting, men blås i det. Alle andre er ganske enstemmige her ;)

Igjen, milde måne.. For en fyr! :klemmer:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, for en drittsekk :hakeslepp::rasende:

Håper virkelig du får avlyst turen, får tilbake pengene dine og litt hevn på kjøpet :jepp::klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten ønske du var tannlege nå, TS :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei ts

du reiser dit i morgen. finner noen å snakke med og legger papirene på bordet. fortell at du bestillte og betalte denne reisen for deg og din kjære, men at dere nå går fra hverandre fordi han fant en y. derfor vil du

enten kansellere reisen, eller skifte hans navn mot en veninne eller noe.

så ordner du det. ikke begynn å snakke om gave og slikt for da roter du det gjerne til. siden det er du som bestillte den og du betalte den selv om det var med visa så er det du spm står som hoved på den, og da har du all makt. kanskje du må betale et gebyr men det er det.

så bare gjør det i morgen. det ordner seg.

klem.

og du ... når det kommer til bruddet og hvordan du nok har det ...se her : ta i mot en bunke av disse : :klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei ts

du reiser dit i morgen. finner noen å snakke med og legger papirene på bordet. fortell at du bestillte og betalte denne reisen for deg og din kjære, men at dere nå går fra hverandre fordi han fant en y. derfor vil du

enten kansellere reisen, eller skifte hans navn mot en veninne eller noe.

så ordner du det. ikke begynn å snakke om gave og slikt for da roter du det gjerne til. siden det er du som bestillte den og du betalte den selv om det var med visa så er det du spm står som hoved på den, og da har du all makt. kanskje du må betale et gebyr men det er det.

så bare gjør det i morgen. det ordner seg.

klem.

og du ... når det kommer til bruddet og hvordan du nok har det ...se her : ta i mot en bunke av disse : :klemmer:

Ja råd nå for all del ts til å informere reisebyrået om hva som er årsak til bruddet, for det har sikkert mye å si i ts sin sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Den tok ikke jeg :(

Leste du den artikkelen om dama som trekte ut tennene på eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...