Gå til innhold

Maia sin rugedagbok


Maiava88

Anbefalte innlegg

Så fiiin tatovering!!! :jepp: Og så morsomt med babylatter, gleder meg fælt til å oppleve det samme! :hjerte:

Takk for masse tips til utstyr til smokkelenker/vognpynt! Jeg lurer veldig på hva slags tråd jeg skal bruke til vognpynt, siden noen mener at elastisk strikk kan havne rundt halsen til barnet hvis de drar i den.... Men det kan jo først skje når ungen begynner å bli ganske så stor da! :klo:

Jeg bruker elastisk tråd sånn at det blir litt bevegelse i pynten når babyen begynner å dra i den. Klipsene jeg bruker er såppas harde at det skal mye til for at de skal rives løs. Men alle slike leker skal man jo være forsiktige med. Hvis tråden ryker blir det enda ett faremoment å passe seg for :fnise:

Kjempefin tatoo, Maia! Misunner deg (eller Julia) den datoen, altså! Tilfeldighetene kan være ganske så morsomme :jepp:

Kose deg masse med babylatter :hjerte:

Takk :blomst: Hehe, ja det ble da en fin dato til slutt :laugh: Husker jeg og sambo drev å diskuterte de fine datoene som var i desember, og jeg sa fast bestemt at hun skulle komme enten 12.12.2012 eller 20.12.2012 :fnise: Jeg hadde rett :laugh:

-------------

I dag har vi hatt besøk av kompisen til meg og sambo. Disse kompisene har ikke akkurat vært så veldig flinkt til å holde kontakten mens jeg gikk gravid, så jeg ble litt overrasket over at han kom på besøk. Men det var kjempekos å se ham igjen! Julia syntes det var stor stas med ett nytt ansikt å se på ;) Det som overrasket meg enda mer var at han hadde med seg gave!! :biggrin: En leketelefon som lagde masse lyder og helt klart var mer interessant for samboer og kompisen enn for lillemor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:biggrin: En leketelefon som lagde masse lyder og helt klart var mer interessant for samboer og kompisen enn for lillemor :fnise:

Haha, typisk gutter, as! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Holy crap! Har helt glemt dere her inne jeg :sjokkert: Tiden FLYR jo for tiden!

Frøkna mi har blitt 3 måneder og er verdens herligste lille prinsesse! Sover fortsatt igjennom hele natta og er blid og fornøyd på dagtid. Denne uka startet samboeren min i ny jobb, han har fått 100% stilling som tømrer :laugh: Han har også startet på kveldskurs :danse: Vi har gode rutiner og jeg føler at alt går på skinner. Neste søndag blir det dåp og lille vakre skatten min skal få vann i håret av presten :lillesky:

3 månders-kontroll og vaksiner er vel overstått! Mormor måtte være med å holde i snuppa, da jeg hater vaksiner og svimer av bare av synet av bomullsdottene de setter på stikket etterpå :fnise: Det gikk så bra, og det tok ikke lang tid før Julia tilgav helsesøster. Hun har blitt hele 61,5 cm. lang og 6070 gram tung :laugh:

Vi har også begynt så smått med fast føde. Svisker og eple er æssje, men banan og pære er yummi! :danse:

Tiden går så fort. Jeg er KLAR for nestemann allerede jeg... Men må klare å vente til etter sommeren med prøving, det er så mye som skal skje som jeg ikke vil gå glipp av :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, så koselig å lese!

Herlig at dere får sove hele natten igjennom! Tassen her våkner i 4-5-tiden første gangen, så skal ikke klage jeg heller. Kun 10 minutter på puppen, så er det natta og mørkt igjen :laugh:

Og tassen min er nesten like stor som vesla di, tross ukesforskjellen :fnise: Gleder meg til å starte med fast føde, det blir veldig spennende!

Noen tenner på lur hos dere enda?

Jasså, allerede i prøvertanker? Så moro!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, så koselig å lese!

Herlig at dere får sove hele natten igjennom! Tassen her våkner i 4-5-tiden første gangen, så skal ikke klage jeg heller. Kun 10 minutter på puppen, så er det natta og mørkt igjen :laugh:

Og tassen min er nesten like stor som vesla di, tross ukesforskjellen :fnise: Gleder meg til å starte med fast føde, det blir veldig spennende!

Noen tenner på lur hos dere enda?

Jasså, allerede i prøvertanker? Så moro!! :danse:

Hærlig med sovebabyer altså ;) OI, stor gutt altså? :) Ja, gutta boys vokser vel litt raskere enn jentene de. Julia skjøt i været de første par månedene, men nå har det stagnert litt.. Heldigvis! De vokser så alt for fort :(

Ja, det er en liten hjørnetann som ligger å lurer farlig nær overflaten. Vesla sikler og biter som en gal på hendene sine :P Men hun klager sjeldent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Annonse

Så urolig morsomt å lese :)

Tenkt at lillemor snart er 3 år! Tiden har gått så utrolig fort, og så mye har skjedd! I fjor sommer flyttet jeg fra pappaen til Julia og like før jul i fjor møtte jeg mannen i mitt liv😍 Julia har blitt "lillesøster" og forguder de to eldre stesøsknene sine. 

Må si jeg blir meget verpesjuk av å lese den gamle dagboka mi🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, det var lenge sia!!! Store forandringer hos deg også ser jeg :) 

Jeg leste fra begynnelsen av dagboka mi forrige kvelden.. Skjønner hva du mener ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, det var lenge sia!!! Store forandringer hos deg også ser jeg :) 

Jeg leste fra begynnelsen av dagboka mi forrige kvelden.. Skjønner hva du mener ;) 

Heeei!😄😄😄

Jeg er sååå glad for denne dagboka, utrolig hvor mye som blir glemt i løpet av noen år😂

Vil definitivt gjøre det samme ved neste graviditet😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...