Gå til innhold

Pizza i bryllup!


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Gjest Madelene1

Jepp bare å sette inn annonse i lokalavisa. "Ønskes leid: italiener med steinovn -- må tilby kvantumsrabatt på ordentlige pizza"

lol, "italiener med steinovn"

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ihvertfall skrive i invitasjonene at det blir noe a la en klassefest. Jeg hadde ikke blitt blid hvis jeg hadde dresset meg opp i flott antrekk og ordnet meg til den store gullmedaljen og kjøpt flott gave, og så fått take-awaypizza. Litt stilbrudd, kan du si.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Tenker det samme. Viktig at dere skriver at dette er uformelt, tenker hvis folk kjøper gaver til dere for mange 1000 og får 4 pizzastykker tilbake? Haha, sikkert kult hvis dere gjør det til en greie, men hadde nok blitt litt skuffet om jeg trodde jeg kom til 3-retters og fikk Pizza fra Peppes :)

Alle som kommer vet at det ikke blir noen tre retters middag. Så det er ikke noe fare ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Jeg liker det! Pizza er godt, og det finnes da ingen værre start på et ekteskap enn dårlig økonomi etter å ha spandert på en haug av tullinger gourmet-mat!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Du får ihvertfall skrive i invitasjonene at det blir noe a la en klassefest. Jeg hadde ikke blitt blid hvis jeg hadde dresset meg opp i flott antrekk og ordnet meg til den store gullmedaljen og kjøpt flott gave, og så fått take-awaypizza. Litt stilbrudd, kan du si.

De er allerede sendt ut. Bryllupet er nå i juni :D

Jeg hadde blitt kjempe fornøyd jeg! ;) ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg liker det! Pizza er godt, og det finnes da ingen værre start på et ekteskap enn dårlig økonomi etter å ha spandert på en haug av tullinger gourmet-mat!

Pluss fra meg! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hatt spleisefest fremfor pizzafest altså, om det er økonomien som stopper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Du får ihvertfall skrive i invitasjonene at det blir noe a la en klassefest. Jeg hadde ikke blitt blid hvis jeg hadde dresset meg opp i flott antrekk og ordnet meg til den store gullmedaljen og kjøpt flott gave, og så fått take-awaypizza. Litt stilbrudd, kan du si.

Jeg håper du har forstått at bryllup arrangerer for paret som har giftet seg, og ikke for deg som gjest..

Kjør på med pizza forresten! Det er godt, funker bra i store grupper og du slipper å sitte igjen med masse fat med halvspist mat på.

Endret av WendyClear
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at du ikke regner med at folk skal pynte seg noe særlig? Ikke så kult å søle pizzasaus på festkjolen. Skal det spises med hendene eller skal dere ha bestikk? Hva skal dere servere å drikke til? Skal dere ha ketchupflasker på bordet? Skal dere skrive i invitasjoene at det er uformelt? Mange spørsmål her, gitt.

Hvem bruker ketchup på pizzaen?????

Skal man ha dressing til kan dette uten problem serverses i fine skåler, samme med ketchup hvis noen er så rare at de vil ha det. kanskje lurt å servere pizzaen med en deilig salat ved sidne av?? Klart man kan ha pene tallerkner og bestikk

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Herregud, dere vil ikke bruke mer enn ca 75 kroner per person på en bryllupsmiddag? :hakeslepp:

For første gang er jeg fristet til å håpe at gjestene tenker kuvertpris når de kjøper bryllupsgave.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mildrid

Pizza trenger da ikke være dumt det, så lenge det er forskjellige typer GOD pizza. Peppes er for min del ikke akkurat innenfor sjangeren god pizza, så jeg ville funnet en annet leverandør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Herregud, dere vil ikke bruke mer enn ca 75 kroner per person på en bryllupsmiddag? :hakeslepp:

For første gang er jeg fristet til å håpe at gjestene tenker kuvertpris når de kjøper bryllupsgave.

Vi gadd ikke ha selskap en gang, brukte heller pengene på en reise til bare oss to. Forventet ingen gaver, men fikk da en god del for det. Jeg tror ikke du forstår konseptet med en gave, det er ikke en slags kompansasjon for mat og en hyggelig kveld, det skal være noe du ønsker å gi uavhengig av hva du får på tallerken eller hva du syns om de utvalgte dekorasjonene.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg håper du har forstått at bryllup arrangerer for paret som har giftet seg, og ikke for deg som gjest..

Kjør på med pizza forresten! Det er godt, funker bra i store grupper og du slipper å sitte igjen med masse fat med halvspist mat på.

Ja, jeg tenker akkurat det samme. Er dette for oss eller for alle andre? :)

Enig i resten av innlegget også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i bryllup hvor cateringbyrået sendte hele maten til helvete omtrent, og pizza fra peppes var redningen for å fore gjestene med noe. Og tro meg, de færreste av oss syntes det var godt, og ingen hadde akseptert det som PLANLAGT hovedrett...

Latterlig med peppes pizza, høres ut som du har tenkt å tjene mest mulig på dette bryllupet ved å servere billigst mulig mat.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at du ikke regner med at folk skal pynte seg noe særlig? Ikke så kult å søle pizzasaus på festkjolen. Skal det spises med hendene eller skal dere ha bestikk? Hva skal dere servere å drikke til? Skal dere ha ketchupflasker på bordet? Skal dere skrive i invitasjoene at det er uformelt? Mange spørsmål her, gitt.

Det er vel ikke noe bedre å søle viltsaus og fløtegratinerte poteter på penklærne?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madelene1

Jeg har vært i bryllup hvor cateringbyrået sendte hele maten til helvete omtrent, og pizza fra peppes var redningen for å fore gjestene med noe. Og tro meg, de færreste av oss syntes det var godt, og ingen hadde akseptert det som PLANLAGT hovedrett...

Latterlig med peppes pizza, høres ut som du har tenkt å tjene mest mulig på dette bryllupet ved å servere billigst mulig mat.

Fins flere pizza plasser enn peppes vet du :) Rio eks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis økonomien er problemet kan man vel heller kutte litt på gjestelista (80 stk. er ganske mange!!!)..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Hvem bruker ketchup på pizzaen?????

Skal man ha dressing til kan dette uten problem serverses i fine skåler, samme med ketchup hvis noen er så rare at de vil ha det. kanskje lurt å servere pizzaen med en deilig salat ved sidne av?? Klart man kan ha pene tallerkner og bestikk

Javist kan vi ha salat til! Det tror jeg faktisk at vi tar med. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...