Gå til innhold

....brylluppet er Ivo Caprino verdig....


waco

Anbefalte innlegg

...et kjempespill for galleriet....

Når tror dere Märtha vil skille seg? Eller tror dere at dem kommer til å være gift for alltid?

Tror dere ukebladene vil få mye å skrive om? Vil dama vise sine biseksuelle sider? Får vi se M.M videoen? Når vil dette karnevalet ta slutt?

Spørsmålet er hvor lenge folket lar seg bedra av brød og sirkus....

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tilfelle så er det/var det i skrivende stund/et vakkert spill for galleriet.

Egentlig så bryr jeg meg ikke, men jeg elsker å se på vakker kjærlighet. Og som det følsomme kvinnemenneske jeg er, så lot jeg meg røre til tårer som bare fikk sildre.

Om både Martha og Ari skulle vise sider av seg som feks. biseksuelle, så værsågod. Det vil overhodet ikke plage meg. Faktisk så tror jeg det hadde vært litt krydder i den ellers så konstuerte tilværelsen. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp.gif Det var alt jeg hadde å si om hovedinnlegget her.

Forøvrig vil jeg ønske brudeparet til lykke med dagen. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hi Waco,

What and when do you study, if at all? You seem to be spending most of your time getting up someones nose.

Time for a break...?

Kit Kat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martas biseksuelle side?????

Da holder jeg nok en knapp på Ari istedet.

Når en fyr frir 3 ganger på 3 år..........da har han enten et sært forhold til giftemål eller som Waco et stort behov for å skjule sin homofile side icon_smile.gificon_smile.gificon_razz.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2002-05-24 19:46, Thea wrote:

Martas biseksuelle side?????

Da holder jeg nok en knapp på Ari istedet.

Når en fyr frir 3 ganger på 3 år..........da har han enten et sært forhold til giftemål eller som Waco et stort behov for å skjule sin homofile side icon_smile.gificon_smile.gificon_razz.gif  

Det er jo en viss sjanse for at han faktisk var så utrolig forelsket i henne at han ikke lot seg avspise med et nei. Kjenner et par som giftet seg etter 10 år. Da hadde han fridd til henne minst en gang i året. Hvorfor hun ikke svarte ja før? Pga komplikasjoner som gjorde at hun ikke følte at hun kunne gifte seg med en gang. Kanskje dette er grunnen for Märtha også?

Catzy

- revet med av dagens romantikk12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Catzy, jeg tror Thea mener at han har fridd til 3 forskjellige damer på 3 år... I følge tabloidpressen skal han ha fridd til både Vibeke Saugestad og Anne Cath Herland tidligere. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ærlig talt waco. Så ung og allerede så bitter. Enda et innlegg som syder av sure oppstøt og bitterhet mot oss kvinner, som tydeligvis er roten til alt ondt. Synes synd på deg jeg! Og ikke kom her og bare avfei meg med at jeg er usaklig. For det er det du legger opp til at man skal være!

Loppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at skillsmissen innen to år kommer til å være like stor mediasirkus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som leser Se og hør en gang i blandt har da vel fått med seg frieriene til Ari.

Frøken Dings har fått det med seg hun icon_smile.gif

Jeg synes de er et flott brudepar jeg.Det virker som om de utfyller hverandre på den perfekte måte.

Og vi må vel bare slå fast at Ari duger hvertfall til å holde taler og danse vals icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Waco, du som er så inne på dette her med spill for galleriet:

Jeg har den siste tiden gledet meg over din sirkusopptreden her inne på KG. Imidlertid har jeg notert meg etpar ting som nok kan forbedres. Jeg kan derfor tilby deg følgende:

Framvisning av bryllupet i sin fulle lengde på video; studiepakken inkluderer selvsagt jordbær og champagne, samt utsøkte silkelommetørkler med de håndbroderte initialene M&A - om behovet skulle melde seg for å la seg rive med. Det hele foregår selvsagt med høy sigarføring og i dannede former.

Vi tar det hele hjemme hos meg foran min DVD-skjerm. Etterpå kan vi diskutere litt rundt din videre strategi i pool'en, som forøvrig er utført i rød marmor, samt tømme etpar flasker fransk hvitvin fra kjelleren.

Var det noen som sa trusefjerner?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...