Gå til innhold

Jeg kjøpte tur til OSS, han tar med nydama i stede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg meg grønn, er det seriøst ingenting jeg kan gjøre? Kjæresten har bursdag i høst, og lite visste jeg at han, etter mange år sammen, skulle dumpe meg til fordel for hans nye lille kjæreste, som han nett hadde glemt å fortelle meg om. Jeg betalte turen, den er i vårt navn og vi skulle dra sammen. I hele bruddet, med sorg og alt, glemte jeg hele turen til jeg våknet opp i morres og kom på den igjen. Vi skulle dra vekk i sommer, så jeg måtte ta den tunge driten og ringe ham for å si at vi får bare avlyse så jeg får igjen mine 15 000kr. Men neida..!! Han rævhullet har tenkt å gå og få nydama sitt navn på MIN billett, så han og hun kan reise, for MINE penger..!

Reisebyrået hvor turen er booket, jeg stakk innom et reisebyrå i byen, var stengt i dag så jeg fikk ikke ringt de, men det kan han vel faen ikke gjøre!?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld, jeg skrev av gammel vane feil i innlegget. Det er ikke kjæresten som har bursdag i høst, det er EKSEN min.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de gjør de skal hun betale for turen selv, og gi pengene hun skylder til deg!!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får han bare byttet navn på billetten uten videre da?

..også var det jo tydeligvis en gave da, og har man gitt fra seg en gave, kan man ikke forlange den tilbake :sjenert:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skikkelig kul fyr.

Du krever selvsagt pengene tilbake, og setter alle midler inn for å få de. Får da være grenser til frekkhet!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kommer vel an på hvem sitt navn kvitteringen står på. Om du har bestilt over nett, så har du vel brukt dine kontaktopplysninger og kredittkort? Du kan vel bare ringe reisebyrået og be dem kansellere hele turen. Du får igjen noe av pengene, avhenging av hvilken policy reisebyrået opererer med når det gjelder kanselleringer.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøpte billettene, så kan vel du også kansellere? Det er bare å kansellere, mye mulig du taper noe penger på det, men han får uansett ikke gleden, så da er det vel vinn vinn uansett?

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem står bestillingens navn i?

Jeg TROR ikke det skal være mulig, men ring de tidligst imorgen tidlig..google selskapet og regler for navnebytte på billett eller lignende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men viss det er du som har kjøpt dei er det vel din billettar?? Han kan ikkje endre noko på dei då.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vi skulle dra vekk i sommer, så jeg måtte ta den tunge driten og ringe ham for å si at vi får bare avlyse så jeg får igjen mine 15 000kr. Men neida..!! Han rævhullet har tenkt å gå og få nydama sitt navn på MIN billett, så han og hun kan reise, for MINE penger..!

Så, sa du at det var kjøpt for dine penger? og hvordan eksagt var det han forholdt seg til dette egentlig, var han rolig eller gnei han det inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen var en gave til OSS sammen ja. Han skal ikke på noe jævla tur, og om han skal det, skal jeg ha igjen 7500kr, for den ene delen av turen er MIN gave!

Nei, jeg betalte og bestilte via et reisebyrå i byen sm hjalp meg å skreddersy hele opplevelsen. Jeg kunne gjort det på nettet, men jeg suger på slikt.

Men JEG betalte med mine penger, men alt står i vårt navn felles.. Jeg bare klarer ikke tanken på at det er en mulighet at jeg taper i dette og, ikke faen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte alt i vårt navn, emn det er mitt kort som ble brukt til å betale det hele med. Det bør holde, ikke sant!?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Han vet det er kjøpt og betalt av meg, alt sammen. Han sa bare "du, den turen, jeg har lyst til å dra likevel jeg, og xxxxxxx har lyst til å bli med, så jeg vil ha henne med meg. Du blir ikke med uansett, selvsagt, men jeg vil dra, så vi drar sammen." og jeg sa "greit, men jeg vil ha igjen pengene da." og han sa "turen er jo allerede bestilt og betalt, ikke gjør deg vanskelig da.."

Vanskelig? Jeg trodde jeg skulle implodere.

merkelig holdning. Sa du klart i fra at dette ikke er noe du ville godta?`Du kan ikke la han kjøre over deg med den holdningen sin. Men antar at du kan kansellere, så lenge det var du som stakk innom byrået. Muligens de kjenner deg igjen.

lykke til

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel ikke betale turen for de nye dama til eksen din??? Det må eksten din betale, eller den nye dama betale selv.

Om billeten står i din og eksen din sitt navn, kan jo ikke hun dra på ditt navn. Da må dere nytte navn, og det gjør dere ikke før du har pengene på konto!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg bestilte alt i vårt navn, emn det er mitt kort som ble brukt til å betale det hele med. Det bør holde, ikke sant!?

Kanskje hvis du forteller dem hvordan det ligger an så kan det hende at de er forståelsesfulle.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han der var jeg altså sammen med lenge :( Og jeg hadde ikke trodd at han så lett kunne kjøre meg ned i grøfta som dette. Han kan bare glemme den turen, skal kansellere alt om det så betyr jeg har tapt hver krone. Eller kvitte meg med hans navn på turen, og dra selv. De skal ikke på noe tur betalt av meg, det holder at hun gledet seg av ham mens vi var sammen, hun skal ikke få ta for seg av turen min.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...