Gå til innhold

Mannen min kom ikke hjem i natt!


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

Gjest EasyRider

Du har jo egentlig svaret når han drita full har klart å huske på å slette samtalene på mobilen. :klaske:

Du ringer selvsagt nummeret (fra hans telefon slik at hun kjenner igjen nummeret) mens dere er i samme rom når han har vondt i hodet etter lunch en gang. :rope:

Kos litt med han først og få han blid og god. Og så ringer du henne mens han sitter og spiser og hører på. :sjokk::nei:

Deretter er det jo bare å høre hva han har å si. Han vil nok si "husker ikke". Kanskje gjør han ikke det. Kanskje skjedde det ikke noe. Kanskje ble det litt litt klining. :5:

Men uansett så har dere problemer i forholdet. Du kan også alternativt forholde deg rolig og så holde øynene og ørene åpne i tiden som kommer. Kanskje det er et forhold på si. Du har uansett initiativet. :shoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lat som om du vet "ALT". Ikke bruk spørsmålsformuleringer, men lat som om du er helt oppdatert på nattens aktiviteter. Hint til meldingsskrivingen og vær presis på klokkeslettene for å virke troverdig, men ikke oppgi kildene dine.

Hvis han ikke er klar over meldingsloggfunksjonen kommer han til å bli så lang i maska at han ikke klarer å bortforklare seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som om du vet "ALT". Ikke bruk spørsmålsformuleringer, men lat som om du er helt oppdatert på nattens aktiviteter. Hint til meldingsskrivingen og vær presis på klokkeslettene for å virke troverdig, men ikke oppgi kildene dine.

Hvis han ikke er klar over meldingsloggfunksjonen kommer han til å bli så lang i maska at han ikke klarer å bortforklare seg.

Det skal ikke være nødvendig å spille dette "gamet". Om det fører til at hun får svar denne gangen, så vil det bare senere i forholdet føre til mer mistillit.. Snakker av erfaring. Man skal kunne stole på hverandre og kunne stille spørsmål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg på hans leverandør, altså hvis han har Netcom, gå på Netcom.no og be han logge inn. Så gå på faktura og spesifikasjoner. Der kan du se det tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vekker du ikke mannen og stiller alle de spørsmålene som du stiller her - istedefor å bruke KG og få næring til all verdens skrekkscenarier? Enten er det noe galt - eller så ligger det andre forklaringer bak det du har oppdaget.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vekker du ikke mannen og stiller alle de spørsmålene som du stiller her - istedefor å bruke KG og få næring til all verdens skrekkscenarier? Enten er det noe galt - eller så ligger det andre forklaringer bak det du har oppdaget.

Det var rette ræva som feis, Havbris! Du bor jo tilsynelatende her inne selv.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Nei, han sover enda. vil vente med å ringe det nummeret, for det virker kanskje ikke så mistenkelig da. Jeg kommer nok til å få noen som bor langt herfra å ringe, størst sjangse for å få vite hvem det er på den måten, tror jeg.

Jeg kommer uansett til å spørre han, men da jeg vet at han lyver om han kan, så vil jeg gjerne vite hvem sitt nummer det der er. Og om han da det han sier stemmer med det jeg har funnet ut, så er jo ingen skade skjedd. Men jeg tror innerst inne at det er noe muffens, han hadde ikke slettet samtalen om det ikke var noe som var viktig å skjule.

Det er bare litt over et år siden han angivelig skulle lagt annpå venninnen min, men han rodde seg unna det, så jeg vil være så sikker som jeg kan.

Blir fortvilt da, for om han har gjort noe galt så blir jeg så lei meg, hele verden faller sammen og jeg MÅ ta et valg, jeg har lovt meg selv at det valget blir å gå fra han. Men vi har to små barn og jeg er uansett glad i denne mannen. Blir så sur om han har gjort noe dumt som tvinger oss til å rote opp hele tilværelsen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være nødvendig å spille dette "gamet". Om det fører til at hun får svar denne gangen, så vil det bare senere i forholdet føre til mer mistillit.. Snakker av erfaring. Man skal kunne stole på hverandre og kunne stille spørsmål.

Kanskje ikke "late som" var den rette formuleringen. "Insinuere" er vel mer det jeg er ute etter. Om det er noen som spiller i denne situasjonen er det nok mannen. I mine øyne er det fint å stole på hverandre, men for sin egen del ikke å stole blindt... Ønsker deg lykke til TS, uavhengig av utfallet. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TS Pia

Kanskje jeg skal ringe han kompisen og spørre om han har set mannen min? Siden han ikke kom inn i morrest så vet jeg jo kanskje enda ikke at han ligger oppe å sover?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vi ikke være kjent som stalking-konen? Hva er du egentlig når det første du gjør er å saumfare hele telefonen og loggen og alt før du i det hele tatt har snakket med han? Syk ting å gjøre om han ikke har vært utro tidligere.

Blablabla,vi vet da alle at snoking på mobilen er galt galt galt. Så lei av å lese dette pekefingerinnlegget i disse trådene. Ja,snoking er alltid alltid galt,men noen ganger så kan jeg forstå "desperasjonen"

Kom med noe nytt enn at snoking er galt og fyfy!!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal ringe han kompisen og spørre om han har set mannen min? Siden han ikke kom inn i morrest så vet jeg jo kanskje enda ikke at han ligger oppe å sover?

Menn vet hva de skal svare når de får slike telefoner fra damer...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det nummeret som er sendt meldinger med er ikke kompisens nummer. :(

Gå opp og spør hvem som eier dette nummeret. Du får si at du sjekket telefonen fordi du var redd. Det er sikkert like greit å spille med åpne kort her. Hvis du ønsker ærlighet så er det kanskje greit å selv være ærlig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS Pia

Nei, huff, det gidder jeg ikke. Blir for dumt, så snakker de sammen og så fresmtår jeg som en sjalu galning.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg får helt vondt i magen av å lese dette TS. Minner mistenkelig mye om hvordan jeg hadde det i en periode. Selfølgelig var han hos en kompis hver helg.

En søndag kom han hjem fra byen kl 7. Han gikk på badet, og mobilen plinga på rommet, så jeg tok den for å se hvem det var som sendte melding.

Og da begynte helvete. Han hadde lagra denne jenta som et guttenavn, og meldinga slo meg virkelig i trynet. "Takk for i kveld <3" osv...

Etter det kom det fram at de hadde hatt et slags forhold i mange mnd...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katt og mus lek. Han kommer ikke til å fortelle deg noe. Og du kommer ikke til å få greie på hva som egentlig hendte.

Bare det er nok til at jeg tenker at dette forholdet er dødt. Han har null respekt for deg. Og du velger å bli fordi du ikke greier å få "tak" på ham. Han vet det, og sånn fortsetter det, han gjør som han vil, og du løper rundt med magevondt og mistenker.

Det kan ta deg årevis å få de bevisene du føler at du trenger for å gå. Hvorfor ikke bare gå nå og være ferdig med det. Istedet for å sitte ti år inn i fremtiden og vite at magen din hadde rett hele tida, og at du bare var for feig til å finne deg en mann som faktisk ikke hadde behov for å torturere deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...