Gå til innhold

Maia sin rugedagbok


Maiava88

Anbefalte innlegg

Dere er helt fantastiske damer! Takk for gode ord :-) Nå er jeg bare kjempespent og gleder meg til å få se ett bankende hjerte! 4 dager igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig :)

Nå er det snart UL tid! I morgen må gå kjempefort!! I dag har jeg vært på jobb, og i ettermiddag startet jeg og samboeren med å rydde hele huset for å gjøre plass til en til :rodmer:

Gjesterommet skal bli til barnerom, og det har blitt brukt som lager det siste året... :sjenert: Men nå ser det mye bedre ut og vi har kastet to store svartsekker med ting som vi ikke trenger :fnise: Jeg har også ryddet alle skuffene i huset, kastet alt av rot og rask, vasket kjøkkenskuffer og vasket akvariene! Jeg tror det er noe med "nesting" under svangerskapet som har slått til for fullt :fnise:

Edit: leif

Endret av Maiava88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er den store dagen :) Gleder meg bare nå.

Svigermor har vist forstått alt sammen nå :fnise: Det påsto hun iallefall til kjæresten min i sted. Jeg har jo ikke vært på fest på år og dag, så da MÅ jeg jo være gravid! Hehee... Kjærest bare nektet og spilte dum han :fnise: Så hun blir vel ikke særlig overrasket i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er den store dagen :) Gleder meg bare nå.

Svigermor har vist forstått alt sammen nå :fnise: Det påsto hun iallefall til kjæresten min i sted. Jeg har jo ikke vært på fest på år og dag, så da MÅ jeg jo være gravid! Hehee... Kjærest bare nektet og spilte dum han :fnise: Så hun blir vel ikke særlig overrasket i morgen :sjenert:

Lykke til morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil også ønske deg lykke til imorra. Vi er i samme båt, for jeg skal også på tidlig UL imorra :D

Er litt lengre på vei enn deg, men har også brukt nesten 2 år på å bli gravid.

Men her gikk det plutselig uten hjelp. En veldig overraskelse. Må derfor få bekrefta at det er noe liv inni magen :)

Satser på gode nyheter for oss begge. Du må ha masse lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=ellen :)' timestamp='1335898585' post='10893015]

Lykke til morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil også ønske deg lykke til imorra. Vi er i samme båt, for jeg skal også på tidlig UL imorra :D

Er litt lengre på vei enn deg, men har også brukt nesten 2 år på å bli gravid.

Men her gikk det plutselig uten hjelp. En veldig overraskelse. Må derfor få bekrefta at det er noe liv inni magen :)

Satser på gode nyheter for oss begge. Du må ha masse lykke til :klemmer:

Åh, så gøy :) Håper det står bra til med begge spirene våre :yvonne:

Masse lykke til og også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maia, håper UL har gått fint idag!

Ville bare innom å si hei :)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden gikk bra den :D Så ikke så mye akkurat, men vi fikk se ett bankende hjerte :) I følge målene på fosteret er jeg nå 6+5, noe som stemmer bra. Vi har nå vært på IKEA og handlet madrass til babyen (30% avslag, wohoo)

Nå ska vi hjem og informere besteforeldrene ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ultralyden gikk bra den :D Så ikke så mye akkurat, men vi fikk se ett bankende hjerte :) I følge målene på fosteret er jeg nå 6+5, noe som stemmer bra. Vi har nå vært på IKEA og handlet madrass til babyen (30% avslag, wohoo)

Nå ska vi hjem og informere besteforeldrene ;P

Hurra! :strix:

Du, ble glad jeg nå! Så koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden gikk bra den :D Så ikke så mye akkurat, men vi fikk se ett bankende hjerte :) I følge målene på fosteret er jeg nå 6+5, noe som stemmer bra. Vi har nå vært på IKEA og handlet madrass til babyen (30% avslag, wohoo)

Nå ska vi hjem og informere besteforeldrene ;P

Nei nå ble jeg glad,blir gøy å høre hordan besteforeldrene reagerte.hihi :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, for en flott dag vi har hatt i dag :D Ultralyden var bare helt fantastisk og alt så bra ut! Besteforeldrene er superglade :rodmer:

Svigermor hadde vist forstått det i gårkveld så hun ble ikke overraska :fnise:

Mammaen min hadde ikke snøring så hun ble kjempe overraska og KJEMPE glad :rodmer: Onkler, tanter og oldeforeldre ble også kjempeglade :rodmer:

Mamma er i overkant gira over å bli mormor for første gang da :fnise: Helt greit for meg! Har fått arvet en gammel vugge som småbrødrene mine brukte, en del ullklær og hun skulle kjøpe både stellebord og vogn til oss... Hihi :fnise: Supergira mormor med andre ord. Helt greit for oss :fnise:

Begynner å gå opp for oss at vi skal bli foreldre nå ja <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: fikk en tåre i øye kroken når jeg lest hva du hadde skrevet ang hvor glade fam din ble ble rørt jeg..snufs :fnise: så koselig att familien din ble kjempe glade :):klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, Maia! Flott at alt så bra ut på UL, og at alle reagerte positivt :).

Hvordan er formen din for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

[quote name=ellen :)' timestamp='1335992103' post='10899484]

:fnise: fikk en tåre i øye kroken når jeg lest hva du hadde skrevet ang hvor glade fam din ble ble rørt jeg..snufs :fnise: så koselig att familien din ble kjempe glade :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, Maia! Flott at alt så bra ut på UL, og at alle reagerte positivt :).

Hvordan er formen din for tiden?

Formen er bra den, jeg skal ikke klage (selv om jeg gjør det litt likevel :fnise: )

Har en del stikking og krampe i magen, samt at jeg er så trøtt at de på jobben har fått for seg at jeg har fått en slik kronisk utmattelsessyndrom i dag :fnise: Kvalmen har jeg berget bra for enda. Hender seg at jeg er litt småkvalm på kveldstid, men jeg har ikke vært spyklein enda *bankibordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...