Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gaven er gitt bort, synd men sant. Lite du kan og bør gjøre med det.

Halve turen er en gave til eksen til TS, ja, mens andre halve er TS sin tur. Hun ga jo bare halvparten til han, og betalte sin del av turen selv, så derfor kan han ikke benytte seg av hennes halvdel, siden det bare er halvparten som er gave.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør dem hvilke alternativer du har der du er garantert at han ikke kan endre noe. Det kan jo være at du kan selge billetten til en venninne? Har han ikke reisebevis, kan han ikke reise. Skal han ha reisebevis, må han betale.

Så han kan ikke stikke på reisebyrået og få printa ut nye billetter til seg selv og meg hvis han sier "ånei, vi mista de i en brann" eller noe sånt? De jeg har, er de eneste vi kan få? Sjekket i papirene mine nå, har kvitering på at JEG har betalt, men ellers står alt i vårt navn felles....

Skal reise ned dit i morgen og snakke med de. Hvis jeg ikke får kansellert turen og får pengene igjen, så kan jeg alltids ta billetten og selge den bort til ei venninne, eller kanskje til og med selge begge billettene til et kjærestepar eller noe..

Det skulle jo bli en så fantastisk fin, romantisk tur.. I stede sitter jeg her me knust hjerte, OG må slåss mot at han vil ta med noen andre på turen JEG arrangerte til oss..

Og dere som lurer, det er bare 50% av turen som faktisk var en gave, og siden han har vært så "snill" mot meg, skal jeg være like "koselig" tilbake og ta den tilbake..!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff.. Ring med engang de åpner i morgen!!

Eksen er en ting, men hva med dama som vil være med på en tur som DU kjøpte til dere? Rare folk..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff.. Ring med engang de åpner i morgen!!

Eksen er en ting, men hva med dama som vil være med på en tur som DU kjøpte til dere? Rare folk..

Vet du hva!? skal ikke forundre meg om han har fortalt henne at det er en tur han har kjøpt til dem.!!

Jeg er så irritert t jeg nesten ikke treffer tastene på dataen. Sånn sleip, ekkel type har han vist seg å være.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så frekt! Greit at det er en gave, men hvis dette hadde vært min eks og meg er jeg ganske sikker på at jeg ville fått igjen halvparten (greit for meg at han får sin del). Det er det minste...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis navnet ditt står på billetten, du har papirene, det er din kontaktinfo hos reisebyrået og du har betalt så kan du fint kansellere selv om han står som medpassasjer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Haha, fy faen! Helt utrolig.

Og den nye dama da? Jeg hadde ALDRI dratt på en tur betalt av eksen til han jeg var sammen med! Stjele typen OG ferieturen. Toppen av frekkhet.

Hvis han sitter på noen dokumenter med reservasjonsnr etc så kan han nok gå inn og endre på ting og tang i reservasjonen, men jeg har all tro på at du som står som betaler og som har ordnet alt hos reisebyrå kan gå til kundebehandleren din, forklare situasjonen og få kansellert hele turen. Pust med magen og vær glad for at det ikke var han som hadde betalt han og du som hadde gitt han 7500kr, for da hadde du hatt et større problem. Dette ordner seg nok =)

En tanke slo meg: Hadde vært litt morsomt om han allerede har fått nye billetter og du går og kansellerer turen uten at han får noen beskjed om det. Så finner de det ikke ut før de står der på flyplassen med en reservasjon som ikke finnes.. :lur:

Veldig ondt, men det de har gjort er toppen av frekkhet så de fortjener å gå på en smell.

Så får de bla opp og betale sin egen ferie når de står der.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Gammel er du? Gaven ble gitt bort til dem som PAR, når de ikke er sammen lenger, så sier all sunn fornuft at reisen bør kanselleres.

Her kjære, her har du en gave somer til meg, og litt deg.

Vakkert! Nesten som poesi å regne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt dere beroliger meg her, for jeg er så stressa akkurat nå....!!

Og når alt dette er over, er jeg gjerne interessert i å hevne meg på dem slik Cuntzilla beskriver. God tur, når de står der på Gardermoen, vi bor nærmere Bergen, og de innser at billettene er ugyldige. God tur, fuckers.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt dere beroliger meg her, for jeg er så stressa akkurat nå....!!

Og når alt dette er over, er jeg gjerne interessert i å hevne meg på dem slik Cuntzilla beskriver. God tur, når de står der på Gardermoen, vi bor nærmere Bergen, og de innser at billettene er ugyldige. God tur, fuckers.

Om det levnes det nok liten tvil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover å oppdatere tråden i morgen, når jeg har snakka med byrået, men nå må jeg legge meg før jeg går på veggen og sovner samtidig :ler: Ikke lett å være kjempefortvilet...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Så han kan ikke stikke på reisebyrået og få printa ut nye billetter til seg selv og meg hvis han sier "ånei, vi mista de i en brann" eller noe sånt? De jeg har, er de eneste vi kan få? Sjekket i papirene mine nå, har kvitering på at JEG har betalt, men ellers står alt i vårt navn felles....

Vet ikke. Jeg bestiller alle mine billetter på nett og her er det "intet bestillingsnummer" eller "ingen pålogging" = ingen reise.

Du får snakke med reisebyrået - fremhold at det er samlivsbrudd og at du ønsker å kansellere av den grunn - men at du vil gi han sjansen til å kjøpe hele billetten mot at de garanterer at han ikke får endret noe uten ditt samtykke før han har kvittering på at han har betalt.

Skal reise ned dit i morgen og snakke med de. Hvis jeg ikke får kansellert turen og får pengene igjen, så kan jeg alltids ta billetten og selge den bort til ei venninne, eller kanskje til og med selge begge billettene til et kjærestepar eller noe..

Det må ikke utsettes lenger. Du må rett og slett få opp farten før han stjeler hele turen foran nesen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Uff og uff.. Ring med engang de åpner i morgen!!

Eksen er en ting, men hva med dama som vil være med på en tur som DU kjøpte til dere? Rare folk..

Som OM hun vet det? Er ikke det kjekke nye typen som spanderer tur da? Råflott opplegg bare oss to kjære. Synes jeg hører det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. Jeg bestiller alle mine billetter på nett og her er det "intet bestillingsnummer" eller "ingen pålogging" = ingen reise.

Du får snakke med reisebyrået - fremhold at det er samlivsbrudd og at du ønsker å kansellere av den grunn - men at du vil gi han sjansen til å kjøpe hele billetten mot at de garanterer at han ikke får endret noe uten ditt samtykke før han har kvittering på at han har betalt.

Det må ikke utsettes lenger. Du må rett og slett få opp farten før han stjeler hele turen foran nesen din.

Takk!

Og det er ikke litt jævla aktuellt at han får den turen. Det skal jeg sørge for i morgen tidlig presis når de åpner, da skal jeg stå klar utfor døren.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjære, her har du en gave somer til meg, og litt deg.

Vakkert! Nesten som poesi å regne...

Hva med "Her kjære, her har du en gave til oss som par fordi vi vil tilbringe ferietid sammen"? Hvordan denne gaven skal overføres uten vederlag til fyren og den nye dama skjønner jeg ikke, uansett hvor poetisk du mener det hele er. Hadde han og den nye dama vært voksne, fornuftige folk hadde de tilbudt seg å kjøpe ut TS sin halvdel. Og enda bedre om de hadde kjøpt ut hele turen. Så hadde de kunnet dra på kjærlighetstur med god samvittighet mens TS hadde kunnet brukt pengene sine på seg selv istedet for en frekk eks og den nye dama hans.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespent på hva som skjer videre her, så må få med meg denne tråden. Håper det ordner seg for deg TS!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Her kjære, her har du en gave somer til meg, og litt deg.

Vakkert! Nesten som poesi å regne...

Du: "Hei kjære vakre dama mi. Her har du en toseters liten rød godsak - den er din mot at jeg får sitte på av og til."

<BRUDD>

Regning for den lille røde godsaken kommer i posten til DEG: så du ber kvinnemennesket parkere bilen i oppkjørselen din.

Hun: "Kan ikke, kjære. Har gitt den videre til loverboyen".

Du: "Ah okey, ikke noe problem. Jeg bare fortsetter å betale jeg. Hva er navnet på loverboyen så jeg kan få omregistrert den?"

Om det levnes det nok liten tvil.

:ironi:

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Her kjære, her har du en gave somer til meg, og litt deg.

Vakkert! Nesten som poesi å regne...

Her kjære, her har du en billett til en ferie du skal dra helt alene på.

Vakrere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VoksenMann

Her kjære, her har du en billett til en ferie du skal dra helt alene på.

Vakrere?

Tydelig at han er bare en guttunge, om ikke annet, så i det minste sinnsmessig. Sier seg selv at ingen mann med selvrespekt ville ha benyttet seg av en slik ferietur, og i hvertfall ikke på den måten som blir forespeilet her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...