Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Jeg hadde blitt dødsglad for pizza i bryllup! Får som regel biffer som er rød inni, og det kan jeg ikke fordra!

Tenk på alle valgmulighetene man får i et bryllup da! Kan smake på alle smakene! :spise: Inviter meg gjerne! ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Vi gadd ikke ha selskap en gang, brukte heller pengene på en reise til bare oss to. Forventet ingen gaver, men fikk da en god del for det. Jeg tror ikke du forstår konseptet med en gave, det er ikke en slags kompansasjon for mat og en hyggelig kveld, det skal være noe du ønsker å gi uavhengig av hva du får på tallerken eller hva du syns om de utvalgte dekorasjonene.

Dere gjorde jo det som er fornuftig hvis man ikke vil legge masse penger i et selskap, nemlig å unne seg en reise.

Du misforsto meg i den andre delen. Jeg er sterk motstander av de som påstår at bryllupsgaven skal gjenspeile kuvertprisen, og stilen på dekorasjonene kunne jeg ikke brydd meg mindre om, men det går en grense ved direkte smålighet. Det var derfor jeg skrev at det var for første gang jeg håpet at gjestene tenkte kuvertpris. Når et brudepar inviterer gjester til feiring av seg selv mener jeg faktisk at de bør legge seg litt i selen for at gjestene skal ha det fint. Maten har faktisk noe å si i så måte.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så sinnsykt harry!!! Takeaway-pizza til 80 personer i et bryllup! Jeg dævver! :legrine:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe bedre å søle viltsaus og fløtegratinerte poteter på penklærne?

Jeg søler heller dyr saus på dyre klær enn billig saus på dyre klær. Får da være måte på! :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er egentlig grei, men tror kanskje det ikke blir så velykket når man gjennomfører det. Ser for meg at pizzaen blir fort kald og når det skal være pizza til så mange som 80stk så kommer man til å spise i puljer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spleisefest ?

Ja, spleisefest. Som i at alle gjester tar med seg en rett og så blir det et kjempegodt koldtbord e.l. ut av det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når et brudepar inviterer gjester til feiring av seg selv mener jeg faktisk at de bør legge seg litt i selen for at gjestene skal ha det fint. Maten har faktisk noe å si i så måte.

Pizza er jo faktisk noe som mange liker. Standard bryllupsmiddag er jo et eller annet fiskegreier eller noe kjøtt (biff, steik) med grønnsaker til. Jeg vil MYE heller ha pizza, for jeg kan ikke fordra "vanlig" festmat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er egentlig grei, men tror kanskje det ikke blir så velykket når man gjennomfører det. Ser for meg at pizzaen blir fort kald og når det skal være pizza til så mange som 80stk så kommer man til å spise i puljer.

Uansett hvor effektiv pizzaleverandøren er, vil han ikke klare å levere varm pizza til så mange samtidig.

Så sier meg enig i at dette fort kan bli lite vellykket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken er egentlig grei, men tror kanskje det ikke blir så velykket når man gjennomfører det. Ser for meg at pizzaen blir fort kald og når det skal være pizza til så mange som 80stk så kommer man til å spise i puljer.

Det er da mye lettere å la mange forsyne seg samtidig med pizza enn fancy mat som må serveres. Hadde nok ikke turt å gjøre det selv, men det er sjelden jeg synes fest/restaurantmat er bedre enn en god pepperonipizza.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg jobber på Pizzabakeren, og der er det muligheter for rabatt. På store bestillinger kan vi gi en pris på 149,- pr. pizza, dette må selvfølgelig klargjøres med den aktuelle Pizzabakeren det gjelder. Vi har også varmeskap som dere muligens kan få låne :-) En stor pizza er nok til ca. 3 voksne personer, og pizzaen metter godt - tro meg ;) Pizza i bryllup høres digg ut!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så er jeg veldig kresen og pizza er favorittmaten så synes ikke dette er noe dum ide. Når jeg skal giofte meg så er det min og mannen min sin dag og da skal jeg ha min mat.

Men husk at pizzaen vil nok bli kald, så jeg ville heller leid en kokk eller noe, kanskje en ekte pizzakokk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Får inntrykk av av TS er ca 18 år gammel.. Pizza til 80 mennesker i et bryllup må være noe av det mest tacky jeg har hørt om!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dødsglad for pizza i bryllup! Får som regel biffer som er rød inni, og det kan jeg ikke fordra!

Tenk på alle valgmulighetene man får i et bryllup da! Kan smake på alle smakene! :spise: Inviter meg gjerne! ;)

Hahs, jeg får alltid biffer som er gjennomstekt, så vil gjerne komme i de brylluppene du er i :) Sånn ellers kan pizza bli bra om du gjør det riktig og det er et uformelt bryllup :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei heller en polakk med gulasjgryte! Billig og godt!

Gulasj er ungarsk. ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Pizza er godt, pannekaker er godt, grøt er godt, osv. Men ingenting av dette er festmat. Hvis jeg blir buden i bryllup eller en annen stor begivenhet, forventer jeg virkelig at maten står i stil. Det trenger ikke nødvendigvis være middagsmat, men et rikholdig koldtbord for eksempel med varmretter.

Endret av Arabella
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare sette fram brød og pålegg, da? Servelat, leverpostei, brunost, makrell i tomat, norvegia, nugatti... Er jo så mye godt pålegg å få kjøpt og det trenger ikke å være varmt heller.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så harry. Herregud, dere kan ikke være seriøse?

Dere må ha et annet tilbud ved siden av håper jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Kan dere ikke bare sette fram brød og pålegg, da? Servelat, leverpostei, brunost, makrell i tomat, norvegia, nugatti... Er jo så mye godt pålegg å få kjøpt og det trenger ikke å være varmt heller.

Hahaha, var det et bedre alternativ mener du, eller glemte du bare ironiflagget? :fnise:

"Vi ønsker velkommen til vårt bryllup lørdag den xx.xx. Dere vil få servert frokost.."

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, men det må jo bli himla dyrt? Vi strekker oss ikke lengre enn 5-6 tusen på middag :P

Dessuten syns jeg at peppes er mye bedre enn italienske pizzaer :)

Går ut ifra at alle tåler pizza?

Ellers har vel peppes glutenfri pizza`?

Jeg bare tenker for meg selv, siden jeg har gluten og melkeinotleranse. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestill pizza! Gå heller for grillmat, sett det ut på anbud så får du inn noen catering selskaper som tar det.

Om du bestiller pizza så kommer du til å tenke slik om noen år.

template.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...