Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Genialt. :fnise: Hva sa dama?

Vi hadde akkurat blitt sammen, det ble liksom vår lille historie sammen de neste 4 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde akkurat blitt ferdig, og rakk såvidt å kaste på oss klea før kameraten hans kom inn. Jeg rakk så vidt å kaste ei pute over den "våte flekken" i sofaen...men tror du ikke kameraten klarte å flytte på puta og sette seg rett oppi ladningen til gubben da!!!

HAHAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde skikkelig diare en kveld da vi hadde sex, jeg dreit utover HELE senga, ikke noe serlig :snurt:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg får veldig ofte fitte-fis jeg da :fnise:

Og sambo synes det er veldig gøy å blåse inn luft i musa under oral, så når vi bytter stilling så kommer jo alt ut igjen..Jeg ender alltid opp med latterkrampe og synes fortsatt det er dødsflaut.

Har også nektet sambo mot slikking om han skal fortsette med å bruke musa mi som en annen oppblåsbar leketøy xD

Endret av ms_kwang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på besøk og pult for harde livet i en gjesteseng som var i dårlig forfatting , plutselig lå vi på gulvet med masse publikum i døråpningen.

Hatt intens sex med en villkatt , etter 6 orgasmer må jeg gi meg , går i dusjen og svimer av i det vannet treffer meg...

Tatt en dame i to`ern og sett det ramle ut en liten brun ball da jeg trakk meg ut....

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første gangen. Var det så vondt at han måtte trekke seg ut igjen, også skulle han slikke meg istedet, men mens han holdt på begynte jeg å fossblø der nede. Haha, han så ut som en vampyr etterpå, med blo både her og der. Og det ble aldri et tema, det der med bloet, men han må da ha merket det. Heldig for meg, slo han opp på sms dagene etter. :skratte:

Så er jo det dette med fittefiser da. Lenge etter at han hadde tråkket seg ut så begynte det å "fise" non-stop. Vet ikke helt om min daverende type skjønte om det var fittefiser eller hva han tenkte. Jeg begynte bare å le.

Også var det en gang på ferie hvor jeg fant meg en ferieflørt. Hadde sjekket inn på et motell, drakk oss dødens, også skulle jeg suge han husker jeg, men før jeg kom så langt hadde jeg spydd ut hele han og senga..

Må bare legge til at alt dette (heldigvis..) ligger fortiden bak. Var vell bare 14 år alle disse hendelsene.

Endret av solch
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Maruwan

Flere? :popcorn:

Jo, nå skal du høre: Det var en gang at jeg skulle til og peise på, men så fikk jeg den ikke opp. Og så var det en annen gang at hun skulle sette på en kondom, men så fikk jeg den ikke opp. Og så var det en annen gang igjen, hvor jeg allerede hadde fått den opp, men så slutta jeg å få den opp allikevel. Og så var det den 4rde gangen, du vil aldri gjette hva som skjedde da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det flaueste du har opplevd under sex-akten?

Når det gikk for meg begynte jeg å le skikkelig og ble overfølsom...og han forstod ikke hvorfor jeg lo som en gal, og følte at jeg lo av han. Men vi pratet om det rett etterpå, og da letnet stemningen. Jeg ble så kilen at jeg ikke holdt ut mer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg og kjæresten hadde sex, han var oppå meg og hadde bena mine på skuldrene hans, så etter en liten stund så fikk jeg strekk i lilletåa mi, så lukker jeg opp øynene å ser at alle tærna ligger vanlig men lilletåa stikker som faen ut! Jeg trodde jeg skulle dø av latter! Måtte avslutte sexen der, prøvde oss litt etterpå men jeg klarte ikke få bilde ut av hodet der han prøver sitt beste, så ser jeg tåa mi spretter ut! :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, oi. Jeg kom på en til!!!!

Holy shit, dette var fælt. :sjenert:

Jeg var bare 15 år, og veldig usikker på alt som omhandlet sex. Det var med daværende kjæreste som var noe eldre enn meg og ganske erfaren. Vi hadde på svakt lys og han skulle slikke meg. Han lå lenge med hodet begravd nedentil og da han tittet opp og smilte til meg, så så jeg at han hadde blod på leppene og var rødlig på tennene.

Jeg DØDE innvendig og frika ut (innvendig her også), men klarte å skjule angsten min ved å smile tilbake og sa at jeg var kjempetørst så jeg måtte ta noen slurker brus som stod ved siden av sengen. Spurte om han også ville ha, og han drakk heldigvis rikelig. Han merket ingenting av blodgreiene, men jeg fant på en unnskyldning og stakk hjem. Dagen etter kunne jeg konstaterer ovenfor ham at jeg hadde fått mensen.

HAHAHAAH! BESTE! Ler meg i hel!!!

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg nevnt før i en lignende tråd:

En gang kyssa jeg min egen arm under sex, trodde det var hennes. Men det var egentlig ikke noe flaut, bare morsomt. Hun fikk det så klart med seg og måtte stoppe akten for å le. Samme dama.

Ah, gode minner.

Haha drit bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

3. Jeg satt oppå min nåværende kjæreste da jeg plutselig gikk litt for høyt opp. Da jeg gikk ned igjen, veldig hardt, traff ikke pikken inni, men PÅ. Begge fikk litt småvondt, men vi fortsatte. Etterhvet syntes jeg at jeg hadde blitt så jævlig svett mellom bena, og det skvulpet for hver gang jeg gikk opp og ned. Da han var ferdig skrudde vi på lyset, og jeg kødder ikke når jeg sier at det så ut som et åsted for drap. Det var blod - OVERALT. Han hadde brystet, pikken, lårene og hendene fulle av blod, jeg var dekket av blod fra navlen og ned. Jeg er ikke særlig ømfiendtlig ovenfor blod, men jeg trodde jeg skulle besvime.

Kjæresten fikk helt angst, for han var sikker på at det var fra han. Det skjønte vi raskt at det ikke var, da det rett og slett rant i strie strømmer nedover bena mine. Til tross for at vi hadde vært sammen et år var jeg så flau at jeg følte for å dø. Jeg skulle jo ikke ha mensen nå, og hvorfor i hælvete blødde det så sykt?

Gikk på badet for å tørke meg å sette i en tampong, men skjønte raskt at det ikke var mensen, da blodet samlet seg i en dam på gulvet, det drypte rett og slett ut av meg, ganske raskt. Så meg i speilet og så at jeg var helt hvit i ansiktet.. Skjønte jo at det var noe som hadde blitt "ødelagt" der nede, så jeg måtte bare sjekke med et speil. Og da svimte jeg av.

Da jeg kom til meg selv måtte jeg rett og slett bare forklare det som det var, og at vi måtte på legevakta. Jeg hadde kuttet opp hele den indre kjønnsleppen min... Kjæresten til svigerfar insisterte på å få se, samtidig som jeg tørket opp alt blodet, så det ballet på seg.

På legevakten lurte de på om jeg hadde lekt med kniv (sier litt om hva slags tilfeller de har vært borti), men vi forklarte greia. Jeg la meg ned og sprikte, og det var vel kanskje det flaueste.. Hadde aldri vært hos gynekologen, og var generelt veldig ukomfortabel å ha noen "der nede", enten det var for slikking eller sying.. Bedre ble det ikke av at legen skulle ha med seg en sykepleier og en praktikant..

Det viste seg å være et 4 cm lang, og 0.8 cm dypt kutt.. Det SVEI å tisse noen uker etterpå for å si det sånn... :fnise:

Dette var noe av det verste jeg har lest på lenge. Holy fuck!!! :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mary-Cherry

var på fest. jeg kjenner flere av de jeg jobber med på privaten også. så fant meg og han ene ut vi skulle ha sex på herre toalettet. hadde glemt å låse døra. å der sto x-antall kollegaer og kamerater å kikket på.trodde jeg skulle dø.

eller den gangen jeg bodde sammen med venninna mi. og hun hadde funnet seg en ny kar.og jeg hadde kjæresten min på besøk. vi hadde rom vegg til vegg. å vi var ganske høylytt. så hørte vi plutselig fra det andre rommet: Thomas er det deg der inne? å han bare ja, er det deg Fredrik?

vi viste ikke de kjente hverandre så det var spesielt.jeg viste ikke hun hadde folk der inne engang.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre stykker:

1. Var 15 år og satt oppå. Da han hadde kommet skulle jeg av, og jeg hadde tydeligvis endel vakuum inni meg. Skjønte ikke helt hva som skjedde siden det var første gang, og det gjorde det ikke så veldig mye bedre at gutten ropte med store øyne "PROMPA DU?!?!". Uansett hvordan jeg satt eller bevegde meg ble det bare verre og verre, det hørtes virkelig ut som om jeg dreit på meg, og jeg var så flau at jeg håpet på et hull i gulvet jeg kunne synke nedi. Når det skjer nå ler jeg bare, men syns veldig synd på 15 år gamle meg...

2. Min nåværende kjæreste tok meg i rumpa i dusjen.. Da han var ferdig og tok den ut lagde han et stort drama ut av at han var litt.. brun på tissen, og sto og lagde brekningslyder bak meg mens han sutret og sa "æsjæsjæsj". Skikkelig dramaqueen, og veldig lite hyggelig for meg..

3. Jeg satt oppå min nåværende kjæreste da jeg plutselig gikk litt for høyt opp. Da jeg gikk ned igjen, veldig hardt, traff ikke pikken inni, men PÅ. Begge fikk litt småvondt, men vi fortsatte. Etterhvet syntes jeg at jeg hadde blitt så jævlig svett mellom bena, og det skvulpet for hver gang jeg gikk opp og ned. Da han var ferdig skrudde vi på lyset, og jeg kødder ikke når jeg sier at det så ut som et åsted for drap. Det var blod - OVERALT. Han hadde brystet, pikken, lårene og hendene fulle av blod, jeg var dekket av blod fra navlen og ned. Jeg er ikke særlig ømfiendtlig ovenfor blod, men jeg trodde jeg skulle besvime.

Kjæresten fikk helt angst, for han var sikker på at det var fra han. Det skjønte vi raskt at det ikke var, da det rett og slett rant i strie strømmer nedover bena mine. Til tross for at vi hadde vært sammen et år var jeg så flau at jeg følte for å dø. Jeg skulle jo ikke ha mensen nå, og hvorfor i hælvete blødde det så sykt?

Gikk på badet for å tørke meg å sette i en tampong, men skjønte raskt at det ikke var mensen, da blodet samlet seg i en dam på gulvet, det drypte rett og slett ut av meg, ganske raskt. Så meg i speilet og så at jeg var helt hvit i ansiktet.. Skjønte jo at det var noe som hadde blitt "ødelagt" der nede, så jeg måtte bare sjekke med et speil. Og da svimte jeg av.

Da jeg kom til meg selv måtte jeg rett og slett bare forklare det som det var, og at vi måtte på legevakta. Jeg hadde kuttet opp hele den indre kjønnsleppen min... Kjæresten til svigerfar insisterte på å få se, samtidig som jeg tørket opp alt blodet, så det ballet på seg.

På legevakten lurte de på om jeg hadde lekt med kniv (sier litt om hva slags tilfeller de har vært borti), men vi forklarte greia. Jeg la meg ned og sprikte, og det var vel kanskje det flaueste.. Hadde aldri vært hos gynekologen, og var generelt veldig ukomfortabel å ha noen "der nede", enten det var for slikking eller sying.. Bedre ble det ikke av at legen skulle ha med seg en sykepleier og en praktikant..

Det viste seg å være et 4 cm lang, og 0.8 cm dypt kutt.. Det SVEI å tisse noen uker etterpå for å si det sånn... :fnise:

FYFAEN jeg hadde så sykt svimt av jeg og

Anonym poster: ecc3e92184cf57b317bdc30041e4a22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

3. Jeg satt oppå min nåværende kjæreste da jeg plutselig gikk litt for høyt opp. Da jeg gikk ned igjen, veldig hardt, traff ikke pikken inni, men PÅ. Begge fikk litt småvondt, men vi fortsatte. Etterhvet syntes jeg at jeg hadde blitt så jævlig svett mellom bena, og det skvulpet for hver gang jeg gikk opp og ned. Da han var ferdig skrudde vi på lyset, og jeg kødder ikke når jeg sier at det så ut som et åsted for drap. Det var blod - OVERALT. Han hadde brystet, pikken, lårene og hendene fulle av blod, jeg var dekket av blod fra navlen og ned. Jeg er ikke særlig ømfiendtlig ovenfor blod, men jeg trodde jeg skulle besvime.

Kjæresten fikk helt angst, for han var sikker på at det var fra han. Det skjønte vi raskt at det ikke var, da det rett og slett rant i strie strømmer nedover bena mine. Til tross for at vi hadde vært sammen et år var jeg så flau at jeg følte for å dø. Jeg skulle jo ikke ha mensen nå, og hvorfor i hælvete blødde det så sykt?

Gikk på badet for å tørke meg å sette i en tampong, men skjønte raskt at det ikke var mensen, da blodet samlet seg i en dam på gulvet, det drypte rett og slett ut av meg, ganske raskt. Så meg i speilet og så at jeg var helt hvit i ansiktet.. Skjønte jo at det var noe som hadde blitt "ødelagt" der nede, så jeg måtte bare sjekke med et speil. Og da svimte jeg av.

Da jeg kom til meg selv måtte jeg rett og slett bare forklare det som det var, og at vi måtte på legevakta. Jeg hadde kuttet opp hele den indre kjønnsleppen min... Kjæresten til svigerfar insisterte på å få se, samtidig som jeg tørket opp alt blodet, så det ballet på seg.

På legevakten lurte de på om jeg hadde lekt med kniv (sier litt om hva slags tilfeller de har vært borti), men vi forklarte greia. Jeg la meg ned og sprikte, og det var vel kanskje det flaueste.. Hadde aldri vært hos gynekologen, og var generelt veldig ukomfortabel å ha noen "der nede", enten det var for slikking eller sying.. Bedre ble det ikke av at legen skulle ha med seg en sykepleier og en praktikant..

Det viste seg å være et 4 cm lang, og 0.8 cm dypt kutt.. Det SVEI å tisse noen uker etterpå for å si det sånn... :fnise:

Auauauauauau, hvordan klarte dere å få til det da? Piercing der nede eller? o.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auauauauauau, hvordan klarte dere å få til det da? Piercing der nede eller? o.o

Nope.. Jeg revna rett og slett, traff så hardt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...