Gå til innhold

Florenthyna er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, herregud nei!! Tårene renner her jeg sitter, jeg brydde meg så masse om henne, jeg ble kjent med henne via nettby, hun betrodde seg til meg, jeg ble så glad i den jenta, jeg trodde hun skulle komme seg! Så leser jeg her at hun er død? Jeg kan ikke tro det! Inn i mellom all den galskapen dere har sett, så var hun bare forvirret, forlatt, ensom, rebellsk, en som ville vise at hun klarte seg uten de som stakk, men som egentlig led for det.

Gud, ta imot et av dine mest bortkomne barn..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare lurer på hvordan TS vet dette? De som har skrevet hilsninger på bloggen og facebook siden kan være folk som har lest det på nett som alle andre.

Jeg synes man skal være forsiktig med å spre slike ting før man får det bekreftet av familien hennes. Det kan være folk som kjenner henne godt som leser dette nå og det kan ikke være godt for dem å få vite det på denne måten. Tenk om det ikke er sant engang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på hvordan TS vet dette? De som har skrevet hilsninger på bloggen og facebook siden kan være folk som har lest det på nett som alle andre.

Jeg synes man skal være forsiktig med å spre slike ting før man får det bekreftet av familien hennes. Det kan være folk som kjenner henne godt som leser dette nå og det kan ikke være godt for dem å få vite det på denne måten. Tenk om det ikke er sant engang.

Det er visst bestemoeren hennes eller noen i slekten hennes som har bekreftet det på FB...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst bestemoeren hennes eller noen i slekten hennes som har bekreftet det på FB...

Hvor? Og hvem er bestemoren hennes? Er ikke alle som kjenner denne familien. Ihvertfall ikke her på KG. En ting er å si at dette stemmer uten å ha noe fakta å støtte seg til. Jeg prøver ikke å være vanskelig. Bare rasjonell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor? Og hvem er bestemoren hennes? Er ikke alle som kjenner denne familien. Ihvertfall ikke her på KG. En ting er å si at dette stemmer uten å ha noe fakta å støtte seg til. Jeg prøver ikke å være vanskelig. Bare rasjonell.

Hvis du ser på kommentarene så er det en eldre dame som skriver. Går du inn på profilen hennes så ser du at det er bestemoren. Hun bekrefter det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kommentar-feltet på hennes siste innlegg på bloggen, så er der en hilsen fra hennes familie.

RIP :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Håper ikke det er sant. Har fulgt bloggen hennes i mange år nå. Hadde aldri trodd det, men ble faktisk veldig trist

neei

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente henne både på godt og vondt. Var en trist nyhet å få forleden dag :/

-Domino

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trodd at jeg skulle reagere slik på at noen jeg egentlig ikke kjenner dør. Har fulgt henne siden hun var 14 år. Hvil i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Florenthyna. Jeg er så lei meg for at du aldri fikk høre ordene du fortjente å høre. Du har vært til en stor inspirasjon og fasinasjon for meg. Du har lært meg så mye gjennom dine reflekterte tanker og meninger. Jeg er så lei meg for at du aldri fikk det livet du hadde fortjent, for du viste oss hvor mye du ønsket et nytt liv. Jeg tror vi alle har mye å lære av deg, og jeg håper virkelig du har det bra der du er nå. Takk for alt du lærte meg da vi chattet sammen da vi var 12-13 år. Jeg hadde troen på deg, helt til dine siste åndedrag. Du blir ikke glemt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentar-feltet på hennes siste innlegg på bloggen, så er der en hilsen fra hennes familie.

RIP :tristbla:

Ja, RSS står for robin skag schei, broren hennes tror jeg. Og bestevenninna hennes har også skrevet masse om det på bloggen sin og facebook. Så tror nok dette er godt nok bekreftet. Utrolig trist sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle Gunnes

Huff ante ikke hvem hun var før jeg så denne tråden. Så ufattelig trist at en så vakker og ung jente, dør pga slike omstendigheter :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Huff ante ikke hvem hun var før jeg så denne tråden. Så ufattelig trist at en så vakker og ung jente, dør pga slike omstendigheter :tristbla:

Utrolig trist. Dessverre er dette skjebnen til flere unge mennesker. De lider av ulike grunner, finner trøst i ting som ikke nødvendigvis hjelper, og blir utnyttet av utspekulerte pervosvin.

Det er så ufattelig grusomt at små barn skal bli voksne så tidlig.

Jeg skulle virkelig ønske at vi kunne ta bedre vare på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre! :( Har fulgt bloggene hennes i et par år nå. Utrolig trist at hun aldri fikk komme på rett kjøl og oppleve mye av det fine i livet, men håper hun har det bedre der hun er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...